Dzwoniłem dzisiaj po raz kolejny na *500. Rozmawiałem z konsultantem i mówiłem, że chciałbym ofertę Replay Solo za 25 zł z umową na czas nieokreślony. Powiedział, że takiej oferty oczywiście nie ma. Poprosiłem go o to aby porozmawiał z przełożonym o tej ofercie, poszedł.. Wraca i mówi, że ta oferta była ale została oficjalnie wyłączona, ale zadzwoni do mnie na 90% osoba w ciągu najbliższych dni, która może takie oferty odblokowywać. Powiedziałem okej, fajnie i się rozłączyliśmy.
Po godzinie dzwoni 790 500 500. Odzywa się konsultant i mówi, że dzwoni w sprawie oferty specjalnej. Zaczął mi przedstawiać sytuację, że rzeczywiście taka oferta była, ale została z początkiem roku wyłączona i nie można jej już przywrócić. Powiedział, że jeszcze na początku stycznia taką ofertę mógł zaoferować jednak teraz nie ma już takiej możliwości bo jest to po prostu dla sieci nieopłacalne. Może zaoferować wszystko co jest w tej ofercie z wyłączeniem umowy bezterminowej, tylko na 24 miesiące z możliwością renegocjacji warunków umowy po roku.
Co sądzicie? Czekać, próbować dalej czy jednak przyjąć taką ofertę? Nie wiem czy uda się wyszarpać tą bezterminówkę..