siemanko jestem tu nowy, czytam wasze posty i przyznaje racje co do licznych błędów w funkcjonowaniu PLAY'a jesli chodzi o oferte RePlay, ale spojrzcie na moj przykład, jak można skorzystac na tym całym zamieszaniu ... 10.02 wpadłem do salonu z prosba o przedłużenie umowy, zobaczyli w systemie ze 3 lutego mialem wystawioną fakturę, ktorej nie opłaciłem (bo mi jeszcze nie przyszła) wiec poinformowali mnie ze dopiero podpisanie aneksu bedzie mozliwe po uiszczeniu opłaty za fakturę, zapytałem jeszcze o nikię E66 ktora bylem zainteresowany, ale powiedziano mi ze nie ma jej w ofercie RePlay, ok, za dwa dni zadzwoniłem sobie do BOKU (pomyslalem, maja takie zamieszanie, a moze cos wyjdzie) i połączono mnie z kobieta która miałą dla mnie przygotowaną ofertę, taka blablanina, mowili wszyskto to co mozna znalezc w necie, wybrałem sobie standardowo jako były tester zostanie przy abo limitowana 70 (wszystko to samo czyli 1000min co miesiac do Play i usluga zbieraj minuty) ale gdy zapytałem o telefon o nikię e66 ku mojemu zdziwieniu powiedziano mi że jak najbardziej jest, w cenie 499pln w moim abo, zapytałem o mozliwosc negocjacji cen, powiedziała mi kobieta ze nie za bardzo bo ceny sa wystandaryzowane, ale zaczalem piłować, i udało mi się uzyskac cenę taka jakbym brał umowe na 36 miesiecy z tym fonem czyli 429pln, zawsze coś
i zadowolony udałem się do najblizszego puntku, po telefon i po podpisanie aneksu .... podpisalem, mam nokię e66, aneks i nizsza cenę za telefon
wystarczy chciec ? hm ... trudno powiedziec, moze poprostu skorzystalem z niedopracowania sysytemu