Uuu...czyli następny przejęty przez siły nieczysteartix pisze:Tylko że nie istnieje, jak sie na niego dzwoni
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
OK,czyli generalnie mogę tam wpisać dowolną datę i w razie czego najwyżej zapłacę jeszcze jedną fakturę z Play? A jeśli złożę wypowiedzenie w Play, to czy coś to zmieni? Tylko pytanie, czy mogę wypowiedzenie złożyć online?
Nie możesz złożyć wypowiedzenia w Play, bo oni wyłączą numer. Wypowiedzenie w twoim imieniu składa Orange.
Przestrzegam przed złożeniem wypowiedzenia samodzielnie, a później przenoszenia numeru. Już taki jeden tu był, co się bardzo zdziwił, jak operator mu anulował osobiste wypowiedzenie, bo przy przeniesieniu automatycznie złożył kolejne wypowiedzenie, a to skutkowało niezachowaniem okresu rozliczeniowego i 30-dniowego wypowiedzenia. A jak wiadomo liczy się ostatnia wola zmarłego, znaczy klienta.
Jeśli nie chcesz płacić dodatkowej faktury, możesz złożyć wypowiedzenie w salonie Play z jednoczesnym przejściem na kartę. Gdy Play zmieni abo na kartę, wtedy składasz wniosek w Orange.
A w ogóle to powinna być opcja w Orange pt. przeniesienie na koniec okresu umownego, za wypowiedzeniem lub coś podobnego, a nie same daty, bo łatwo się tak pomylić.
Jeśli nie chcesz płacić dodatkowej faktury, możesz złożyć wypowiedzenie w salonie Play z jednoczesnym przejściem na kartę. Gdy Play zmieni abo na kartę, wtedy składasz wniosek w Orange.
A w ogóle to powinna być opcja w Orange pt. przeniesienie na koniec okresu umownego, za wypowiedzeniem lub coś podobnego, a nie same daty, bo łatwo się tak pomylić.
Dziwne bo ja numer z playa do orange w salonie przeniosłam 29 stycznia 2017 roku i dostałam na start: RWK i 1 GB neta plus 1zł na główne i numer znalazł się z automatu w taryfie orange smart.Następnie po dokonaniu przeniesienia numer przeniosłam do free i wszystko co dostałam na start pozostało w nienaruszone tj 1zł ,1 GB i RWK..Na dokładkę z przenosinami był problem ,bo CMR orange mnie nie lubi ..I łącznie cały proces trwał od 23 stycznia gdydostalm potwierdzeni od kierownika że karta sim do przeniesienia będzie jutro.a zakończył się około godziny 01;30 w nocy dopiero 29 stycznia .Dodam że wniosek szedł przez"bufor" do centrali z salonu i tam ponownie przerabiany wrócił do salonu ,a potem poszło już bardzo szybko. A i numer był aktywny w sieci praktycznie od razu ,tak że można było dzwonić odbierać pisać net działał i prawie od razu założyłam konto w mój orange .To chyba zależy od...technika który przenosi numer i/lub konsultanta co załatwia robotę papierkową,a ponieważ mój numer było "problematyczny" to widać poświecono mu więcej uwagi i staranności ,a przeniesienie już po papierkowych " zabawach" z wnioskami ,centralą itd. zostało zrobione już szybko i wzorcowo.Czego przykładem jest to że normalne papiery z wnioskiem podpisałam ok. godziny 10 rano 28 stycznia a 01;30 29 stycznia numer już był w pełnie aktywny w sieci orange .A może to jest jednak istotne bo numer tymczasowy uruchomiłam już po powrocie do domu bez czekania na przeniesienie numeru .rudymax pisze:Szkoda, bo miało to swoje zalety. Dodam, że przenosiłem do taryfy ONE, którą już Orange chyba wycofało z oferty.janekiwan pisze:Przenosiłem z dwa tygodnie temu w salonie. Nie uruchamiałem numeru tymczasowego, tylko kartę włożyłem do telefonu już gdy stara przestała mi działać. Na koncie miałem 0 złotych ważne 31 dni na połączenia wychodzące i rok na przychodzące. Usługa RWK wyłączona.
Ale czego szkoda ? Bo przed pytaniem opisujesz to samo:rudymax pisze:Szkoda, bo miało to swoje zalety. Dodam, że przenosiłem do taryfy ONE, którą już Orange chyba wycofało z oferty.janekiwan pisze:Przenosiłem z dwa tygodnie temu w salonie. Nie uruchamiałem numeru tymczasowego, tylko kartę włożyłem do telefonu już gdy stara przestała mi działać. Na koncie miałem 0 złotych ważne 31 dni na połączenia wychodzące i rok na przychodzące. Usługa RWK wyłączona.
rudymax pisze:BTW w październiku przenosiłem numer do Orange w salonie i na karcie było 1pln ważny rok, ale nie jako promocja rwk, ta promocja była i jest nadal wyłączona na tym numerze. To dosyć istotna różnica, dlatego zastanawiam się, czy obecnie zasady przeniesienia w salonie też uległy zmianie? Może ktoś ostatnio przenosił przez salon i mógłby się podzielić wiedzą.
Co do taryf to wszystkie są http://www.orange.pl/kid,4002009309,id, ... ticle.html
Co do tej złotówki to dziwne to jest bo ja przenosząc w salonie (luty tego roku) tez ja miałem i wydaje mi się ze powinna być normalnie.
Nie to samo. Jest istotna różnica między kontem ważnym rok, bez włączonej usługi RWK, a kontem ważnym rok uzyskanym dzięki usłudze RWK.Gregrin pisze:Ale czego szkoda ? Bo przed pytaniem opisujesz to samo:
Możesz sprawdzić, czy masz włączony RWK jako usługę? Zakładka Mój Orange/ Pakiety i ustawienia/ Ustawienia/ Ratunkowe.sa pisze:Dziwne bo ja numer z playa do orange w salonie przeniosłam 29 stycznia 2017 roku i dostałam na start: RWK i 1 GB neta plus 1zł na główne i numer znalazł się z automatu w taryfie orange smart.
janekiwan pisze:Na koncie miałem 0 złotych ważne 31 dni na połączenia wychodzące i rok na przychodzące. Usługa RWK wyłączona.
Nie ma, bo przenosił przez salon i w regulaminie oraz w praktyce wtedy normalnie ustawiają konto na rok. W regulaminie (i praktyce) przenoszenia online jest RWK jako usługa.rudymax pisze:Możesz sprawdzić, czy masz włączony RWK jako usługę?
Przeczytaj mój poprzedni wpis jeszcze raz. Przecież moje pytanie było do koleżanki @sa. Wiem co napisał wcześniej kolega @janekiwan.Gregrin pisze:Nie ma, bo przenosił przez salon i w regulaminie oraz w praktyce wtedy normalnie ustawiają konto na rok. W regulaminie (i praktyce) przenoszenia online jest RWK jako usługa.
Tak na marginesie, widzę, że nie możemy się zrozumieć Zasugerowałeś poprzednio, że piszę to samo. Otóż różnica polega na tym, że mimo wyłączonej usługi RWK u nas obu, kolega @janekiwan miał 0 zł ważne 31 dni na wychodzące, gdy ja miałem 1 zł ważne 366 dni na wychodzące. Chcę przenieść jeszcze jeden numer przez salon i dlatego drążę temat, bo istotne jest dla mnie, żeby uzyskać konto ważne 366 dni na wychodzące bez włączonej usługi RWK. Odpowiedź koleżanki @sa może mi w tym pomóc. Przeniesienie numeru wnioskiem online odpada, bo skutkuje automatycznym włączeniem RWK. Po uruchomieniu startera, przychodzi od razu sms z numeru 8002 o włączeniu usługi.
Mam nadzieję, że teraz już wszystko wyjaśniłem zrozumiale
Ok, za szybko czytałem i widziałem w jego wypowiedzi ze ma rok i wyłączoną usługę ale przeskoczyłem to ze rok ma na przychodzące. To widocznie jakiś błąd ze względu na to ze na koncie głównym powinien mieć tez ta złotówkę. Wydaje mi się ze reklamacja powinna załatwić sprawę i dać 1zl i 365dni jeśli poprawnie się ja napisze.
Wiem ale jestem na 100% pewny sytuacji wiec ci odpowiadam. Sam przenosiłem przez salon 1.02.2017 i miałem 1zl 365dni i wyłączoną usługę RWK. Wszystko zgodnie z regulaminami. Gdyby coś nie zaskoczyło można pisać reklamacje.rudymax pisze:Przecież moje pytanie było do koleżanki @sa
O, taka ciekawostka.manyaky pisze:1. Nie.
2. Nie. Najlepiej teraz.
3. Najpierw przeniesienie, potem 24h oczekiwania na pełną aktywację karty, potem doładowanie i aktywacja pakietu kodem.
4. Tak. 18GB w tej ofercie to tak naprawdę 2 pakiety - 8GB i 10GB. Pierwszy się nie kumuluje, drugi tak. Schodzą wg kolejności 8GB, 10GB, tj.
- jeśli zużyjesz 2GB (z 8GB), to przechodzi na kolejny miesiąc 10GB,
- jeśli zużyjesz 8GB (z 8GB), to przechodzi na kolejny miesiąc 10GB,
- jeśli zużyjesz 12GB (z 8GB oraz 10GB), to przechodzi na kolejny miesiąc 8GB.
Oczywiście to teoria dla pierwszego miesiąca, bo dzięki promocji po 6 miesiącach będziesz miał do wykorzystania 14GB i 10GB.
Właśnie odnowił mi się pakiet "8GB" (12GB), na którym zostało parę GB z poprzedniego miesiąca. Oba się skumulowały i są ważne miesiąc. Czyli w obu pakietach (no limit i bonus za doładowanie) środki przechodzą na kolejny miesiąc.
A na pewno dobrze patrzysz ?? Bo orange dziwnie te pakiety wyświetla (łącznie ze złotówkami przeliczonymi na GB). I ile masz tych GB ?? 12?? Czyli czwarte odnowienie ?
Identycznie u mnie skumulował się pakiet "8GB" z pakietem "9GB"manyaky pisze:Oba się skumulowały i są ważne miesiąc.
Tak, czwarte odnowienie. Dzisiaj o 02:00 jeszcze miałem ok. 2,5GB - dzisiaj po 09:00 (moment odnowienia) 14,5GB.Gregrin pisze:A na pewno dobrze patrzysz ?? Bo orange dziwnie te pakiety wyświetla (łącznie ze złotówkami przeliczonymi na GB). I ile masz tych GB ?? 12?? Czyli czwarte odnowienie ?
A miałem wczoraj 6GB i je "na siłę" zużywałem - jak widać niepotrzebnie. Gdybym wiedział, że pakiet się jednak kumuluje, to bym je zostawił.
Czyli nie tylko mi się skumulowało. Super. Coraz bardziej mi się podoba ta oferta.Marens pisze:Identycznie u mnie skumulował się pakiet "8GB" z pakietem "9GB"
No ale to przez te cztery razy tylko raz zostały ci GB żeby się skumulować czy tylko raz się skumulowało ? Bo trochę chyba sugerujecie ze główny pakiet nie przepada tylko kumuluje się przy odnowieniu a tutaj mamy raczej jednorazowy przypadek z opóźnieniem systemu w kasowaniu pakietów.manyaky pisze:A miałem wczoraj 6GB i je "na siłę" zużywałem - jak widać niepotrzebnie. Gdybym wiedział, że pakiet się jednak kumuluje, to bym je zostawił.
Nie. W poprzednich miesiącach wykorzystywałem cały główny, więc nie mogłem tego sprawdzić.
Ale to chyba pewniak, bo mamy 2 przypadki kumulacji vs 0 przypadków przepadania.
Pakiet normalnie ważny jest do 23:59, natomiast odnowienia następują o 09:00, więc w sumie logiczne, że się łączy.
Ale to chyba pewniak, bo mamy 2 przypadki kumulacji vs 0 przypadków przepadania.
Pakiet normalnie ważny jest do 23:59, natomiast odnowienia następują o 09:00, więc w sumie logiczne, że się łączy.
Na 100% nie mam włączonej usługi RWK ,bo przed chwilą sprawdzałam,w w.w. zakładkach,i nie mam nic zaznaczone ,a RWK pisze wyłączone. RWK jednak jest jako gratis przy przenoszeniu numeru i działa do tego dotyczy też tego 1zł na start choć u mnie jest już tylko 99gr,które też ma RWK, tylko promocyjne oryginalnie 1 GB ,otrzymane na start teraz zostały mi tylko resztki w mb są ważne do 28 lutego.Kolega Janekiwan powinien napisać reklamację do orange że nie dostał tego przy przenoszeniu w salonie w standardzie.Więc tu kolega Gregrin opisał prawidłowy stan faktyczny który u niego też jest faktem.Każdy kto dostał przy przeniesieniu numeru w salonie inaczej, powinien to Zareklamować.rudymax pisze:Przeczytaj mój poprzedni wpis jeszcze raz. Przecież moje pytanie było do koleżanki @sa. Wiem co napisał wcześniej kolega @janekiwan.Gregrin pisze:Nie ma, bo przenosił przez salon i w regulaminie oraz w praktyce wtedy normalnie ustawiają konto na rok. W regulaminie (i praktyce) przenoszenia online jest RWK jako usługa.
Tak na marginesie, widzę, że nie możemy się zrozumieć Zasugerowałeś poprzednio, że piszę to samo. Otóż różnica polega na tym, że mimo wyłączonej usługi RWK u nas obu, kolega @janekiwan miał 0 zł ważne 31 dni na wychodzące, gdy ja miałem 1 zł ważne 366 dni na wychodzące. Chcę przenieść jeszcze jeden numer przez salon i dlatego drążę temat, bo istotne jest dla mnie, żeby uzyskać konto ważne 366 dni na wychodzące bez włączonej usługi RWK. Odpowiedź koleżanki @sa może mi w tym pomóc. Przeniesienie numeru wnioskiem online odpada, bo skutkuje automatycznym włączeniem RWK. Po uruchomieniu startera, przychodzi od razu sms z numeru 8002 o włączeniu usługi.
Mam nadzieję, że teraz już wszystko wyjaśniłem zrozumiale
Dziękuję za odpowiedź. Na wszelki wypadek przy przenoszeniu też wybiorę smart.sa pisze:Na 100% nie mam włączonej usługi RWK ,bo przed chwilą sprawdzałam
Ja zapomniałem sobie wybrać taryfy wiec smart jest wybierana domyślnie. Ktos pisał ze do free nie można przejść w salonie ale nie wiemy jaki konsultant mu to powiedziałrudymax pisze:Na wszelki wypadek przy przenoszeniu też wybiorę smart.
Niektórzy twierdzą, że da się przenieść przez salon do Free, ale ja nie mogłem. Przenosząc poprzedni numer poprosiłem właśnie o Free, ale konsultant stwierdził, że nie ma możliwości wskazania tej taryfy i odczytał mi wszystkie możliwe. Trochę przypadkowo, bez zastanowienia wybrałem ONE.Gregrin pisze:Ja zapomniałem sobie wybrać taryfy wiec smart jest wybierana domyślnie. Ktos pisał ze do free nie można przejść w salonie ale nie wiemy jaki konsultant mu to powiedział