No chyba, że im chodzi o to, że nie ma naklejki?
[ Dodano: 2012-07-26, 10:14 ]
Właśnie uzyskałem odpowiedź operatora:
"W celu rejestracji proszę o przysłanie oryginału Karty Rejestracyjnej wraz z kodem kreskowym, listownie na adres:
PTC S.A. Aleje Jerozolimskie 181; 02-222 Warszawa.
Formularz dostępny jest w każdym punkcie sprzedaży sieci T-Mobile oraz na stronie
http://www.t-mobile.pl > Klienci indywidualni > Strefa klienta > Obsługa klienta > Pomoc > Cenniki i dokumenty.
Ponadto numer może Pan zarejestrować w Salonie lub Sklepie firmowym T-Mobile (nie w punkcie sprzedaży - APS), również w przypadku braku oryginału naklejki zawierającej kod kreskowy. Adresy naszych placówek zamieszczone są na naszej stronie internetowej > Sieć sprzedaży (zamieszczone u dołu strony)."
Czyli tylko w Heyah da się to załatwić mailowo.