Użytkownik
Ranga
Spamer ;)
Posty
1022
Rejestracja
15 lis 2013, 15:35
Sieć
Orange
Lokalizacja
Nowhere
Skrócenie po migracji ważności konta do kilku godzin, albo wręcz do zera raczej nie jest zgodne z regulaminem.surface123 pisze:Może Play "zrobił" wszystko zgodnie z regulaminem od wczoraj...
z tym co zniknął ze strony?rudymax pisze:Skrócenie po migracji ważności konta do kilku godzin, albo wręcz do zera raczej nie jest zgodne z regulaminem.
Wczoraj przeniosłem kolejne dwa numery do RBM7, dzisiaj rano już były aktywne w REDBULL'u, aktywowałem pakiet za migrację wszystko ok. Niestety podczas próby zmiany taryfy przez 24.play.pl wyskakuje błąd "Wystąpił błąd w trakcie komunikacji z serwerem. Spróbuj ponownie za chwilę. W razie ponownego wystąpienia błędu skontaktuj się z administratorem serwisu." i nie można zmienić. Patrząc poprzed kod *163# otrzymuję kod "brak dostepnych taryf, na które można by było dokonać migracji".darek032 pisze:Czy zmieniał ktoś ostatnio 7mnp na 5 i czy przeszło rok ważności konta?
Poprzednie 3 numery tak robiłem jak teraz i było ok No nic poczekamy do jutra.jarekt pisze:Zmiana taryfy RBM7MNP na RBM5, tego samego dnia, w którym numer aktywowano i potem włączono na nim BzP, to duży błąd.
Radzę poczekać minimum 24 godziny przed zmianą taryfy (czyli aktywujemy starter, aktywujemy BzP, czekamy jeden dzień i dopiero zmieniamy taryfę).
Bonus za przeniesienie aktywowałem dwa miesiace wczesniej prawie.24bis24 pisze:są ale trzeba odczekać przynajmniej 24 h od momentu aktywacji startera aby'' prawidłowo'' (jak dotychczas) działały