We wtorek minie tydzień jak wysłałem kolejnego (po roku czasu) e-maila do BOK-u Orange o zmianę cell info. Jak do tej pory nie ma ani zmian ani żadnego odpisu (rok temu odpisali).
Możliwe, że mają inne ważniejsze sprawy i trzeba poczekać. Jednak jeśli w najbliższym czasie będzie nadal cisza, wysłany tydzień temu e-mail zostanie zwyczajnie skopiowany i wyślę go po raz drugi
Wiem, że technicy Orange są nie ugięci i trudno ich przekonać na jakąkolwiek zmianę CI (tak jak to się dzieje np w T-Mobile), ale muszą się w końcu kiedyś wreszcie "zagiąć". Trzeba w nich napierać i to ostro, do skutku
[ Dodano: 2012-02-22, 11:30 ]
No witam. Wczoraj minął równy tydzień jak wysłałem mojego e-maila do BOK-u Orange. Doczekałem się wreszcie odpowiedzi zwrotnej
. Około południa otwieram skrzynkę meilową patrzę - wiadomość
.
Po jej przeczytaniu muszę przyznać że jestem miło zaskoczony treścią
. Ponad rok temu gdy do nich napisałem otrzymałem tylko wiadomość, że nie można zmienić CI dlatego że .... i na końcu wystukana regułka co to jest cell info
.
Tym razem odpowiedź różniła się, możliwe że odczytała ją inna osoba (bardziej wyrozumiała niż poprzednio).
Pozwolę sobie zacytować to co mi odpisali
:
"Witam serdecznie,
Dziękuję za zauważone spostrzeżenia i przesłane zgłoszenie. Zostało
przekazane do odpowiednich działów spółki. Mam nadzieję, że
informacje sieciowe na stacjach szybko zostaną zaktualizowane.
Życzę satysfakcji w korzystaniu z usług Orange.
Pozostaję z szacunkiem,
Dariusz Gil
Doradca ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
PTK Centertel sp. z o.o.
tel.: *100, 510 100 100
Jeżeli skończyła Ci się umowa lub zakończy się w trakcie
najbliższych 3 miesięcy możesz ją przedłużyć.
Mamy dla Ciebie atrakcyjną Propozycję, zadzwoń na *100 a przekonasz
się, że warto zostać z Nami dłużej."
Tylko teraz pozostaje pytanie
co dalej
Przyjęli moje zgłoszenie to już duży plus, ale wszystko teraz w rękach techników. Może być tak, że jeszcze raz posprawdzają dane w bazie BTS-a i stwierdzą że jest dobrze i nie należy zmieniać CI. Mogą tym samym dać mi e-meila z informacją ... mogą mnie w ogóle o niczym nie informować ... a mogą po prostu jednak zmienić na takie jak podałem (podałem im też CID-y i LAC, oraz gdzie dany sygnał się rozprzestrzenia. Technicy mają do tego specjalne przyrządy miernicze, ja natomiast zbadałem to "na własne oczy" i wiem co i jak).
Pozostaje mi teraz tylko czekać, może się uda
[ Dodano: 2012-03-23, 10:35 ]
Seba133 pisze:Mój Sony Ericsson K330 ( w moim profilu pisało K300 ale się pomyliłem) ma taką naturę że jak wyszukuję sieci i wybieram Orange to najpierw loguję się do innego nadajnika i pisze np. "WIELUN" a po minucie już "SKOMLIN"
Wczoraj będąc w pracy około godziny 14-tej wyłączyli stację bazową Orange w miasteczku Wronki.
Cell info na wyświetlaczu zmieniło się z WRONKI na OBRZYCKO. Po odpaleniu programiku okazało się że jestem pod wpływem stacji bazowej o danych: LAC 41002 oraz CID 43653. Okazało się że dane nadsyła BTS z miejscowości "Piotrowo" w gminie Obrzycko. Zasięg w budynku 1-2 kreski lub całkowity zanik. Na zewnątrz 2-3 a czasem nawet 4-5
.
Chwilowo na wyświetlaczu pojawiało mi się OSTROROG. LAC 40201 a CID-y na przemian 63801 oraz 63803, co oznaczało dwa różne sektory. Dane te pochodziły ze stacji bazowej stojącej w miejscowości Ostroróg (gmina Ostroróg).
BTS Orange we Wronkach stoi na granicy dwóch firm: Amica/Samsung. Obie fabryki dzieli jedynie płot (ze względu na sprzedaż Amici dwóch fabryk Koreańczykom dwa lata temu), dlatego śmiało można podejść do stacji. W "kabince" nie było żadnych techników, na wieży również, czyli stację wyłączyli zdalnie. Jak się potem dowiedziałem wyłączenie BTS-a było wynikiem "działań naprawczych". Między godziną 17-18.00 wszystko już wróciło do normy