A dziś kolejna ciekawostka. Dostałem SMS-a że mogę przedłużyć pakiet. 31 dni po poprzednim. Wysłałem na 80481. Na razie bez info zwrotnego. Pakiet danych na dziś został dodany. Ale nie pobrało 1 PLN za dziś choć powinno już godzinę temu. Wczoraj z BOK-iem nie gadałem - zobaczymy co dziś powiedzą.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Mamy czas cierpliwość:-) sms ze.naprawili.dostem.wczoraj
Powitać po wielu latach
Ja tam preferuję "karencję" pomiędzy SMSem z zaproszeniem, a wysłaniem zlecenia aktywacji(w dniu otrzymania zaproszenia śmigam do godzin wieczornych, bo ostatni pakiet działa do północy dnia następnego po ostatnim pobraniu 1zł. Rozłączam poł. internetowe przed północą, z rana dnia następnego wysyłam SMS aktywacyjny i dopiero po potw.aktywacji łączę internet).
Dzięki temu mam 31dni usługi.
Dzięki temu mam 31dni usługi.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Ja też nie dostałem odp na maila który do nich napisał bezpośrednio z mojego konta email. Dzwoniłem też na obsługę klienta, mieli włączyć darmowy tymczasowy pakiet 2GB ale nie włączyli ale po krótkim czasie usługa została wznowiona.
Maile to nawet trzy.dni
Powitać po wielu latach
Wczoraj otrzymałem zaproszenie do "reaktywacji" ,wysłałem TAK na 80481. Nie dostałem potwierdzenia . Dzisiaj pobrało za "bezpieczny internet" . Usługa oczywiście nie działa.Konsultant oddał 9 zł, ale co z tego... Internetu brak. Karta Heyah 880XXX469
W regulaminie stoi jak byk-czas aktywacji do 72godzin i jest potwierdzany SMSem zwrotnym czyli 9zł. i blokada neta prawidłowo nałozone.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
@leszekte
napisze pare uniwersalnych tresci, bo mimo dziesiatek powtorzen nikt nie slucha, chociazby tego co pisze @darekka
-jak przychodzi zaproszenie, to czekacie do nastepnego dnia. Najlepiej przed spaniem wylaczyc transmisje danych i zrobic powiadomienie, zeby z rana wyslac sms. Sa 72h na uruchomienie oferty, jednak rzadko kiedy przekracza to 2h. (nie licze problemow z ostatniego miesiaca)
-na infolinii wyjasniamy na samym poczatku ze nasza usluga jest dostepna/korzysta na 50 slownie piecdziesieciu starterach w Polsce. Dlatego ze nawet podajac pelna nazwe 3/4 konsultantow bedzie myslalo o ofercie 1zl dziennie (nolimit+300mb)
-nie wlaczamy bonusow w postaci pakietow np gratis za rejestracje 30dni no limit + 10gb - w 99% przypadkow crashuje to usluge i kasuje opcje jej wlaczenia w przyszlosci (mozna sie zgodzic na pakiety podstawowe lub wydluzenie konta)
-jesli wykorzystacie aktualny pakiet (50gb kumulacyjny) to infolinia - zwrot bezpiecznego internetu + podstawowy pakiet 2-3gb + zgloszenie techniczne, ze skonczyl sie pakiet a nie powinien + [email protected] o rekompensate (najlepiej do 30zl, powyzej prawdopodobnie decyduja "seniorzy" dzialu reklamacji)
-jesli nie dziala usluga to j.w. + zwrot od momentu zgloszenia + przydzielenie od konsultanta 2-3gb + rozmowy 200min i smsy 200sms do wszystkich (kazdego dnia braku uslugi powinni przez infolinie te same pakiety dodawac)
-jesli konsultant jest ogarniety to moze zwrocic+zrekompensowac do 30zl w sumie. Wiec majac powyzsze pakiety i brak czasu na boa@ mozna sie zwrocic do takiego konsultanta z serdeczna prosba o rekompensate 20zl + np 5zl zwrotu
-wyzszymi kwotami zwrotu zajmuje sie dzial reklamacyjny i czesto olewa sprawe nawet w sytuacjach, gdy regulamin jest po naszej stronie. Prawdopodobnie licza ze nie mamy czasu na UKE czy rzecznika.
Sie niedlugo przekonaja co znaczy jak sie wkurzy czlowieka oszukujac przez 11 miesiecy i ile czasu jest w stanie poswiecic na taka sprawe
napisze pare uniwersalnych tresci, bo mimo dziesiatek powtorzen nikt nie slucha, chociazby tego co pisze @darekka
-jak przychodzi zaproszenie, to czekacie do nastepnego dnia. Najlepiej przed spaniem wylaczyc transmisje danych i zrobic powiadomienie, zeby z rana wyslac sms. Sa 72h na uruchomienie oferty, jednak rzadko kiedy przekracza to 2h. (nie licze problemow z ostatniego miesiaca)
-na infolinii wyjasniamy na samym poczatku ze nasza usluga jest dostepna/korzysta na 50 slownie piecdziesieciu starterach w Polsce. Dlatego ze nawet podajac pelna nazwe 3/4 konsultantow bedzie myslalo o ofercie 1zl dziennie (nolimit+300mb)
-nie wlaczamy bonusow w postaci pakietow np gratis za rejestracje 30dni no limit + 10gb - w 99% przypadkow crashuje to usluge i kasuje opcje jej wlaczenia w przyszlosci (mozna sie zgodzic na pakiety podstawowe lub wydluzenie konta)
-jesli wykorzystacie aktualny pakiet (50gb kumulacyjny) to infolinia - zwrot bezpiecznego internetu + podstawowy pakiet 2-3gb + zgloszenie techniczne, ze skonczyl sie pakiet a nie powinien + [email protected] o rekompensate (najlepiej do 30zl, powyzej prawdopodobnie decyduja "seniorzy" dzialu reklamacji)
-jesli nie dziala usluga to j.w. + zwrot od momentu zgloszenia + przydzielenie od konsultanta 2-3gb + rozmowy 200min i smsy 200sms do wszystkich (kazdego dnia braku uslugi powinni przez infolinie te same pakiety dodawac)
-jesli konsultant jest ogarniety to moze zwrocic+zrekompensowac do 30zl w sumie. Wiec majac powyzsze pakiety i brak czasu na boa@ mozna sie zwrocic do takiego konsultanta z serdeczna prosba o rekompensate 20zl + np 5zl zwrotu
-wyzszymi kwotami zwrotu zajmuje sie dzial reklamacyjny i czesto olewa sprawe nawet w sytuacjach, gdy regulamin jest po naszej stronie. Prawdopodobnie licza ze nie mamy czasu na UKE czy rzecznika.
Sie niedlugo przekonaja co znaczy jak sie wkurzy czlowieka oszukujac przez 11 miesiecy i ile czasu jest w stanie poswiecic na taka sprawe
Ja tam już kilka reklamacji mam ostatnio w trakcie realizacji: za ostatnią awarie przez 2 dni, za brak roamingu zgodnego z prawem UE oraz za każdy problem naruszający regulamin usługi będę pisał następne-czas i chęci mam, a i dorobić można.
Co do Twojego wpisu z bonusami typu za rejestrację itp.-ja je wykorzystuję(za darmo, bo za każdą rekompensate/zwrot od 25zł. system daje bonusowe 10GB za rejestrację), Uwalniałem NET na tych starterach(4st. z naszą usługą) i na żadnym problemu nie było. Może fart ale problemów nie uświadczyłem z gryzieniem się usługi z bonusami.
Co do Twojego wpisu z bonusami typu za rejestrację itp.-ja je wykorzystuję(za darmo, bo za każdą rekompensate/zwrot od 25zł. system daje bonusowe 10GB za rejestrację), Uwalniałem NET na tych starterach(4st. z naszą usługą) i na żadnym problemu nie było. Może fart ale problemów nie uświadczyłem z gryzieniem się usługi z bonusami.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Ja własnie doładowalem eksperymentalnie tmobile za 25zł pakiet 10gb w PL:) + 1,26 w UE:0 Na wakacjwe jak znalazł. A z Heyah masz Złotowke bawie sie dalej.ZObaczymy reklamacja na reklamacji leży;)
Jestem w szoku ze w Prepaid Tmobile mam pokazane ile mi w UE neta przysługuje....Bardzo ale to bardzo pozytyw dla Tmobile.
Jestem w szoku ze w Prepaid Tmobile mam pokazane ile mi w UE neta przysługuje....Bardzo ale to bardzo pozytyw dla Tmobile.
Powitać po wielu latach
hey
dziś znów złapał mnie bezpieczny internet haha
taka mała aktualizacja
kolejna reklamacja ( szkoda że nie w wczoraj bo była by to już 3 w czerwcu)
dziś znów złapał mnie bezpieczny internet haha
taka mała aktualizacja
kolejna reklamacja ( szkoda że nie w wczoraj bo była by to już 3 w czerwcu)
A przydziela ci net? u mnie odpukac mam ok.
Powitać po wielu latach
net był ale wczoraj nie przydzieliło i dlatego ucięło
niestety nie sprawdziłem ale przy tej usłudze to codziennie trzeba wszystko sprawdzać bilingi czy pobrało ( to jest szaleństwo z tym systemem timobajki )
dodatkowo nie pomaga to, że łatają ten system i mam komunikat "przepraszamy serwis czasowo niedostępny "
niestety nie sprawdziłem ale przy tej usłudze to codziennie trzeba wszystko sprawdzać bilingi czy pobrało ( to jest szaleństwo z tym systemem timobajki )
dodatkowo nie pomaga to, że łatają ten system i mam komunikat "przepraszamy serwis czasowo niedostępny "
U mnie ten komunikat w heyah nie wystepuje a jesli sie zdarzy to za 4-5x jest wszystko ok
Powitać po wielu latach
U mnie wczoraj SMS na przedłużenie. Nie przedłużyło. Za to SMS o lejku. Ale nie pobrało kasy. Net leży. Jak się obrobię to wieczorem będzie BOA i kolejna reklamacja.
Marudzić to można zaczynać po upływie 72godzin od wysłania SMSa reaktywacyjnego, które mają regulaminem zaklepane na uruchomienie usługi. W tym przypadku reklamacja nie ma podstaw, bo 72 godz. nie upłynęły.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Z doświadczenia z kilkunastu miesięcy: warto marudzić. Chociażby dlatego że praktycznie od ręki dają pakiet netu na czas awarii. Sprawdzone wielokrotnie. I nie jest to reklamacja.
No ja różnie mam z marudzeniem:)
Powitać po wielu latach
Ja też marudzę choć nie mam karty w tej usłudze, jak by chciał ktoś odsprzedać, proszę o kontakt, cesja 100 km od 09-500
Ostatni raz z "Masz złotówkę..." korzystałem we wrześniu zeszłego roku. Wszyscy dawali darmowe GB za rejestrację, więc grzech by było nie skorzystać. Teraz korzystam z tych 1410 GB od Orange (jako internet domowy), ale tyle piszecie o problemach z "Masz złotówkę...", ze postanowiłem kontrolnie uruchomić usługę na te 30 dni. W nocy wysłałem sms TAK na 80481, ale cisza. Wiem, że jest 72 godziny na aktywację, ale tego smsa wysłałem już kilka razy i żadnej odpowiedzi ze strony T-Mobile. O ile dobrze pamiętam wcześniej po wysłaniu pierwszego smsa, a potem kolejnego przychodziła odpowiedź od operatora, coś typu, że już wcześniej wysłaliśmy smsa aktywującego, a teraz całkowita cisza. Długo nie korzystałem i zapomnieli o mnie?