Dziękuję za info. Trzy moje numery, które powędrowały do Klucza już w 2014 roku, na pewno nie obsługują LTE, pomimo wpisania kodu *101*11*24# i zatwierdzenia przyciskiem "połącz", bo to karty sim, a nie USIM. Na pewno zwrócę się do Was w najbliższym czasie w sprawie ich wymiany. Pozdrawiam.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Jak najbardziej Zapraszamy do kontaktu telefonicznego (727899999 ) lub mailowego ([email protected])
Czy w kluczu jest hd voice?
Niema. Tak jak a2mobile...macc pisze:Czy w kluczu jest hd voice?
Ogółnie kompresję dźwięku mają większą niż w a2
Niby 3G... i rozmówcę słucham jak na 1G =X
Jak nie ma jak jest? Przecież to normalny Plus.
W Klucz Mobile (podobnie jak w sieci Plus) można korzystać z HD-voice.
Aby korzystać z HD-voice, oba urządzenia muszą obsługiwać tę technologie.
Ale ciekawi nas jeszcze, skąd Pan ma takie dane o Klucz Mobile i A2 Mobile?
Aby korzystać z HD-voice, oba urządzenia muszą obsługiwać tę technologie.
Ale ciekawi nas jeszcze, skąd Pan ma takie dane o Klucz Mobile i A2 Mobile?
Z tego co wiem (niech mnie Klucz poprawi jeśli się mylę), to Klucz i Lajt są taryfami na platformie prepaidowej Plusa. A więc technologicznie mają to co Plus.
Natomiast a2m jest MNO i połączenia przechodzą przez ich własną infrastrukturę. O braku HD Voice informują nawet na własnej stronie:
CZY ROZMOWY W A2MOBILE SĄ W HD VOICE?
Aktualnie nie posiadamy w ofercie usługi HD Voice.
Natomiast a2m jest MNO i połączenia przechodzą przez ich własną infrastrukturę. O braku HD Voice informują nawet na własnej stronie:
CZY ROZMOWY W A2MOBILE SĄ W HD VOICE?
Aktualnie nie posiadamy w ofercie usługi HD Voice.
A usługi w kluczu drożeją i to znacznie: https://www.klucz.net/Offers/regulations2Change01062018
Jak to mówią, głupich już nałapano a tanio już było
I bardzo dobrze.surface123 pisze:Jak to mówią, głupich już nałapano a tanio już było
Konkurencja tylko na to czeka aż jeden na swoje własne życzenie pozbędzie się abonentów którzy przejdą tam gdzie taniej.
Taniej to już było - dotyczy wszystkich z W4 + przystawki.
Mamy nadzieję, że podwyżka nie będzie dla Państwa dotkliwa... Z 15 gr do 25 gr - to nie jest tak dużo, a wciąż to jedne z najniższych stawek na terenie Polski.
Poszczególne podniesione kierunki i tak pozostają nawet 10 razy tańsze niż u konkurencji.
Poszczególne podniesione kierunki i tak pozostają nawet 10 razy tańsze niż u konkurencji.
Podwyżki o ponad 66% nigdy nie były dotkliwe... W ogóle... Przecież to nie jest tak dużo...
Ta podwyżka dotyczy połączeń do całej UE, czy są wyjątki krajów bez podwyżki? W "sprawdzajce" na stronie Klucza "Taryfa międzynarodowa" cena do Wielkiej Brytanii i Niemiec jest 15 groszy, czyli po staremu. Poza tym wydaje mi się, że Klucz nielegalnie wprowadził podwyżkę cennika po cichu, bez powiadomienia z minimum 30-dniowym wyprzedzeniem. Jakiś czas temu oglądałem stronę Klucza i był tam tylko ten regulamin dotyczący podwyżki od 1. sierpnia: https://klucz.net/Offers/regulationsChange01062018 natomiast tego: https://klucz.net/Offers/regulations2Change01062018 nie było. Mam numer w Kluczu i żadnego powiadomienia o podwyżce cen połączeń międzynarodowych również nie otrzymałem, wielu klientów nawet nie będzie świadomych podwyżki. Podwyżka wprowadzona praktycznie z dnia na dzień. Nieładnie Kluczu.
Wprowadzamy zmiany na stronie, połączenia do Niemiec i Wielkiej Brytanii nie są wyjątkami i powinny być taryfikowane według nowej stawki. Dziękujemy za czujność, poprawimy to. Ale jeśli dzwoniąc na numery niemieckie i brytyjskie zauważył Pan nieprawidłową taryfikację, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym BOK. Komunikaty o zmianach umieszczamy na stronie z wyprzedzeniem, by była możliwość zapoznania się z treścią zmian.
I słusznie, ale obecnych klientów macie obowiązek poinformować indywidualnie (pocztą lub e-mailem) z miesięcznym wyprzedzeniem:Klucz Mobile pisze:Komunikaty o zmianach umieszczamy na stronie z wyprzedzeniem, by była możliwość zapoznania się z treścią zmian.
Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r. poz. 243)
Art. 61.
5. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych doręcza na piśmie abonentowi, który udostępnił swoje dane (...) oraz podaje do publicznej wiadomości treść każdej proponowanej zmiany w cenniku, z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie.
5a. Na żądanie abonenta, który udostępnił swoje dane, o których mowa
w art. 60a ust. 1a, dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych
dostarcza treść każdej proponowanej zmiany w cenniku drogą elektroniczną na
wskazany przez abonenta w tym celu adres poczty elektronicznej lub za pomocą
podobnego środka porozumiewania się na odległość.]
Dyskutowaliśmy o tym 3 lata temu, po czym zaczęliście rozsyłać takie powiadomienia pocztą. Niedobrze by było, gdybyście wrócili do dawnej praktyki (co sugeruje post jutka i Wasza odpowiedź):
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 96#p808089
Brak podstaw prawnych do taryfikowania według nowej stawki do Niemiec i Wielkiej Brytanii skoro "sprawdzajka" Taryfa międzynarodowa na waszej stronie jest waszym oficjalnym cennikiem, znajduje się w zakładce cennik, a innego "bardziej oficjalnego", ujednoliconego cennika rozmów międzynarodowych brak. Klient więc sprawdza w cenniku, widzi tam 15 groszy i po tyle powinniście taryfikować. Jeśli naliczyliście po 25 groszy powinniście oddać różnicę. Nadal (stan na 3. sierpnia godz. 19:25) widnieje tam 15 groszy do rzeczonych krajów.Klucz Mobile pisze:Wprowadzamy zmiany na stronie, połączenia do Niemiec i Wielkiej Brytanii nie są wyjątkami i powinny być taryfikowane według nowej stawki.
Nie mam 100% pewności, ale na 90% jestem przekonany, że jeszcze w połowie lipca na stronie nie było żadnej informacji o podwyżce w cenniku międzynarodowym, była tylko informacja o podwyżce w cenniku roamingu. Tak szczerze możesz Kluczu napisać, że tę informację wrzuciliście na stronę już w czerwcu? Resztę, o konieczności indywidualnego informowania o zmianie w cenniku, napisał Remington.Klucz Mobile pisze: Komunikaty o zmianach umieszczamy na stronie z wyprzedzeniem, by była możliwość zapoznania się z treścią zmian.
Edit:
No i jednak pamięć mnie nie zawodzi, drobne śledztwo pozwala zorientować się, że informacji o podwyżce w cenniku dotyczącym połączeń międzynarodowych Klucz nie zamieścił na stronie z ustawowo odpowiednim wyprzedzeniem, czyli w czerwcu, a najpewniej dopiero 27 lub 28 lipca, więc zdecydowanie zbyt późno. Wystarczy porównać dwa pliki. Plik pierwszy, dotyczący podwyżki w roamingu https://klucz.net/Offers/regulationsChange01062018 , pobieramy i otwieramy np. za pomocą Acrobat Readera, w nim klikamy Plik -> Właściwości i ukazuje się data Utworzony: 2018-06-19 15:22:37 Zmieniony 2018-06-19 15:22:37. Tu jest ok.
Pobieramy drugi plik, dotyczący informacji o podwyżce cen połączeń międzynarodowych https://klucz.net/Offers/regulations2Change01062018 Plik -> Właściwości i widzimy tam Utworzony: 2018-07-27 14:52:48 Zmieniony: 2018-07-27 14:52:48
No i mleko się wylało. Nie wystarczy w nazwie pliku dać datę 01062018 i udawać, że się informowało z odpowiednim wyprzedzeniem. UKE zapewne też tego nie lubi. Wypadałoby przełożyć tę podwyżkę na termin późniejszy Kluczu.
Nowy cennik pojawił się dopiero w tym tygodniu.
Czy ja wiem... VOIP zadarma oferuje 0.10 z VAT PL zł/min do Czeskiej Republiki fixed+mobile...Klucz Mobile pisze:Mamy nadzieję, że podwyżka nie będzie dla Państwa dotkliwa... Z 15 gr do 25 gr - to nie jest tak dużo, a wciąż to jedne z najniższych stawek na terenie Polski.
Poszczególne podniesione kierunki i tak pozostają nawet 10 razy tańsze niż u konkurencji.
najpopularniejszy polski VOIP Halonet zaś oferuje 0,11zł za fixed, 0,31gr za minute na gsm
Fakt na komórkowe nadal u was taniej, ale przebiliście zadarme (która nawet nie wymaga rejestracji, a przy nie unijnym numerze telefonu(można zaintalować aplikację na smartfon co daje drugi numer kanadyjsku lub usa) to nawet bez VAT można za 8gr dzwonić tu i tu...a nawet doładować bez vat..
Robicie się drodzy powoli, bardzo powoli Wiem że słaba jakoś połączeń u was w połączeniach między narodowych spowodowana jest tym że lecicie po VoIP(niskie stawki też w tym spodowane najprawdopodobniej - długo coś spina) z kodekami o dużej kompresji, słychać to troche, ale nie przeszkadza.
A więc jednak pozostajemy w strefie najniższych cen na połączenia międzynarodowe
No i zaletą jest to, że klient nie musi za każdym razem zastanawiać się, z jakiej aplikacji korzystniej dzwonić na wybrany kierunek.
Po prostu wybieraj i dzwoń
No i zaletą jest to, że klient nie musi za każdym razem zastanawiać się, z jakiej aplikacji korzystniej dzwonić na wybrany kierunek.
Po prostu wybieraj i dzwoń
Wypadałoby jeszcze odnieść się do kwestii niepoinformowania o zmianach cen pisemnie i na miesiąc wcześniej, czego wymaga prawo, bo kilka osób to poruszyło i zapewne oczekują odpowiedzi.