@surface123 W korporacji jest jak w wojsku, jak ktoś się uprze to ciężko zmienić decyzję, szczególnie jak ktoś jest mocno umocowany. Takie problemy można rozwiązać tylko na miękko. Trzeba wysłać kilka razy prośby w różnym czasie do admina systemu z prośbą o włączenie usługi z jakimś sensownym uzasadnieniem (żadne reklamacje). Jeśli jedna z nich rzeczywiście trafi do właściwej osoby wtedy jest szansa na sukces. Tam też pracują ludzie, nie komputery. Zgodnie z regulaminem pierwsze połączenie na karcie miało być zdaje się do końca kwietnia 2016. Jak trafisz na służbistę, a takich jest sporo to masz odmowę.
Wiem, wcześniej oczywiscie próbowałem przez kilka ładnych tygodni i nic.
Jesteś w stanie pomóc jakoś ?
Szkoda by było takiej karty szczególnie że to rodzynek, a ja to zawsze mam pecha szczególnie że wielu pisało że np aktywowali Heyah w grudniu lub nawet w tym roku i promocja im zadziałała