DAJ CYNK
  • W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
 #1172459  autor: blacQ1
 31 maja 2024, 21:30
Babcia Coś mi tu nie trybi... U mnie 1000 minut byłoby pokazywane jako 16 godzin i 40 minut (HH:MM)...


Ja mam dwa nr tel ten co mam teraz problemy to tak jest , jak piszesz 16 godzin 40 minut mało z niego korzystam , więcej odbieram połączen
 #1172651  autor: blacQ1
 03 cze 2024, 09:10
Witam ->odpowiedzieli mi na zgłoszenie dotyczące moje , jak można to napisać felarnego nr tel , otóż nie mogą wyczyścić bilingów ponieważ muszą być przechowywane 24 mc , jak by się coś stało , ok w takim razie , na ten nr tel będę musiał aktywować pakiet , albo tel , lub przez czat , dodam iż doładowałem ostatnio tel , mam ważność tel na rok , będę się musiał bawić z tel pozdrawiam
 #1172656  autor: babciagienia1p
 03 cze 2024, 10:31
@blacQ1
Skoro uzbierane 16:40 (HH:MM) masz do 6 czerwca, pozwól pracować wajchowemu. Wysyłaj bieżące kody w swoich terminach. Felerny, na minuty, wyślij w czwartek rano, zaraz po powrocie ze spaceru i daj znać co się dzieje. Jak powtórzy się błąd - kontakt przez infolinię lub czat.
Gdyby wajchowy nie aktywował pakietu 10 minut ręcznie, wykupisz "tańszy" pakiet za 3,- zł (50/50/250) i w ten sposób potwierdzimy, że "tańsze" pakiety też skutecznie (przy rozważnych działaniach) przedłużają uzbierane.

-------------Edycja_1---------------
Kiedy będziesz wysyłał kod na SMS-y?
-------------Edycja_2---------------
Faktycznie, może masz rację. Spróbuj, w środę wieczorem, przełożyć felerną kartę do innego telefonu...
 #1172671  autor: blacQ1
 03 cze 2024, 12:40
Babciu dziś nie wysyłałem SMS z felarnej karty tylko od razu zadzwoniłem na infolinię a spróbuje wysłać smsa pod nr 4949 w środę pozdrawiam życzę dużo zdrowia , dzięki serdeczne za cierpliwość oraz podpowiedzi
 #1172672  autor: babciagienia1p
 03 cze 2024, 13:00
@blacQ1
Według mnie, wysyłanie, w środę, kodu na SMS-y jest bez sensu, skoro dzisiaj aktywowałeś 10 SMS-ów przez infolinię. W ten sposób możesz tylko dodatkowo skomplikować sytuację. Chyba, że chcesz przycebulić z dwukrotnym otrzymaniem benefitu?

Na Twoim miejscu, uspokoiłabym sytuację i wysłałabym, w czwartek, kod na minuty, zgodnie z moimi sugestiami w poście wyżej.
 #1172678  autor: babciagienia1p
 03 cze 2024, 14:18
@blacQ1
Pamiętaj o przełożeniu felernej karty do innego telefonu. Najpóźniej w środę wieczorem.
-------------Edycja_1--------------
Dostałeś dzisiaj 10 SMS-ów po aktywacji na infolinii?
 #1172836  autor: blacQ1
 06 cze 2024, 08:25
Drodzy użytkownicy fakt mobile , przełożyłem kartę SIM do innego tel , tak jak radziła mi babcia , lecz po zalogowaniu się do Play24 wchodząc w usługę aktywne pakiety , czy jak chciał bym wykupić dany płatny pakiet to pisze mi , że mają awarię systemu , po krótkim namyśle nie wysyłałem dzisiejszego kodu na dany pakiet , lecz zadzwoniłem na infolinię fakt od ręki mi aktywowali 10 minut , na obecną chwilę , na ten nr tel odpuszczam wysyłanie smsów tylko będę aktywował po przez czat lub infolinię , niech wyczyszczą jak to napisać, bilingi , aby ten nr tel był czysty jak łza , ja tylko wysyłam smsy z tego nr pod nr 4949 nigdzie indziej niech historia tych smsów zniknie im tam w systemie !pozdrawiam
 #1172837  autor: babciagienia1p
 06 cze 2024, 08:31
@blacQ1
Nie rozumiem dlaczego nie spróbowałeś wysłania SMS-a z kodem na 10 minut. W razie problemów zawsze mogłeś poprosić o aktywację 10 minut, na infolinii, w drugim kroku.
O co chodzi?

------------Edycja_1---------
Sprawdziłam o godz. 09:20 Play24. U mnie, zarówno mobilna jak i www działają bez problemów.
 #1172842  autor: blacQ1
 06 cze 2024, 10:04
Babcia zgadza się u mnie na innych nr również działa Play24 lecz na tym uszkodzonym nr tel ja wchodzę aby sprawdzić , gdzie dzwoniłem lub sprawdzić , aktywację pakietó
Np: płatnych pisze aktualnie nie można załadować stronki lub awaria systemu , na innych nr tel jest dobrze
 #1172843  autor: babciagienia1p
 06 cze 2024, 10:10
@blacQ1
Według mnie, to nie przeszkadzało w próbie wysłania SMS-a z kodem.
Może przy okazji następnego telefonu na infolinię, poproś o tzw. restart numeru. Doświadczony pracownik powinien to ogarnąć.
 #1172857  autor: blacQ1
 06 cze 2024, 14:43
Babciu przed momentem zadzwoniłem na infolinię z proźbą o restart nr tel przyszedł mi SMS iż zgodnie z naszą rozmową itk dalej zobaczymy w sobotę czy owy kod po wpisaniu wejdzie dzięki serdeczne pozdrawiam
Ale mondry Konsultant był na infolinii i powiedził mi , iż jest błąd techniczny CRM Konsultanci się nie kwapią do tego aby to naprawić nie wiem dla czego , przeciż cobim to zależy ? Może spróbuję jutro przez czat jak będzie inny Konsultant 🙂
 #1176861  autor: blacQ1
 10 sie 2024, 15:39
Witam serdecznie użytkowników fakt mobile , jakiś czas temubpisałem o tym iż mam problem z jednym nr tel który posiadam w fakt mobile , ten problem trwa do dnia dzisiejszego , otóz , napiszę wam co mi się dziś z tym nr tel przytrafiło
Po zakupie gazety fakt chciałem doładowac kod na 50 mb na moje 5 nr tel no można napisać 5 puęknie kody weszły , lecz z jednym nr tel nie , no nic jeden tel na infolinię z ptoźbą o pomoc o aktywację pakietu nic to na czat również nic w końcu zadzwoniłem na infolinię powiedziałrm że , aby minpodłączyli dany pakiet , bo jak nie to zrezygnuje z tego nr i tyle , zadzwoniłem na infolinię iż jak nie da rady podpiąć pakietu 50 mb to mogę wykupić pakiet płatny za 9 zł no i tu się również zaczyna problem z tym nr tel , tel o którym mowa nie można doładować , nie można wykupić płatnego pakietu , ani nic , ale twardo postanowiłem , jakaś P. Konsultantka podpieła mi pakiet za daną kwotę , i po mc czasu zobaczę co zrobić jest napisane zgłoszenie któreś z kolei , również mam troszkę na koncie uzbierane pieniędzy , no i nie wiem , jsk by przepadł nr tel to oni zwracają pieniądze czy przelewają na inny nr tel , wolał bym aby przelali na inny nr tel ale ... Po dzisiejszym dniu to fakt mobile mi troszkę podpadł!!!
 #1176869  autor: neotele
 10 sie 2024, 18:57
@blacQ1
Z tego co piszesz, wygląda, że jest jakiś problem z tym numerem w ich systemie.
Jeśli problem będzie się powtarzać, sugeruję wnioskować, aby zresetowali ustawienia w ichnim systemie dla tego numeru (z zachowaniem daty ważności konta, salda konta i posiadanych pakietów). Powinno pomóc.
 #1176871  autor: MariuszY
 10 sie 2024, 19:15
@blacQ1: na problemy w typie "Operator nie aktywował pakietu" polecam wypróbować ręczny wybór operatora w telefonie i ustawienie Orange (czyli roaming krajowy). U mnie w starym dziadkofonie pomogło. Zamiast regularnych problemów z wysłaniem sms na 4949 mam póki co 0 problemów.
Oczywiście, wymuszone ręczne ustawienie może powodować inne problemy, ale warto spróbować, a w razie czego zawsze możesz wrócić na tryb automatyczny.
 #1176872  autor: blacQ1
 10 sie 2024, 19:19
Neotele
Nie wiem czy to coś pomoże , mam już dość proszenia o podpięcie danego pakietu , po wykupieniu dzisiejszego pakietu mam na koncie 119 zł no i mam jeszcze jeden nr tel co posiadam na siebie i , moje pytanie jest takie czy jak będę rezygnował z tego feralnego nr tel to mogę poprosić o przelanie pieniędzy na drugi nr tel co posiadam w fakt mobile , dodam iż problem zaczoł się od 25.05 trwa do dnia dzisiejszego , jeżeli by im zależało na kliencie to by naprawili dany nr tel w przeciągu dwóch - trzech dni , tak stracą klienta , cóż dobrze , i nie dobrze
Przeliczając troszkę zaoszczędzę , a , i stracę nr tel 🙂
Doradziecie , lub napiszcie co myślicie , co mam robić czy utrzymywać dany nr tel co nie da się go doładowac , poprosić o zwrot pieniędzy na inny nr tel , oraz zrezygnować z feralnego nr tel i utrzymywać inne nr tel co posiadam w fakt mobile - będzie ich 4
Pozdrawiam