Bardzo dobrze. Tak należy czynić. Zawsze lepiej przeczytać wcześniej niż później.Tantal pisze:Zanim oddałem telefon do serwisu dokładnie przeczytałem warunki gwarancji.
Nie Tobie to oceniać tylko raczej serwisowi. Zapewniam znając to od strony praktycznej, że jak pozbawiłeś telefon SIM Locka to wystarczy aby Ci odmówić naprawy gwarancyjnej. Nawet na stronie Samsunga masz napisane:Tantal pisze:Zdjęcie simlocka i zmiana oprogramowania nie są przyczyną wadliwego działania tego telefonu. Nie ja go uszkodziłem, to wada tego telefonu.Pkt. 5. Gwarancją nie są objęte:
- uszkodzenia powstałe na skutek samowolnych napraw, przeróbek, zmian oprogramowania dokonanych przez Kupującego lub osoby nieupoważnione
Gwarancja zostaje unieważniona w przypadku ingerencji w sprzęt lub naprawy poza Autoryzowanym Punktem Serwisowym.
I tyle. Wszystko moim zdaniem jasne. Taka jest praktyka. Gwarancja obejmuje wady własne. Wkładamy X innych kart SIM. I każda działa dobrze. A Twoja nie. Ja będąc w serwisie wydał bym opinie, że telefon testowany na kilku kartach SIM i działa poprawnie. Zgłaszane objawy nie są wadą własną produktu. Mogą być spowodowane uszkodzeniem karty SIM. Bo chyba swojej im na testy nie wysłałeś? Więc nawet nie mają jak sprawdzić.
[/quote]Tantal pisze:Bez takich złośliwości proszę. Nie znamy się i nie życzę sobie takich uwag.Karta Gwarancyjna jest tworzona dla ludzi myślących posiadających umiejętność czytania ze zrozumieniem[...]Normalne prawo logiki. Zrozumiałeś?
Pomijając fakt że mógłbym napisać tak samo.
Potwierdziłeś niestety moje przypuszczenie pisząc, że będziesz oczekiwał zwrotu kasy od Samsunga jak nie naprawią Ci telefonu? Ciekawe na jakiej podstawie? Bo raczej to trochę nielogiczne.
P. S. Napisz proszę jak się skończyła ta sprawa. Bo sam jestem ciekaw. Chociaż mam swoje przypuszczenia.