DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 2 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 #909381  autor: Gregrin
 04 lut 2017, 21:55
asdaf pisze:A w to reklamowe: "Kartę dostarczymy Ci nawet w 48 h." nigdy nie uwierzę - u żadnego operatora.
Gdyby dobrze to przemyśleli to w systemie byłoby tylko info o złożeniu wniosku a wszystko drukowali by bezpośrednio u kuriera i dołączali tylko zestaw startowy ze sterty czekających ;) Wtedy przy zamówieniu do odpowiedniej godziny startery byłyby na drugi dzień ;)

Skoro przewidują 48h to znaczy ze na przygotowanie wysyłki przyjmują 24h no i tyle samo na kuriera. Czy ja wiem czy to takie nieosiągalne. Składasz wniosek w poniedziałek (już wiemy ze w weekendy nie pracują ;)) we wtorek to wysyłają a kurier dostarcza w środę.

Jak tak nad tym myślę to zastanawiam się dlaczego to nie może tak funkcjonować w salonie ? Przychodzimy do salonu, wypełniamy papiery, dostajemy kartę a wszystkim zajmuje się ktoś kto to ograrnia. W ogóle to powinno być do wyboru czy chcemy kuriera czy odebrać kartę i podpisać przygotowane papiery w salonie ;) Ale się rozmarzyłem :D
 #909418  autor: asdaf
 05 lut 2017, 11:03
Gregrin pisze:W ogóle to powinno być do wyboru czy chcemy kuriera czy odebrać kartę i podpisać przygotowane papiery w salonie ;)
Na pierwszy rzut oka to właśnie pomyślałem, że jest taka możliwość. :)
 #909419  autor: garfield-
 05 lut 2017, 11:13
To co idzie kanałem www nie ma obsługi w salonie - taka kiedyś była polityka.
 #909431  autor: Gregrin
 05 lut 2017, 11:51
garfield- pisze:To co idzie kanałem www nie ma obsługi w salonie - taka kiedyś była polityka.
I tak pewnie dalej jest ale co to by był za problem żebyśmy nawet takie papiery sami wydrukowali i podpisali ? Zanosząc do salonu dostawalibyśmy pakiet startowy sim a konsultantka wprowadzając numer przeniesienia potwierdzałaby tylko w systemie numer zestawu startowego i telefon kontaktowy. Bez dodatkowych kurierów, obciążenie konsultantów do minimum, bez kolejek (bo konsultant tylko przylepi naklejkę na wniosek i wyda zestaw) a w wolnej chwili zeskanuje tylko numer wniosku i karty sim.
 #909440  autor: garfield-
 05 lut 2017, 12:34
chodzi o "workflow" i skalkulowany biznes. Obsługa kosztuje. być może jest tak, że mniej kosztuje obsługa przez kuriera. Odpada też zatowarowanie salonów i tak jak pisze Maniek99 (że przerasta Orange), problem w przewidywaniu, ile, gdzie, ktos to musi zamówić, estymacja to wszystko odpada. Zbiega to się z przymusem rejestracji - dlatego teraz.

Dla porównania podobny problem jak obsługa gotówki, która też kosztuje.

Zastrzegam, ze nie bronię Orange, ale wiem "co nie co" na ten temat.
 #909449  autor: asdaf
 05 lut 2017, 13:21
Ale mogłoby być taka opcja:
1. zamawiamy przez internet
2. Orange przygotowuje kartę + dokumenty do podpisania
3. przesyłają to wszystko do wskazanego przez nas salonu
4. otrzymujemy smsa, że przesyłka na nas czeka
5. w dogodnym dla nas czasie (ważne - bez czekania na kuriera [ciekawe którą firmę wybrali?]) odbieramy kartę/podpisujemy dokumenty
6. zgodność umowy zostaje potwierdzona w systemie a dokumenty zostają odesłane przez salon.
 #909455  autor: Wosiu96
 05 lut 2017, 13:52
Co prawda fajna była by również opcja podpisu papierów w salonie ale może kiedyś ;) U mnie w salonie trzeba czekać około 30 min...
Ale cieszmy się, iż jest dostawa kurierem bo nie każdy mieszka w mieście i może ot tak dostać się do salonu Orange ;)
 #909457  autor: asdaf
 05 lut 2017, 14:10
Remington pisze:ad 5. Odstajemy swoje w kolejce, bo przed nami kłębią się oprócz innych klientów, klienci stacjonarni w wieku 70+. Niestety w wielu salonach i to nie tylko firmowych, to norma.
To fakt. Ale czasami to lepsze niż gdy dzwoni kurier i mówi:" Dzień dobry. Mam dla pana przesyłeczkę. Za 15 minut będę u pana przed domem." A ty jesteś w pracy na drugim końcu miasta/województwa. Gdy zamawiamy nie wiemy za ile dni przyjedzie kurier.
 #909468  autor: Gregrin
 05 lut 2017, 15:40
Remington pisze:ad 5. Odstajemy swoje w kolejce, bo przed nami kłębią się oprócz innych klientów, klienci stacjonarni w wieku 70+. Niestety w wielu salonach i to nie tylko firmowych, to norma.
No właśnie przynosimy sami podpisany wniosek (wypełniany na stronie a tym samym już obecny w systemie) a oni tylko naklejają na niego naklejkę z zestawu który nam dają bez pytań i formalności ;)
Później (w wolnej chwili) tylko skan wniosku, naklejki i albo "samo" się zrobi albo jest błąd i wysyłają to do działu technicznego "jak zawsze".
A wniosków nie trzeba do salonów wysyłać ani salon nie musi nigdzie niczego odsyłać bo to tylko potwierdzenia i wszystko dzieje się przez system i może być w dowolnym salonie wydrukowane i składowane tak jak dzieje się do tej pory.
garfield- pisze:problem w przewidywaniu, ile, gdzie, ktos to musi zamówić, estymacja to wszystko odpada.
No a teraz w salonach nikt nie musi dbać aby mieli startery ?? Juz nie mowie ze system miałby to robić tylko kierownicy salonów wiedza mniej więcej ile starterów im schodzi na tydzień/miesiąc i gdy stan schodzi poniżej pewnej liczby robią zamówienie. Czy to bardziej skomplikowane?
 #909557  autor: garfield-
 06 lut 2017, 00:59
@Gregrin: nie odpowiem Tobie jak jest teraz, wiem jak było przed rejestracją jakiś czas temu, wtedy to była niszowa sprawa i takie 5-te koło u wozu. W salonach żyli z kontraktów, a w zasadzie ze słupków przyrostu, wszystko inne od razu było negowane przez kierownictwo sprzedaży i veto w każdym projekcie. No i wcale im się nie dziwie, wszyscy chcą żeby obsługa w salonie coś robiła extra a czas nie jest z gumy. Podejrzewam tylko, że tak jak w IT wymyślono coś na kształt mendejsów i wyszło , że taniej będzie via kurier.

Dla przykładu powiem Ci, że jak kiedyś dawali drukarki czy gps jako gifty do umów (jeszcze było TP) to był problem z całą tą logistyką - kosztowy głównie.
 #909756  autor: artix
 06 lut 2017, 19:21
Gregrin pisze:No właśnie przynosimy sami podpisany wniosek (wypełniany na stronie a tym samym już obecny w systemie) a oni tylko naklejają na niego naklejkę z zestawu który nam dają bez pytań i formalności ;)
Nie trudno sobie wyobrazić, że ktoś zmieni taki wniosek na niekorzyść operatora, pracownik podpisze i puści operatora z torbami.
 #909774  autor: Wosiu96
 06 lut 2017, 20:13
Panowie jak składaliście wniosek w sobotę/niedzielę cały czas od tego czasu macie status ''Przekazane do realizacji"' ? Ja od soboty mam taki i się dziwię. Chyba, że dopiero po przyjeździe kuriera, który powinien być jutro może coś się zmieni.
 #909805  autor: Gregrin
 06 lut 2017, 22:21
artix pisze:Nie trudno sobie wyobrazić, że ktoś zmieni taki wniosek na niekorzyść operatora, pracownik podpisze i puści operatora z torbami.
Ok, to potwierdza imię,nazwisko i PESEL z dowodem przy przyjmowaniu wniosku. Tyle.
 #909928  autor: areksz
 07 lut 2017, 16:14
wniosek u mnie też czeka owe 48godzin bez zmiany statusu.
Dzwoniłem do BOK Orange i powiedzieli , że przesyłka już wysłana(tylko status nieaktualny-weryfikacja wniosku).
Moje pytanie:
we wniosku zaznaczamy dzień kiedy najwcześniej przeniesiemy numer.
W tym czasie mamy numer tymczasowy, czy jest on od razu aktywny?
(tzn. dopiero jak dotrą papiery od kuriera do Orange)
W tym czasie można korzystać z numeru tymczasowego.
Czy na tym tymczasowym, można odpalić na parę dni pakiet 100GB za rejestrację a po przeniesieniu na numerze właściwym?
Piszę o tym, gdyż dzisiaj w salonie dostałem numer tymczasowy.
Po jego uruchomieniu pokazał się numer 571xxxx (tymczasowy), i przyszedł sms , że numer zarejestrowany bym odebrał bonus.
Jutro startuje mój numer główny w Orange który opuszcza bagna Solorza Ż.
To tak dla dociekliwych informacja :)
Jak byłby to jakiś zwykły numer to już bym testował!
 #909933  autor: Gregrin
 07 lut 2017, 16:33
Ja przenosiłem 1.2.2017 w salonie ale przez opcje online będzie pewnie tak samo :)
areksz pisze:W tym czasie można korzystać z numeru tymczasowego.
Mozna. Ja tez korzystałem z bonusu za rejestracje ale nie jestem na 100% pewny czy później można go uruchomić na przeniesionym numerze bo po przeniesieniu od razu włączył mi się inny bonus.
 #909934  autor: asdaf
 07 lut 2017, 16:52
Dla zainteresowanych: Nic się nie zmieniło. Status cały czas ten sam. Kuriera nie było. Smsa żadnego nie otrzymałem. Tylko trzy maile, które przyszły zaraz po wypełnieniu wniosku na stronie www z kodem do sprawdzenia statusu przesyłki (we wszystkich mailach ten sam tekst). Czekam na dalszy rozwój zdarzeń.
  • Strona 2 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10