DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 103 z 139
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 139
 #891343  autor: aster
 13 paź 2016, 17:20
Problem w tym, że używam karty w iPadzie, czyli nie mam jak wysłać SMSa. Na Play24 jest opcja wysłania autokonfuguracji, ale nie ma opcji dla sprzętu od Apple'a...
 #891420  autor: garfield-
 13 paź 2016, 23:21
wpisz ręcznie, apn - internet,
tylko ponoć itunes coś potrafi spieprzyć/wykasować przy synchronizacji (info z forum)
 #892103  autor: sgi2004
 19 paź 2016, 11:36
Witajcie.
Poradzicie co z tym zrobić.
Obrazek

Numer zarejestrowany. RWK nie zadziałało bo w tej taryfie nie działa. Jedynie 100GB i złotówki promo.

Muszę co miesiąc doładowywać ok 25 zł aby nie stracić tego?
Mogę przejść na jakąś inna taryfie bez utraty tego "dorobku" ?

Pozdrawiam i dziękuję.
 #892106  autor: garfield-
 19 paź 2016, 12:06
Ogólnie to słabo. W rbm tego nie wykorzystasz.Musisz negocjować na infolinii przeniesienie do playowych taryf. Po kiego diabła odpalałeś bonus ?

Z rbm 5 mozesz bez utraty migrować do energy.
 #892115  autor: speclab
 19 paź 2016, 13:01
darkangel pisze:Dlaczego ma stracić?
Czy była jakaś zmiana w regulaminie ?
REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ „PRZEJDŹ NA RED BULL MOBILE ENERGY”

https://blogplay.pl/wp-content/uploads/ ... 2-2015.pdf


W wyniku zmiany oferty:
a. Użytkownik zachowuje Pakiet Złotówek wynikający z Doładowania
b. okres ważności Pakietu Złotówek wynikającego z Doładowania zostaje zachowany wraz z jego
dotychczasową ważnością.
c. przepadają wszelkie pakiety minut, złotówek, bajtów lub SMS-ów, bonusy za doładowanie, rabaty, uprawnienia lub usługi uzyskane przez Użytkownika na podstawie dotychczasowych Ofert Promocyjnych lub regulaminów promocji chyba, że są one dostępne dla Użytkowników Oferty Promocyjnej Red Bull MOBILE Energy na kartę w chwili zmiany oferty przez Użytkownika lub warunki innych Ofert Promocyjnych stanowią inaczej,
d. przepadają wszystkie pakiety minut, złotówek, bajtów lub SMS-ów, rabaty przyznane w drodze indywidualnych ustaleń z P4.
Ostatnio zmieniony 19 paź 2016, 13:06 przez speclab, łącznie zmieniany 1 raz.
 #892116  autor: speclab
 19 paź 2016, 13:04
sgi2004 pisze:Czyli gdzie bym się nie przeniósł to stracę albo złotówki albo GB internetu?
stracisz i zlotowki i GB, wg regulaminu ktory wkleilem powyzej.
 #892126  autor: sgi2004
 19 paź 2016, 13:27
speclab pisze:
sgi2004 pisze:Czyli gdzie bym się nie przeniósł to stracę albo złotówki albo GB internetu?
stracisz i zlotowki i GB, wg regulaminu ktory wkleilem powyzej.
Rozumiem.
A jest inna możliwość taniego przedłużania konta w tej taryfie oprócz 50zł na 3 miesiące?
 #892127  autor: bolek2004
 19 paź 2016, 13:29
Złotówki z konta promocyjnego przepadają na pewno przy migracji play>energy i energy<play. Zostają tylko z konta głównego. Natomiast tu jest tylko zmiana na inną taryfę rbm więc nie wiem czy nie zostaną w takim przypadku. Oczywiście reszta przepada jak zawsze przy zmianie taryfy.
sgi2004 Niestety nie ma.
 #892141  autor: speclab
 19 paź 2016, 14:37
bolek2004 pisze:Złotówki z konta promocyjnego przepadają na pewno przy migracji play>energy i energy<play. Zostają tylko z konta głównego. Natomiast tu jest tylko zmiana na inną taryfę rbm więc nie wiem czy nie zostaną w takim przypadku. Oczywiście reszta przepada jak zawsze przy zmianie taryfy.
sgi2004 Niestety nie ma.
imho przepada wsio.

Niniejszy Regulamin określa zasady zmiany z Oferty Promocyjnej Red Bull MOBILE na kartę, Oferty Promocyjnej Red Bull MOBILE na kartę (edycja specjalna) lub Oferty Promocyjnej Red Bull MOBILE na kartę II ...
 #892153  autor: sgi2004
 19 paź 2016, 15:38
No to kiszę się dalej :(
Najwyżej załaduje za 50 zł i będę miesiąc używał LTE a potem promocyjne GB zjem.

Dziękuje za wyjaśnienia z regulaminami.
 #892156  autor: garfield-
 19 paź 2016, 15:50
Od dawna wiemy, że regulaminy swoje a systemy swoje
GB zostają przy zmianie z rbm5 -> energy! Wczoraj testowane (karta z dużą skarbonką po 2-letnim DILu), a przynajmniej mi zostały.
Dopiero przy zmianie na taryfę playową (z RWK) obcięło GB.

Nie miałem złotówek promocyjnych, więc tego nie potwierdzę jak z nimi jest.
 #892163  autor: speclab
 19 paź 2016, 16:46
Garfield, nie zaryzykuje wtopy i nie polecę jej użytkownikowi. Regulamin mówi jasno... a on jest podstawą ew reklamacji :(
 #893083  autor: PabloIT
 25 paź 2016, 20:35
Szukałem, w temacie ale nie wiem czy aktualne nadal te informacje. Mianowicie na stronie RBM widnieje, że w pakiecie za 3zł są nielimitowane smsy, nie ma nic odnośnie MMS. Tutaj pytanie do was, są w tym pakiecie MMS? :)
 #893435  autor: Maciej Loret
 27 paź 2016, 21:59
Witam,

jak co miesiąc problem z tym samym...
Próbując przedłużyć promocyjne złotówki, doładowałem przez stronę FaceBooka RBM. Na konto główne wpłynęła odpowiednia kwota, ale na promocyjne 15% nic nie wpłynęło. Znowu pisać reklamacje? Niedługo nie będzie sensu doładowywać, tylko od razu pisać reklamacje?

---
Pozdrawiam,
Maciej Loret
  • Strona 103 z 139
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 139
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 139