Tak jest. Choć zachęcam, żeby ten rabat za marketing jednak sobie zostawić, bo stracisz możliwość korzystania z różnych bonusów czy promocji. Gdy miałem abonament w Play posiadany rabat za zgody marketingowe nie powodował wzrostu otrzymywania smsów od operatora czy spamowania skrzynki mailowej reklamami z dokupieniem nowej aktywacji w Play.
Tak jak od kilku miesięcy albo i dłużej, operator nie radzi sobie wybitnie z utrzymaniem klienta. Trzeba składać wypowiedzenie lub złożyć wniosek do Orange (Flex), żeby "odblokować" wspomniane opcje 12GB/20zł lub 25GB/25zł. A gdy ja chciałem więcej neta bez wcześniejszego wchodzenia w lejek 1 mbps to nie mieli dla mnie oferty, a nowe taryfy są słabsze, bo opierają się o najsłabszy i najgorzej sprzedający się plan abonamentowy w Play czyli SOLO PLAY S, czyli SMSy i MMSy bez limitu w ramach "promo" i podniesioną liczbę GB, po ich wykorzystaniu internet przestaje działać (przywrócenie działania to 5 zł za 1GB, jak w prepaidzie). Nie każdy jest w stanie wybrać ofertę HOMEBOX za 75 zł, żeby mieć 35GB z bezpiecznym lejkiem 1 mbps + dodatkową kartą do neta z paczką 100GB z lejkiem 1 mega po wyczerpaniu.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam