DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 14 z 193
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 193
 #870339  autor: radek04
 07 cze 2016, 19:31
*107# pokazuje 490, choć w Play24 po odświeżeniu wciąż 590. *108# umnie nie działa zupełnie.

Edit. Chyba sprawdzałem z drugiej karty. Ale w takim razie na karcie RBM7 MNP w ogóle te kody mi nie działają.
Ostatnio zmieniony 07 cze 2016, 19:36 przez radek04, łącznie zmieniany 1 raz.
 #870341  autor: detmax
 07 cze 2016, 19:33
Radek04 na Play24 dane mogę pokazywać się z opóźnieniem i tak jak wspomniał jarekt najważniejsze będą te 2 kody *108# i *107# , napisz proszę jaką informację zwrotną otrzymujesz gdy uruchumisz kod *108# ?
 #870342  autor: radek04
 07 cze 2016, 19:43
Gdy w tel. dane kom., połączenia i SMS-y przełączyłem na kartę RBM7 MNP, to otrzymuję "Nie można przetworzyć żądania".

Edit. Oczywiście dane kom. cały czas miałem tak ustawione :)
 #870425  autor: detmax
 08 cze 2016, 09:30
Radek04, dość dziwny komunikat, masz może założone konto na Play24 ? jeśli nie to proszę załóż je i spróbuj zrobić zrzuty ekranu względem zakładek takich jak : konto / pakiety i usługi ... jestem ciekaw jak to u Ciebie wygląda - może uda się wspólnym siłami rozwiązać ten problem.
Panowie jak tam sytuacja z aktywacją DIL-a w RBM7 MNP ? jest to dzisiaj możliwe czy w dalszym ciągu nie ?
 #870431  autor: detmax
 08 cze 2016, 10:16
Oj po przeczytaniu dzisiejszej odpowiedzi na jedno z pytań skierowanych do Krzyśka Sylwerskiego, nie wydaje mi się, że będzie to Happy End, napisał on bowiem :
"A o czym jest pytanie, na które odpowiadam? Poruszymy też temat darmowego LTE w Red Bull MOBILE. "
No właśnie ... " poruszymy też temat ... " - jak widać nie ma stwierdzenia o możliwym błędzie ze strony RBM ...
 #870450  autor: maniek357
 08 cze 2016, 11:21
RBM7 MNP - dziś mi się skończył DIL. 2x próba aktywacji DIL kodem *111*480*1#. W odpowiedzi błąd "Usługa chwilowo niedostępna".
 #870475  autor: Gregrin
 08 cze 2016, 12:03
Chyba trzeba się pogodzić ze to wyłączyli. Jest jeszcze 1% ze to błąd przy zmianach w systemie ale wtedy na blogu play byłoby jakieś info.
Ja moja RBM7MNP (po zarejestrowaniu) spróbuję przenieść do RBMII i jeśli się uda dam znajomemu a RBMI będę miał na sprzedaż bo leży zakurzona prawie od roku a jakoś we wrześniu kończy się termin.
 #870490  autor: bolek2004
 08 cze 2016, 12:48
Trzeba pamiętać o jednym że z play nigdy nie wiadomo, od co najmniej tygodnia są ciągłe modernizacje w systemie więc wg mnie szansa mała ale może to być błąd, a jak wiemy po migracji z rbm7 do rbm5 nie ma już powrotu więc radziłbym tym którzy nie muszą migrować niech poczekają na jakieś oficjalne info.
Pisałem chyba już że nie obwiniałbym za takie coś żadnych handlarzy ze znanego portalu aukcyjnego czy coś, każda firma dobrze wie o przekrętach różnych swoich użytkowników, ale często nic specjalnie z tym nie robią (czytaj pomarańczowi i to słynne słowo fraudy, jakby nie było polskiego odpowiednika) tylko po to żeby później mieć na kogo zgonić przy wycofaniu usługi. Zwykły marketing, nic więcej, a wizerunkowo tylko zyskują (podobna taktyka: aero i wprowadzenie captcha)
Nie chcę już wkładać kija do mrowiska ale co do nazewnictwa taryf rbm, ale jak ktoś nie jest pewny to może pisać w ten sposób:
rbm7 (red bull mobile na kartę I)
rbm5/9 (red bull mobile na kartę II)
Cyfry to tylko takie nazewnictwo często niezależne od taryfy, ale bardziej od kwoty na starterze.
 #870508  autor: rudymax
 08 cze 2016, 13:31
Witam.
Jestem tu nowy, ale forum obserwuję od jakiegoś czasu i jestem pod wrażeniem wiedzy jego użytkowników. Większość wątków, które mnie interesują staram się czytać dokładnie. Mam pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi w wątkach związanych z ostatnimi zmianami w play. Korzystam obecnie z rbm5 z DIL, ważne do połowy października. Numer jest zarejestrowany i mogę aktywować pakiet oczywiście bez RWK. Ale zgodnie z regulaminem bonusowe 10 GB mozna sprawdzić pod *108# natomiast pakiety konieczne do działania DIL obecnie mam pod *107#. Czyżby było tak, że faktycznie ten bonusowy pakiet za rejestrację ląduje gdzie indziej i nie łączy się z tymi które posiadam obecnie, a tym samym ich nie przedłuży? Jeżeli ktoś posiada informacje na ten temat, albo jeszcze lepiej sprawdził to w praktyce proszę o podzielenie się wiedzą.
Dziękuję i pozdrawiam.
 #870510  autor: jarekt
 08 cze 2016, 13:37
W regulaminach Play/RBM, nawet takich sprzed 3-4 lat obowiązujących do dzisiaj i nigdy nie zmienianych/modyfikowanych jest masa błędów.

Jednym z nich jest powtarzający się ciągle błąd, że niby pakiet trafia na jakieś konto, które możemy sprawdzić kodem *108# gdy tak naprawdę trafia na konto sprawdzane kodem *107# (i odwrotnie).

i tak jest w tym przypadku najprawdopodobniej - te GB trafiają na konto sprawdzane w RBM1/2/5/7 (I i II) kodem *107#.

W innych taryfach kod *107# nie służy do sprawdzania MB tylko np. minut, dlatego pewnie jakiś leń z Play założył sobie, że jak napisze w regulaminie tylko *108# to zadowoli większą liczbę taryf.

Akurat w tych wymienionych przeze mnie taryfach RBM są 2 konta z MB i to drugie konto sprawdza się kodem *108# - ale tam akurat nie trafiają (i nigdy nie trafiały) MB z kupowanych pakietów, doładowań itp. To konto ma specjalne przeznaczenie, na specjalne bonusy MB i na 99% te 10GB trafia na to pierwsze konto (sprawdzane kodem *107#) a w regulaminie jest po prostu kolejny raz rozsiewana dezinformacja i podana jest nieprawda.

Zamieszanie jest przez to spore (przez tego lenia).
 #870515  autor: Gregrin
 08 cze 2016, 14:00
bolek2004 pisze: a jak wiemy po migracji z rbm7 do rbm5 nie ma już powrotu
Jest mozolny sposób przez przeniesienie do innej sieci i powrót bezpośrednio do RBM7MNP.
bolek2004 pisze:rbm7 (red bull mobile na kartę I)
rbm5/9 (red bull mobile na kartę II)
Tylko gdzie tu RBM7MNP ? Która jest I (150dni/50zl) a straciła DIL. Te RBM7 jest w tej chwili strasznie mylące bo do tej pory nie miało to znaczenia bo czy RBM I (RBM7) czy RBM7MNP bo obie miały takie same opcje.
rudymax pisze: Czyżby było tak, że faktycznie ten bonusowy pakiet za rejestrację ląduje gdzie indziej i nie łączy się z tymi które posiadam obecnie, a tym samym ich nie przedłuży? Jeżeli ktoś posiada informacje na ten temat, albo jeszcze lepiej sprawdził to w praktyce proszę o podzielenie się wiedzą.
W całym RBM jest to na opak. W taryfie Energy zwykle pakiety według regulaminu https://www.redbullmobile.pl/fileadmin/ ... 1.2016.pdf tez lądują na *108# (czyli tam gdzie te 10GB). Natomiast w rzeczywistości (potwierdzone przez użytkowników) są pod *107#. Na *108# trafiają natomiast pakiety "czasowe" (np nolimit na ileś dni) i jest one osobne żeby nie przedłużyć ich pakietami ilościowymi (ileś GB na 30dni ktore maja swoje konto na *107#)). Napisałem to sobie w temacie [Zestawienie] Opcje FULL No-Limit w ofertach na kartę ~30zl (pkt.3 RBM) ale głównie żeby samemu sobie do tego zerkać bo się gubię w tym ;)
 #870524  autor: rudymax
 08 cze 2016, 15:14
@jarekt @Gregrin
Dziękuję bardzo za odpowiedzi. Ważność obecnego pakietu kończy mi się 21 czerwca. Myślę, że bedzie tak jak piszecie, ale po fakcie potwierdzę na forum.
Pozdrawiam
 #870532  autor: Andrzej311
 08 cze 2016, 15:53
Gregrin pisze:
bolek2004 pisze: a jak wiemy po migracji z rbm7 do rbm5 nie ma już powrotu
Jest mozolny sposób przez przeniesienie do innej sieci i powrót bezpośrednio do RBM7MNP.
bolek2004 pisze:rbm7 (red bull mobile na kartę I)
rbm5/9 (red bull mobile na kartę II)
Tylko gdzie tu RBM7MNP ? Która jest I (150dni/50zl) a straciła DIL. Te RBM7 jest w tej chwili strasznie mylące bo do tej pory nie miało to znaczenia bo czy RBM I (RBM7) czy RBM7MNP bo obie miały takie same opcje.
rudymax pisze: Czyżby było tak, że faktycznie ten bonusowy pakiet za rejestrację ląduje gdzie indziej i nie łączy się z tymi które posiadam obecnie, a tym samym ich nie przedłuży? Jeżeli ktoś posiada informacje na ten temat, albo jeszcze lepiej sprawdził to w praktyce proszę o podzielenie się wiedzą.
W całym RBM jest to na opak. W taryfie Energy zwykle pakiety według regulaminu https://www.redbullmobile.pl/fileadmin/ ... 1.2016.pdf tez lądują na *108# (czyli tam gdzie te 10GB). Natomiast w rzeczywistości (potwierdzone przez użytkowników) są pod *107#. Na *108# trafiają natomiast pakiety "czasowe" (np nolimit na ileś dni) i jest one osobne żeby nie przedłużyć ich pakietami ilościowymi (ileś GB na 30dni ktore maja swoje konto na *107#)). Napisałem to sobie w temacie [Zestawienie] Opcje FULL No-Limit w ofertach na kartę ~30zl (pkt.3 RBM) ale głównie żeby samemu sobie do tego zerkać bo się gubię w tym ;)
Czego tu nie rozumieć.
Jeśli jest RBM 7 MNP to taryfa jest z przenosin, a jeśli RBM na kartę to pierwsza taryfa z kartą granatową. Znalazłem na alegro jeśli zdjęcie jest autentyczne to można jeszcze kupić. Chodzi właśnie o takie karty te granatowe. Jak je ktoś nie widział to prosze zobaczyć. http://allegro.pl/play-internet-hspa-i- ... 01#thumb/2
Ale coś mi sie zdaje, że dla taryf rbm7 jak i rbm 7 MNP całkowicie usuną, a na osłodę dadzą tylko w rbm5.
  • Strona 14 z 193
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 193
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 193