DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 147 z 220
  • 1
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 220
 #1143316  autor: KC-KARLOS
 08 lut 2023, 09:19
U mnie zauważyłem brak wjazdu do 3G (można to ręcznie wymusić, ale to nie takie proste). Telefon, który nie wspiera IMSa od T z LTE/5G ucieka do 2G rozłączając neta przy połączeniu głosowym.
A przy LTE mrozi transmisję po nieokreślonej ilości danych. Na razie kłopot zauważyłem w ofercie na kartę, przetestuje też sytuacja dla abonamentu "nielimitowanego".

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1143317  autor: maniek357
 08 lut 2023, 09:32
@Karlos20 Jeśli piszesz o Malborku, to od dwóch dni nie powinieneś mieć już 3G - wg planu 6.02 mieli wyłączyć. Z tego, co ludzie piszą, to są kilkudniowe poślizgi, a utrudniony dostęp do 3G, to już zapowiedź rychłego jego wyłączenia.
Online
 #1143318  autor: dominikm27
 08 lut 2023, 09:33
Problem od dawna występuje w TM. Raz częściej (2-3 razy dziennie) raz rzadziej, (raz na tydzień). Jest to ewidentnie wina sieci, u mnie występował na kilkunastu modelach telefonów z wyższej półki. I nawet teraz na S23 Ultra też się pojawił raz czy dwa a telefon mam od kilku dni. Taki jest już urok T-Mobile i nie pomoże tu nic co można zrobić po stronie użytkownika. Sprawdzone.
 #1143320  autor: f0ku5
 08 lut 2023, 09:42
Ja mam wrazenie, że różne osoby piszą o różnych sprawach ;)
Zamrażanie transmisji danych to coś, co znam, ale na szczęście od dawna nie widziałem w żadnej sieci. U mnie i u paru znajomych jest natomiast problem z jakimkolwiek używaniem internetu LTE/5G, co opisałem w poprzednim poście. Nawet TM potwierdził problem stwierdzając, że naprawia usterkę do 28.02 i bezproblemowo dając rabat do faktury.
 #1143321  autor: mariusz9a
 08 lut 2023, 09:46
To u mnie wygląda to tak, jak opisywałem to już w maju 2021 (wklejam cały post):
mariusz9a pisze:
05 maja 2021, 09:18
surface123 pisze:A teraz mam ciągle błąd w zarządzaniu , nie da się wejść w usługi dodatkowe :/

Mam: "wystąpił nieoczekiwany błąd"
To ja chyba też mam takiego pecha - oglądam ten komunikat przynajmniej raz dziennie.

Natomiast przy okazji podpytam o coś innego (ale niekoniecznie może to dotyczy typowo taryfy GO, którą aktualnie mam ją aktywną). Czy u Was też transmisja danych w T-Mobile się przytyka? Chodzi o taką sytuację, że transmisja danych działa prawidłowo (transfery 50-150 Mb/s) po czym nagle wszystko muli - nie da się wykonać nawet speedtestu, strony wczytują się kilka minut, transfer przy ściąganym pliku spada do zera, pingi (o ile uda się sprawdzić) wzrastają do ponad 0,5s. I po kilku/kilkunastu minutach (bez jakiejkolwiek mojej ingerencji w resetowanie terminala itp) wszystko wraca do normy. Dzieje się tak we wszystkich lokalizacjach w jakich przebywam, także nie jest to problem jakiegoś konkretnego nadajnika, a także dzieje się to o różnych porach, niezależnie czy to rano, południe, wieczór czy noc (całe szczęście nie dzieje się to zbyt często...). Na telefonie z abo nie mam jak sprawdzić - to służbówka gdzie raczej z neta nie mogę zbytnio pokorzystać ;-) Aha - nie jest to wina telefonu. Przed zgłoszeniem chce wybadać temat czy tylko ja tak mam czy może to większy problem. A może jest ktoś z woj. śląskiego i się wypowie czy też ma takie jaja? ;-) A może ta sieć tak ma i mnie blokuje jak zaczynam przesyłać większą ilość danych :roll:
viewtopic.php?f=22&t=130911&start=375

Natomiast tak jak pisałem wcześniej - aktualnie telefon sam po kilku/kilkunastu sekundach restartuje transmisję danych i po ponownym zalogowaniu wszystko śmiga normalnie. no i całe szczęście aktualnie problem występuje na prawdę bardzo sporadycznie, ale raz na kilka tygodni nadal się zdarza. Nie ma on kompletnie nic wspólnego z przeciążeniem sieci.
 #1143325  autor: mariusz9a
 08 lut 2023, 10:23
Wychodzi na to, że problem cały czas jest i ciągnie się miesiącami... Występuje u jednych bardziej a u innych mniej intensywnie :-] Pod tamtym postem z 2021 roku też kilka osób potwierdziło że też tak ma :-] Myślę że część ludzi nie używających transmisji bardzo intensywnie może nawet nie wiedzieć że problem jest (w końcu nikt nie kopiuje internetu przez 24h, więc jest szansa że nie wstrzela się w felerny moment "zawieszania" sieci). Moje zgłoszenie też zostało zamknięte, ale ja już nie pamiętam co oni tam wypisali. W każdym razie mniej więcej od wakacji 2022 jest lepiej (albo wcale nie jest lepiej tylko po prostu nie trafiam na pechowe "zawiechy").
 #1143327  autor: Mixiorek
 08 lut 2023, 10:30
Tak, mogę potwierdzić. Przy Fake5G to był/ jest standard w TMobile. M.in. dlatego nie korzystam. Nijaka wartość dodana i jeszcze mrożenie sesji.

f0ku5
Masz aktywne fake 5G? Wyłącz to w cholerę albo zmień ustawienia w telefonie by pomijać DSS.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1143348  autor: p2225
 08 lut 2023, 14:49
Jeśli macie taką możliwość to spróbujcie testowo w menu serwisowym wymusić wszystkie pasma 2G/3G/LTE z pominięciem 2100 MHz. U mnie najczęstszy problem z zamrożeniem powoduje właśnie to pasmo, tak jakby telefon nie był słyszalny przez stację bazową (pomimo dobrego sygnału w okolicach -115 dBm). Jak tylko pasmem podstawowym jest LTE800 czy LTE1800, to nie ma żadnego problemu. Stąd też mrożenie w 5G DSS, bo to to samo pasmo. Nauczyłem się już, że jak mam zamrożenie transferu to wytłumiam sygnał w telefonie żeby wskoczył do niższego pasma. W tym samym miejscu nagle pojawia się 40 Mb/s.
Co ciekawe, nie miałem tego problemu na LG, ale miał wyższy SAR dla B1 niż Samsung.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1143360  autor: Michuuuu
 08 lut 2023, 17:30
Spacedust pisze:
08 lut 2023, 15:57
Warszawa - Praga Południe, Mazowieckie
ul. Brukselska 7 (budynek organizacji Pracodawcy RP)
Orange ID: 12598 (N!)
GSM900 LTE1800 Szczegóły...

Stacja Orange rozebrana - prośba o usunięcie z bazy: https://bip.warszawa.pl/Menu_przedmioto ... ludnie.htm
Już usunięta.
 #1143362  autor: Spacedust
 08 lut 2023, 18:34
- Kostrzyn, Rzemieślnicza dz. 703/2 (T-Mobile) - wzrost EIRP z 25860W do 27562W na sektor, anteny bez zmian (3x dualband Huawei, 3x dualband Kathrein 742236 i 3x inny model dualbandu Huawei), doszły kolejne 2 radiolinie, razem 9 radiolinii, do 1,5V/m (było do 3V/m)

- Swarzędz-Jasin, Poznańska 37 (Orange) - znowu błędna dokumentacja, według wykazu zniknęły pasma 800/2600, wzrost EIRP z 9016W do 18202W na pierwszym sektorze, z 8802W do 18202W na drugim sektorze oraz z 8763W do 18202W na trzecim sektorze, zdemontowane wszystkie anteny (6x tribandów Huawei) i teraz są pojedyncze sixbandy Huawei (po 1 na sektor), nadal światłowód, do 1,5V/m (było do 2,5V/m)
  • Strona 147 z 220
  • 1
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 220
  • 1
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 220