mvno-gsm_pl pisze:Kompetencji konsultantów Virgin może pozazdrościć niejedna infolinia MNO.
Obsługa w Virgin jest OK, ale wynika to bardziej z wielkości ich biznesu, a nie faktu bycia MVNO. W tym momencie konsultanci siedzą ponoć w jednym budynku (pomieszczeniu?), co osoby odpowiedzialne za system/ofertę, więc mogą od ręki się dowiadywać o różne kwestie (są też pewnie przez to bardziej związani z firmą - mniejsza rotacja - wyższy poziom obsługi). A takie coś w Kluczu, to żart:
macc pisze:BOK nie działa w sobotę i niedzielę i w razie awarii i problemów nie ma komu zgłosić problemu.
mvno-gsm_pl pisze:Na jakiej podstawie piszesz, że przedłuża to reakcje? wiesz ile czekałem na ustąpienie podobnych problemów np. w Orange? Niekiedy 2 tygodnie. "Nie ma bonusu? Trzeba reklamować". A jeszcze musiałem płacić za rozmowy z nimi, nie zawsze skuteczne.
Jak pisałem. Nie wiem, jak to dokładnie wygląda, ale jestem pewien, że w Kluczu nie zostały wdrożone w 100% systemy przeglądu awarii technicznych i wiedzy o problemach z usługami, do których dostęp ma najczęściej konsultant techniczny MNO.
mvno-gsm_pl pisze:Argument że w przypadku MNO można pójść do salonu jest śmiały, gdyż dzisiaj w salonach siedzą profesjonaliści, ale od sprzedaży usług. Nic więcej nie potrafią.
Ale to akurat Ty to podałeś jako argument na plus u Klucza.
mvno-gsm_pl pisze:(...)Padnie MVNO? Adiós kliencie i jego numerze. (...)
Dla niezorientowanego użytkownika/czytelnika to sugestia, że MVNO padają z dnia na dzień bez słowa. Co jest oczywistą nieprawdą. A przecież wystarczy przenieść numer na co czasu jest nie mniej niż miesiąc. Nawet jak masz 1000 zł na koncie, zwrócą Ci to, nie musisz wydzwaniać.
Serio uważasz, że osoba starsza jak dostanie SMS'a o konieczności przeniesienia - czy nawet list - to zrozumie o co chodzi (o ile go odczyta). To raz. Dwa - jaki sens jest z obawą czekać na taki list, a następnie mieć na głowie przenoszenie numeru, skoro od razu można być w MNO? Co do zwrotu pieniędzy, to nie był bym przekonany.
Już mniejsza z tym, że miesiąc to bardzo mało. Szczególnie, jak karta leży w szufladzie i od czasu do czasu się po nią sięga.
mvno-gsm_pl pisze:Ponadto, z upadkami jakich MVNO mieliśmy dotychczas styczność?
Lepiej mówić, z jakimi jeszcze nie mieliśmy styczności.
mvno-gsm_pl pisze:(...)Gdzie Ty widzisz te "prawdziwie" darmowe rozmowy w sieci Klucz? Trzeba na nie wywalić minimum 30zł w doładowaniu - w Play na Kartę mamy to za 15zł. (...)
I rozumiem, że 15 zł z konta nie ubywa? Poważnie pytam, bo naprawdę nie wiem o której ofercie Play piszesz. Skoro porównujesz to do Klucz rozumiem, że masz w Play tak, że ładujesz za 15 zł skoro i masz przez miesiąc za darmo w Play a 15 zł możesz wykorzystać na inne usługi?
Dokładnie tak. Przejrzyj oferty MNO, to zobaczysz, ze nie jest tak źle.
mvno-gsm_pl pisze:Myślę, że to po prostu Twoje uprzedzenie, nigdy nie korzystałeś z MVNO
Ale może kiedyś zaczniesz
Mam 3 karty do testów. Oczywiście nie korzystam z nich, jako numeru głównego, bo bym się bał (szacun DanielR). Ale mam sporo czasu spędzonych z nimi, jako drugi numer w tablecie.
mvno-gsm_pl pisze:Kasa, kasa, kasa. A jak ktoś słusznie zauważył MVNO raczej szanują klienta i nie wpychają niechcianych i niepotrzebnych usług ani nie utrzymują starych taryf i cenników.
Bo jakby wpychali, to by 1) nikt do nich nie przeszedł 2) padliby szybciej niż bez tego.