DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 155 z 419
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 419
 #873270  autor: Maks SIM
 23 cze 2016, 17:34
blacQ1 pisze:Drodzy użytkownicy sieci fakt (mobile) działa wam net po przez vouchery w tel kom ? .......
Dzisiaj coś faktycznie robili w systemie, nie działało też PLAY24.
blacQ1
1.Spróbuj wyłączyć i włączyć telefon
2.Wyłącz "transmisje danych"---> przejdź do ręcznego wyboru sieci i wybierz:
2G T-Mobile lub 3G T-Mobile / lub
2G ORANGE, lub 3G ORANGE ( o ile oczywiście miałeś dołączony zasięg Orange)
--> włącz ponownie "transmisje danych" ( czyli dostęp do internetu)
i będzie działać :)
Potem możesz wrócić do ustawień sieci, które miałeś wcześniej

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #873284  autor: ArturJ
 23 cze 2016, 19:20
Na początku lipca FAKT zaproponuje bonus za rejestracje numeru. Jeszcze nie wiadomo czy będzie taki sam jak w PLAY, czy może coś odrobine innego. Tak czy inaczej na infolinii sugerują wstrzymanie się z rejestracją.
 #873356  autor: pablo82
 24 cze 2016, 07:04
Z tego co się dowiedziałem na infolinii w dniu wczorajszym, Bonus za rejestrację ma być taki sam jak w Play: 100zł na konto promocyjne, 10 GB internetu o raz RWK oraz bonus ten ma dotyczyć wszystkich użytkowników Fakt mobile, którzy mają zarejestrowany swój numer tel. (zarówno nowi , jak i dotychczasowi użytkownicy Fakt mobile).
 #873399  autor: blacQ1
 24 cze 2016, 13:35
Maks SIM Sprawa się wyjaśniła no ,ale i tak musiałem dzwonić na info,aby ustawili to w FM zajeło im to koło 2 minut ,a ja się tym bawiłem z godzinę i nic tak jak Ty mi pisałeś i tak nic z tego w końcu oni to zrobili !POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!
 #873441  autor: Rebeliant
 24 cze 2016, 16:43
Ale 10GB piechotą nie chodzi, zwłaszcza, że pakiety danych w FM nie są szczególnie atrakcyjne cenowo. Dane natomiast się sumują, także można przedłużać.

Na razie niech się potwierdzi plotka o tym bonusie, bo już kiedyś konsultant poinformował kogoś stąd, że będzie promocja doładowań na święta wielkanocne i po dziś dzień nie ma.
 #873470  autor: bolek2004
 24 cze 2016, 20:06
Jeśli w ogóle będzie ten bonus to tak samo jak w play, na konto promocyjne. Z konta promocyjnego nie ma możliwości wysyłania sms premium, ani wykupowania pakietów. Można tylko wykorzystać na rozmowy/smsy/mmsy na terenie kraju.
 #873510  autor: pablo82
 25 cze 2016, 08:18
Mnie konsultant sam zaproponował, że zrobi mi zgłoszenie, w ktorym napisał, że jeśli tylko w/w bonus pojawi się w Fakt mobile, to zostanie mi on włączony przez obsługę techniczną z Faktu. Myślę, że mnie nie okłamał. Czas pokaże, czy mówił prawdę.
 #873522  autor: Rebeliant
 25 cze 2016, 11:09
lee pisze:I tak nie będzie czym przedłużać tych promocyjnych złotówek.
Gregrin pisze:Z tym ze w fakt nie ma czym przedłużać promocyjnego.
Wszyscy o tym doskonale wiedzą, nie ma co powtarzać się w tej kwestii.
 #873530  autor: Christofor
 25 cze 2016, 12:18
pablo82 pisze:Z tego co się dowiedziałem na infolinii w dniu wczorajszym, Bonus za rejestrację ma być taki sam jak w Play: 100zł na konto promocyjne, 10 GB internetu o raz RWK oraz bonus ten ma dotyczyć wszystkich użytkowników Fakt mobile, którzy mają zarejestrowany swój numer tel. (zarówno nowi , jak i dotychczasowi użytkownicy Fakt mobile).
Czyli jak zwykle w FM mamy do czynienia z pełną rozbieżnością informacji pochodzących od konsultantów. Przed chwilą jeden z nich z pełnym przekonaniem przekonywał mnie, że żadnego bonusu za rejestrację NIE BĘDZIE ! :(
 #873716  autor: garfield-
 26 cze 2016, 22:02
Dziś konsultant zaskoczył mnie nową filozofią podczas składani reklamacji za kod czwartkowy.
Reklamację uznał, za brak przyznania 10 minut, ale nie uznał straconych dotychczas minut. Argumentacja jest następująca. Kod jak twierdzi zgodnie z regulaminem, przyznaje 10 minut na 7 dni, natomiast fakt, że minuty się sumują i przedłużają jest wynikiem błędy, którego póki co nie naprawiają i traktują jako ukłon w stronę klienta. uciułane minuty zostały stracone i nie należy się za to żadna rekompensata ...
Już dawno nie miałem takiej akcji z reklamacją kodu i zwykle to rekompensowali w taki czy inny sposób. Co dziwne to po wysłaniu kodu czwartkowego, dostałem, standardowe info, ze kod został przyjęty, zwykle składowałem reklamację jak kod odrzucało lub było głucho.
 #873717  autor: ricki123
 26 cze 2016, 22:05
Mam dokładnie tą samą sytuację że zniknięciem uzbieranych minut. Niech mi tylko wyjedzie z nową filozofią faktu a długo będzie żałował tej decyzji :D
 #873720  autor: Rebeliant
 26 cze 2016, 22:14
Obczajcie regulaminy, czy nie mówią nic o sumowaniu.

Reklama Faktu mówi, że czytając Fakt dostaje się 40 minut, 40 SMS-ów i 200MB czyli sugeruje sumowanie jednostek. Ja bym się odwował od tej decyzji pisząc maila.
  • Strona 155 z 419
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 419
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 419