DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 156 z 204
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 204
 #1107923  autor: babciagienia1p
 09 gru 2020, 21:36
Wydaje mi się, ze można zarejestrować przez konto klienta na stronie www. Najpierw zakłada się konto na aktywny numer. Mając już konto dodaje się do niego numer nieaktywny na podstawie PUK-u i numeru karty SIM.
Warto wiedzieć o pewnym niebezpieczeństwie. Po usunięciu wszystkich numerów z konta i przeniesieniu ich do innych sieci, konto nadal jest aktywne, a wśród danych osobowych widać imię, nazwisko, e-mail i ... PESEL. W świetle ostatniego wycieku danych... No cóż...
 #1107949  autor: muszyna2
 10 gru 2020, 11:54
Takie pytanie czy ten pakiet 1 giga za 1 zł można dokupić kilka razy czy tylko raz? Zależy mi żeby była możliwość dokupienia przykładowo 4 takich pakietów w ciągu miesiąca. Myślę o pakiet mini 9 i do tego właśnie takie 4 pakiety po giga.
 #1107952  autor: Bohann
 10 gru 2020, 12:03
Korzysta ktoś już z tego pakietu 100 GB? Ja od kilku dni i w porównaniu do Playa, internet z Virgin działa gorzej, mimo, że jest na infrastrukturze Playa. Korzystając z internetu Virgin strony mają problem z ładowaniem, trwa to dłużej, nawet sporo dłużej.

Problemem nie jest to, że internet z Virgin Mobile wolno mi chodzi, bo w testach mam do 50 Mb/s, filmy na YouTube szybko buforują i dobrze się odtwarzają, chodzi o samo otwieranie i ładowanie stron internetowych. Tam gdzie w Playu strony otwierają się najdłużej w 2, 3 sekundy, w Virgin mogą się ładować kilkanaście, kilkadziesiąt sekund i najlepsze jest to, że czasami ładują się szybko, szansa na szybkie otwarcie strony jest pół na pół. Nie wiem o co chodzi, czasami strona się nie ładuje, pojawia się komunikat "Ta witryna jest nieosiągalna", a po kilku sekundach strona sama się otwiera.

Sprawdzałem to na routerze Huawei B315 i smartfonie Lenovo Z5s, na obu ten sam problem. Na smartfonie stworzyłem nowy punkt dostępu ustawiając typ APN (default), protokół APN (IPv4 / IPv6), typ uwierzytelniania (PAP lub CHAP), APN (virgin-internet) i nic to nie pomogło.

Często nie udaje mi się wykonać testu prędkości na stronie speedtest.net/pl i pojawia się komunikat "A socket error occurred during Download test." Wystąpił błąd gniazda podczas pobierania.

Ktoś wie o co tu chodzi?
 #1107990  autor: muchakk
 10 gru 2020, 21:29
Panowie pytanko. Czy aktywując załóżmy pakiet mini i pozostawiając jego cykliczność niewykorzystane minuty/sms/transmisja danych przechodzą na kolejne miesiące czy przy aktywacji pakietu na kolejny okres są one resetowane?

Edit:
Sam sobie odpowiem. Środki przepadają, szkoda :)
 #1108020  autor: muchakk
 11 gru 2020, 15:29
Z tego co widzę z poziomu banku millenium można zarejestrować numer virgin mobile (nawet mobile vikings jest :) )
 #1108089  autor: babciagienia1p
 12 gru 2020, 17:00
columbo pisze:
11 gru 2020, 13:40
babciagienia1p pisze:
09 gru 2020, 21:36
Wydaje mi się, ze można zarejestrować przez konto klienta na stronie www.
Wg infolinii - nie można.

Są dwie możliwości dodania numeru do konta:
1) dla aktywnej karty SIM za pomocą SMS-a
2) dla nieaktywnej karty SIM na podstawie PUK-u i numeru karty SIM. Dane osobowe są przypisane do konta BARDZO trwale (łącznie z widocznym Peselem). Nie próbowałam rejestrować w drugi sposób. Być może nie można, chociaż taki sposób rejestracji wydaje się oczywisty. Może ktoś sprawdzi...
 #1108128  autor: 24bis24
 13 gru 2020, 14:49
babciagienia1p pisze:
12 gru 2020, 17:00
2) dla nieaktywnej karty SIM na podstawie PUK-u i numeru karty SIM. Dane osobowe są przypisane do konta BARDZO trwale (łącznie z widocznym Peselem). Nie próbowałam rejestrować w drugi sposób. Być może nie można, chociaż taki sposób rejestracji wydaje się oczywisty. Może ktoś sprawdzi...
Anno a gdzie to wyczytałaś?

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1108130  autor: rymi
 13 gru 2020, 15:58
O jak się zdziwiłem, że na https://virginmobile.pl/logowanie po zalogowaniu zobaczyłem swój PESEL - po prostu świetne to jest w związku z wyciekiem danych do nich. Co ciekawe jak biorę zmianę hasła to przyjmuje, ale zalogować mogę się tylko starym, którego hash krąży w sieci :-(

W piątek przez Millennium zarejestrowałem numer ale nie ma go w https://virginmobile.pl/logowanie - jak się na niego dzwoni komunikat nie ma takiego numeru [jeszcze lepiej ;-) ].

Jak biorę na https://virginmobile.pl/selfcare/uslugi/dodaj-numer opcję "Przez PUK i numera karty SIM" [Wybierz tę opcję, jeśli karta SIM jest nieaktywna, tzn. nie możesz wykonywać żadnych połączeń.] to mam komunikat, że numer zarejestrowany na innym koncie abonenckim. No po prostu już w ogóle świetnie :-/
 #1108132  autor: Remington
 13 gru 2020, 16:09
rymi pisze:
13 gru 2020, 15:58
O jak się zdziwiłem, że na https://virginmobile.pl/logowanie po zalogowaniu zobaczyłem swój PESEL - po prostu świetne to jest w związku z wyciekiem danych do nich. Co ciekawe jak biorę zmianę hasła to przyjmuje, ale zalogować mogę się tylko starym, którego hash krąży w sieci :-(

Sprawdź po 1-2 godz., może im się coś nie replikuje szybko. Co do PESEL-u widocznego tylko po podaniu loginu+hasła to nie oni jedni (brak związku z zeszłorocznym wyciekiem), ostatnio zrobiłem kwerendę niektórych swoich usługodawców i PESEL prezentuje dwóch operatorów z W4, platforma tv, przychodnia medyczna i duża sieć paliwowa.

PESEL jako numer ewidencyjny, w dodatku niezmienny funkcjonuje w tak dużej liczbie miejsc, że jest praktycznie nie do upilnowania.
 #1108152  autor: pipawolowa
 14 gru 2020, 02:32
Remington pisze:
13 gru 2020, 16:09
rymi pisze:
13 gru 2020, 15:58
O jak się zdziwiłem, że na https://virginmobile.pl/logowanie po zalogowaniu zobaczyłem swój PESEL - po prostu świetne to jest w związku z wyciekiem danych do nich. Co ciekawe jak biorę zmianę hasła to przyjmuje, ale zalogować mogę się tylko starym, którego hash krąży w sieci :-(

Sprawdź po 1-2 godz., może im się coś nie replikuje szybko. Co do PESEL-u widocznego tylko po podaniu loginu+hasła to nie oni jedni (brak związku z zeszłorocznym wyciekiem), ostatnio zrobiłem kwerendę niektórych swoich usługodawców i PESEL prezentuje dwóch operatorów z W4, platforma tv, przychodnia medyczna i duża sieć paliwowa.

PESEL jako numer ewidencyjny, w dodatku niezmienny funkcjonuje w tak dużej liczbie miejsc, że jest praktycznie nie do upilnowania.
Aplikacja plus online przoduje w prezentacji Peselu.

"Fantazja jest ważniejsza od wiedzy." A Einstein
 #1108181  autor: Remington
 14 gru 2020, 20:24
Tak, poziom zabezpieczeń w Plusie jest najniższy - niezmienny numer telefonu+niezmienne cyfry PUK.

1,9 mln zł kary dla Virgin za zeszłoroczny wyciek. Państwo i prawnicy sobie zarobią, poszkodowanym pozostaje tylko niepewność.
  • Strona 156 z 204
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 204
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 204