DAJ CYNK
  • W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
 #1176875  autor: Remington
 10 sie 2024, 19:39
blacQ1 pisze:
10 sie 2024, 19:19
jeżeli by im zależało na kliencie to by naprawili dany nr tel w przeciągu dwóch - trzech dni , tak stracą klienta

Oni zarejestrowanych błędów mają pewnie setki, jeśli nie tysiące. Każdy z nich ma nadany jakiś priorytet. Czy uważasz, że jednostkowy błąd klienta niskokosztowej taryfy, na którym zarabiają zapewne grosze, w dodatku dotyczący darmowego pakietu - jest wysoko na liście priorytetów? Odpowiedź nasuwa się sama.

Składałeś oficjalnie reklamacje? Co mówią w odpowiedziach na nie? A jeśli nie składałeś to koniecznie złóż, wtedy dowiesz się na czym stoisz.

P.S. Wydzieliłem Twój problem do osobnego wątku, skoro dotyczy on tylko Ciebie, a już ma on 41 postów.