Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
380
Rejestracja
15 wrz 2010, 17:16
Lokalizacja
Wielkopolska
A ja zauważyłem po uregulowaniu faktury i zaksięgowaniu wpłaty w zakładce "faktury", że na pierwszej stronie w pozycji "zaległe faktury i kwota wydana poza abonamentem" nadal wisi kwota sprzed opłacenia. Co ciekawe tylko na jednym koncie (faktura jest na dwa numery).qper pisze: Coś dziwnego dzieje się z waszą platformą bilingową.
Z tego co piszesz to Twoj numer jest nadal w TTmejson pisze: mój nr w Play bedzie dopiero jutro.
Chesz wiedzieć dokładnie - pytaj się Ery dlaczego masz takiego zadłużenie.mejson pisze:a koncie mialem z 3 zł. teraz patrze a tam -15!?
Witamy w TT . Naliczanie oplat za trasmisje danych w TT odbywa sie z opóźnieniem rzedu 24 godzin . W roamingu zagranicznym Era potrafi naliczać dane z opóźnieniem rzedu ...30dni.mejson pisze:ale zdążyło dojść do 18.95 zł..
Czy najbliższy czas jest już bardzo blisko?Tcharec 19go kwietnia pisze:Chodzi o zgłoszenie nr 28013105.play4you2 20go kwietnia pisze:Z tego co widzę, w najbliższym czsie powinieneś otrzymać informację zwrotną w tym temacie.Tcharec 27go kwietnia pisze:Traktuję to jako dyplomatyczną odpowiedź. A o jakieś konkrety mogę prosić? Np. co to znaczy "w najbliższym czasie"? Nie żebym naciskał, ale od lutego płacę dwa razy wyższe rachunki niż powinienem.
mejson pisze:I dowiedziałem się z innych źródeł że to właśnie ta nieszczęsna transmisja danych którą już wyłączyłem. ale zdążyło dojść do 18.95 zł.
Pamiętam. Masakra z takim opóźnionym naliczaniem. Podobnie było i jest z MMS-ami- również są kilku czy kilkunastowe minutowe opóźnienia w aktualizacji konta. Zobaczymy czy T-Schajse da, w swoich pre-paid'ach, nową platformę billing'ową, która będzie wszystko rozliczać w czasie rzeczywistymPijo pisze:Witamy w TT . Naliczanie oplat za trasmisje danych w TT odbywa sie z opóźnieniem rzedu 24 godzin . W roamingu zagranicznym Era potrafi naliczać dane z opóźnieniem rzedu ...30dni.
Na szczęście tak nie będzie. Byłoby to trochę dziwne Jedną z zalet P4 jest właśnie jedna (wspólna dla pre-paid i post-paid) i dość nowa platforma billing'owa, która rozlicza wszystkie aktywności w czasie rzeczywistymmejson pisze:teraz tylko pytanie czy ta kasa przejdzie na konto playa i zostanie doliczona do abonamentu?
Jakby było można to sprawa byłaby załatwiona. jeśli nie jest to wnioski wyciągnij sam.ekdar pisze:czy mozna takie sprawy zalatwiac w cywilizowany sposob
Zapewniam cię, że nie ma w nosie - po prostu wlicza to w koszty, bo i tak im się opłaca taka postawa: większość klientów i tak odpuści, a tylko niewielka część pociągnie sprawę dalej.ekdar pisze:czy (...) play ma w nosie to co robia jego pracownicy...?
Jest taka możliwość, ale w formie e-mail. Pisz na: [email protected]Quetzal pisze:A ja mam takie pytanie
Pomimo opłacenia faktury na ekranie głównym w Play 24 nadal wisi kwota sprzed jej opłacenia (tylko na jednym numerze - faktura jest na dwa numery i na drugim numerze wyzerowało się już tydzień temu.).
Chciałem zrobić zgłoszenie ze screenem.
Czy da się wysłać zgłoszenie ze screenem bez zapisywania tego obrazka na zewnętrznych serwerach?
(wolałbym nie zamieszczać screenów z widokiem mojego konta na zewnętrznych serwerach)
Koniecznie w mailu podaj wszystkie daneQuetzal pisze:Ok, dzięki za wyjaśnienie.
To już im piszę.
W treści maila prosimy o podanie hasła, ustanowionego
przy podpisywaniu Umowy lub niżej wymienione dane:
adres zameldowania lub korespondencyjny
numer dowodu osobistego lub PESEL
e-mail lub numer telefonu
Sprawdź regulamin, bo w Play jest tak, że razem z aktywacją za 1 pln obowiązkowo trzeba wykupić jednorazowy pakiet danych np. za 28 pln. Daje to 29 pln, ale przynajmniej masz dużo danych do wykorzystania.Fresh pisze:Witam mam problem z bezpodstawnie naliczonymi opłatami na fakturze( policzono mi jakieś pakiety których nie aktywowałem, nawet kazano mi zapłacić za pakiet który dostałem jako rekompensata niby gratis, okres rozliczeniowy z tamgo miesiąca widnieje na aktualnej który już dawno został zapłacony, na drugim numerze,który był podpisany aneks RePlay LongPlay II 29 (bez telefonu) została naliczona opłata aktywacyjna 49 zł ) poszły już trzy zgłoszenia w tej sprawie a dalej Play twierdzi, że wszystko jest ok. Proszę o radę co mam robić, bo różnica w kwocie jaką z moich obliczeń wychodzi to prawie 100 zł. Zgłaszać to do UKE?