DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 218 z 241
  • 1
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 241

 #659646  autor: sisiek
 04 wrz 2013, 20:21
Witam
od jakiegoś czasu zmagam się z następującym problemem :

Gdy PLAY wchodził na rynek zgłosilem sie , zostałem testerem. Po okresie testów przedłużyłem umowę na dwa lata. Około września 2008 umowa wygasła , temat zamknięty.
Nagle w 2010 r. otrzymałem 3 faktury za zabonament ( karty SIM brak , telefonu brak , połączeń brak ). W 2010 roku zadzwoniłem do PLAY , konsultant stwierdził "dziwna sytuacja" przyjął ode mnie reklamację i ze swojej strony temat uważałem za zakończony.
W 2013 roku ( około maja ) dostałem informację o sprzedaży moich wierzytelności firmie windykacyjnej. Zdziwiłem się. Dzwonię do PLAY, podaję swoje dane ( bo nr abonencki oczywiście juz zapomnialem ) , konsultant informuje mnie że oczywiście zostało wszczęte postępowanie , gdyż nie uregulowałem płatności na czas. Pytam więc, czego dotyczyły faktury za 2010 rok , skoro umowa została zakończona 2008 ? Konsultant przyjął ode mnie reklamację ( posiadam stosowny nr ) zawarte w rekamacji info m.in jak wyżej czyli 2008 koniec abonamentu a faktury za 2010 rok. Odpowiedź PLAY brzmiała mniej więcej tak : nie odwołal się Pan przez rok w związku z czym trzeba zapłacić. Jakto nie odwoływałem , dzwoniłem w 2010 roku, no ale konsultant tak daleko nie może wejść w historię. Mówię dobrze, zglaszam kolejną reklamację. Tym razem prosze zadać pytanie do działu reklamacji ( posiadam nowy nr reklamacji ) : proszę o info czego dotyczą faktury za 2010 rok, odpowiedź po miesiącu podobna : brak opłaty za abonament .
Wczoraj dzwoniłem ponownie, konsultant przyjał ponownie zgloszenie, gdzie wyraźnie podkresliłem, że prosze o precyzyjną odpowiedź na moje poprzednie zapytanie, tj: czego dotyczą faktury za okres kiedy nie obowiązywał abonament.
Czekam.
I teraz co z windykacją ? Dług został sprzedany, nieslusznie. Stoję z niczym. Od konsultanów Play słyszę każdorazowo ale ma pan dziwna sytuację, niespotykaną.
Może jest ktoś mi w stanie podpowiedzieć dalszy tok działania.

Pozdr

 #659691  autor: Blank
 04 wrz 2013, 22:29
Nie baw się z nimi, tylko zgłaszaj sprawę do UKE i migusiem kieruj się do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Sprawa jest już na tyle skomplikowana, że odkręcanie tego wszystkiego będzie trochę trwało i obawiam się, że bez interwencji UKE, Play będzie olewać (jak mają to w zwyczaju) reklamację, zaś bez Miejskiego Rzecznika Konsumentów, nawet gdy Play przyzna ci rację, wymiana dokumentów między Play, a firmą windykacyjną będzie trwała albo zbyt długo, albo będzie w ogóle nieskuteczna.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #659729  autor: manyaky
 05 wrz 2013, 03:53
A to pacany głupie. Dzięki nim możesz być na listach dłużników i pozegnać się z kredytami i abonamentami.

Zeby nie było - masz w tym również swój udział. Na reklamację z 2010 musiałeś (jeśli była to reklamacja) uzyskać odpowiedź pisemną. To co zgłosiłeś w tym roku za pierwszym razem to nie była reklamacja, a przynajmniej nie została jako taka potraktowana. Zgłoszenia pisz na [email protected] z jasnym opatrzeniem reklamacja. Wtedy masz odpowiedź na piśmie, a nie telefon z call center.

Na ten moment może nie UKE - to bym ewentualnie zostawił na sam koniec, a bardziej Rzecznik Praw Konsumenta. Może jak on napisze do backoffice, to nagle im się znajdzie korespondencja z 2010r. bo to bzdura, że jej nie mają. :lol:

 #660607  autor: Kamiloss
 09 wrz 2013, 09:56
Mam takie pytanko... ostatnio kiedy doładowywałem konto za 50 zł ( 3 miechy temu) to przedłużyło mi konto o te 3 miesiące do października.. ostatnio dokonałem kilku doładowań po 10 20 i 30 zł i nadal mam konto ważne do października. Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego tak jest?

 #660615  autor: qcom
 09 wrz 2013, 10:25
Ważność doładowań nie sumuje się. Jeśli masz konto ważne jeszcze np 20 dni a doładujesz kwotą 30zł, która przedłuża ważność o 30 dni twoje konto będzie ważne 30 dni a nie 50. Jeśli masz konto ważne np. 40 dni a doładujesz za 30 zł to dalej będzie ważne 40 dni.

 #660624  autor: bolek2004
 09 wrz 2013, 11:00
Brana jest pod uwagę najdłuższa ważność konta, jeśli doładujesz nominałami które przedłużają ważność konta na mniej czasu niż masz to zostanie to co masz. No i nie sumują się ważności konta.

 #660626  autor: Kamiloss
 09 wrz 2013, 11:03
Okej, ale dziś doładowałem tel za 30 zł, a długość ważności konta mi się nie zmieniła. O to mi chodzi. Jednym kodem wartym 30 zł.

 #660630  autor: bolek2004
 09 wrz 2013, 11:28
30zł przedłuża ważność konta o 30 dni , jeśli przed doładowaniem ważność konta miałeś dłuższą niż 30 dni od dzisiaj, na przykład 15 października albo wyżej to ważność konta Ci się nie przedłuży.
Jeśli jest inaczej to wejdź na play24 i wyślij zgłoszenie.

 #660632  autor: Kamiloss
 09 wrz 2013, 11:38
bolek2004 pisze:30zł przedłuża ważność konta o 30 dni , jeśli przed doładowaniem ważność konta miałeś dłuższą niż 30 dni od dzisiaj, na przykład 15 października albo wyżej to ważność konta Ci się nie przedłuży.
Jest właśnie tak jak napisałeś.. ale to bez sensu trochę. Z tego co wiem to w innych sieciach zawsze jak doładowuje się konto to automatycznie przedłuża ważność konta, niezależnie do kiedy te jest ważne w momencie doładowania. W Playu jest inaczej? Wcześniej tego nie zauważyłem, bo doładowywałem konto pod koniec jego ważności.

 #660634  autor: bolek2004
 09 wrz 2013, 11:44
W play liczy się od dnia doładowania, ważność się nie sumuje, sumowanie ważności konta jest tylko w ofertach prepaid w T.
Jeśli Ci to przeszkadza możesz pomyśleć o taryfach z roczną ważnością konta w play, tam też się nic nie sumuje ale każde doładowanie od 5pln przedłuża ważność konta o 365 dni.
Ewentualnie ładować tylko kwotami 50pln co daje 100 dni ważności.

 #671720  autor: armator11
 31 paź 2013, 13:09
Działa wam play24 przez aplikacje na androida? Od wczoraj w nocy nie mogę się zalogować mam komunikat: przepraszamy wystąpił błąd podczas logowania. Prosimy sprawdzic połączenie internetowe i spróbować ponownie. Macie tak samo?

 #671747  autor: MarekAG
 31 paź 2013, 15:02
Potwierdzam. Nie bangla. Wczoraj wieczorem jeszcze było ok.

 #671767  autor: bolek2004
 31 paź 2013, 16:09
Rano nie działało, ale teraz się przed chwilą bez problemu zalogowałem.

 #671927  autor: forum_tg
 01 lis 2013, 13:23
macie jakieś problemy z logowanie się do play24? ja od jakiegoś czasu nie mogę.

 #671946  autor: bolek2004
 01 lis 2013, 16:04
No coś się dzieje dzisiaj, nie idzie nic sprawdzić przez www.

 #672039  autor: massiwo
 02 lis 2013, 08:37
koledzy, możecie mi podrzucic wzór wypowiedznia umowy przed jej zakonczeniem?
jakos mam ochote jeden miesiac obciac... poza tym jakosc swiadczonych uslug mizerna
takze mieli racje mowiac kiedys w orange, ze jeszcze do nnich wroce :D

 #672041  autor: patrix-83
 02 lis 2013, 09:06
massiwo pisze:koledzy, możecie mi podrzucic wzór wypowiedznia umowy przed jej zakonczeniem?
jakos mam ochote jeden miesiac obciac... poza tym jakosc swiadczonych uslug mizerna
takze mieli racje mowiac kiedys w orange, ze jeszcze do nnich wroce :D
Proszę Cię bardzo :D http://www.blogplay.eu/wp-content/uploa ... yjnych.pdf

 #672685  autor: forum_tg
 05 lis 2013, 16:14
Macie problemy z doładowaniem telefonu przez internet? czy to przez Facebooka, czy też stronę http://doladowania.play.pl/ .

 #672857  autor: perdos1
 06 lis 2013, 10:59
Czy w Play na Kartę (0 do play) zadziała takie coś? Ładuję za 105 zł podczas promocji doładowań na fb, dostaję na no konto promocyjne 60-100% wartości doładowania. Co miesiąc kupuję pakiet 10 za 5 (w celu przedłużenia środków promocyjnych), 1GB za 10 zł i 30 min za 6 zł. Daje mi to darmowe rozmowy i smsy do play, 1GB co miesiąc i od 539 do 684 min na 5 miesięcy za 105zł czyli 21 zł/miesiąc, w zależności od promocji. Nie wiem tylko czy da się cały czas przedłużać środki promocyjne pakietem 10 za 5 i czy pakiet 30 min schodzi przed środkami promocyjnymi. Z góry dziękuję za pomoc.

 #672866  autor: Morvius
 06 lis 2013, 11:15
nie wiem czy wiesz ale w 1msc możesz tylko raz włączyć pakiet internetu i tylko raz pakiet minut...

Klasyczny obserwator wątku.
  • Strona 218 z 241
  • 1
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 241
  • 1
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 241