sebusy
Dobre! ...jakbym słyszał swojego pracodawce...czy naprawdę wszyscy przy "korytach" muszą myśleć, że ich klienci/pracownicy to banda kretynów Czy musi być tak w Polsce?
nikt nie mowi ze Abonenci to "banda kretynów"
Klucz jest jedynym operatorem, ktory dynamicznie zmniejsza ceny wg zapotrzebowan Abonentow.
1. Najpierw zmienilismy ceny na najbardziej popularnych kierunkach (2 razy)
2. Potem zmienilismy ceny pakietow internetowych
3. Potem zmienilismy ceny na reszte kierunków
4. od ponad miesiaca wprowadzilismy pakiety minut krajowych, poniewaz nasi Abonenci, ktorych BARDZO SZANUJEMY prosili nas o to, zeby oferta krajowa byla bardziej atrakcyjna
5. Informowalismy wszedzie ze pakiety minut sie sumuja, pakiety Internet tez. Nie zaokraglamy i nie zarabiamy na niewykorzystanych minutach
6. malo tego, u nas konto jest wazne rok czasu i tak bylo od samego poczatku istnienia Klucz, nie trzeba co miesiac doladowywac w obawie ze Klucz zablokuje konto, jak to jest u innych operatorow. To wszystko wskazuje raczej na to, ze my akurat nie traktujemy Abonentow jak "bande kretynow"
Jestesmy uczciwi i otwarci na rozmowe oraz zmiany.
Prosze uwaznie sie zapoznac z oferta a DOPIERO POTEM zapraszam do dyskusji i wyrazania opinii co jeszcze mozemy zrobic, zeby Abonenci byli bardziej zadowoleni z naszych uslug.
Pozdrawaiamy serdecznie, zespól Klucz Mobile
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Klucz Mobile, man nadzieję, że odpowiedź jest oficjalna, bowiem szukałem pod tymi fotkami na fb I tam nie jesteście przekonani/przekonujący w tym temacie. Jeśli tu i tam odpowiada kto inny warto by było ustalić wspólną wersję.
Jeszcze jedno: czy Klucz planuje wprowadzić zarządzanie kontem online, tj podgląd na dostępne minuty, historię połączeń, możliwość aktywacji pakietów oraz ewentualną aplikację zarządzającą na wzór Dziewicy?
Jeszcze jedno: czy Klucz planuje wprowadzić zarządzanie kontem online, tj podgląd na dostępne minuty, historię połączeń, możliwość aktywacji pakietów oraz ewentualną aplikację zarządzającą na wzór Dziewicy?
skoro kilka osob odpowiedzialo tu jak jest w Klucz, to raczej jest to prawda. ale owszem mozna dyskutowac do upadlego. wierze-nie wierzesebusy pisze:Klucz Mobile, man nadzieję, że odpowiedź jest oficjalna, bowiem szukałem pod tymi fotkami na fb I tam nie jesteście przekonani/przekonujący w tym temacie. Jeśli tu i tam odpowiada kto inny warto by było ustalić wspólną wersję.
Jeszcze jedno: czy Klucz planuje wprowadzić zarządzanie kontem online, tj podgląd na dostępne minuty, historię połączeń, możliwość aktywacji pakietów oraz ewentualną aplikację zarządzającą na wzór Dziewicy?
zadadanie kontem on-line zostalo wprowadzone bardzo-bardzo dawno
mozna sobie podgladac historie polaczen, doladowan oraz sprawdzac jakie pakiety sa obecnie aktywne.
Jeszcze raz serdecznie zapraszamy do dokladnego zapoznania sie z oferta oraz mozliwosciami
Aplikacji nie ma
ilosc pozostalych minut w pakiecie mozna sprawdzic za pomoca kodu *121#
Pozdrawiamy, Zespół Klucz Mobile
Oto przykład jak można odwrócić kota ogonem...Klucz Mobile pisze:skoro kilka osob odpowiedzialo tu jak jest w Klucz, to raczej jest to prawda. ale owszem mozna dyskutowac do upadlego. wierze-nie wierze
zadadanie kontem on-line zostalo wprowadzone bardzo-bardzo dawno
mozna sobie podgladac historie polaczen, doladowan oraz sprawdzac jakie pakiety sa obecnie aktywne.
Jeszcze raz serdecznie zapraszamy do dokladnego zapoznania sie z oferta oraz mozliwosciami
Aplikacji nie ma
ilosc pozostalych minut w pakiecie mozna sprawdzic za pomoca kodu *121#
Pozdrawiamy, Zespół Klucz Mobile
Pozdro dla kumatych
Odnośnie strony online, niestety wasze zarządzanie kontem jest na bardzo niskim poziomie, jeszcze raz proszę zapoznać się z tym czym jest zarządzanie kontem online choćby na przykładzie najbliższej konkurencji.
Brak aplikacji, duży minus.
Stosowanie kodów USSD nie każdemu musi być na rękę, dzięki za wyrozumiałość.
Odnośnie strony online, niestety wasze zarządzanie kontem jest na bardzo niskim poziomie, jeszcze raz proszę zapoznać się z tym czym jest zarządzanie kontem online choćby na przykładzie najbliższej konkurencji.
Brak aplikacji, duży minus. Stosowanie kodów USSD nie każdemu musi być na rękę, dzięki za wyrozumiałość.
о tym ze strona jest w trakcie zmian informowalismy nie raz. nie jest ona najwygodniejsza i nie jest to tajemnica. bedzie lepiej, na prosbe Abonentow.
a kody USSD wykozystywane przez kazdego operatora
wykrecic *121# i sprawdzic ile minut pozostalo jest latwiej oraz szybczej od wejscia do internetu, zalogowania sie i sprawdzenia w taki sposob, wiec stosowane sa dwie opcje.
jesli ma Pan konkretne uwagi - prosze napisac, bedziemy nad tym pracowac.
wszystko da sie zmienic oraz polepszyc i w tym kierunku podążamy od dwuch lat.
kazdy operator ma swoje minusy oraz plusy
nigdy nie znajdziesz takiego, ktory by odpowiadal na 100%
Brak aplikacji, duży minus. Stosowanie kodów USSD nie każdemu musi być na rękę, dzięki za wyrozumiałość.
о tym ze strona jest w trakcie zmian informowalismy nie raz. nie jest ona najwygodniejsza i nie jest to tajemnica. bedzie lepiej, na prosbe Abonentow.
a kody USSD wykozystywane przez kazdego operatora
wykrecic *121# i sprawdzic ile minut pozostalo jest latwiej oraz szybczej od wejscia do internetu, zalogowania sie i sprawdzenia w taki sposob, wiec stosowane sa dwie opcje.
jesli ma Pan konkretne uwagi - prosze napisac, bedziemy nad tym pracowac.
wszystko da sie zmienic oraz polepszyc i w tym kierunku podążamy od dwuch lat.
kazdy operator ma swoje minusy oraz plusy
nigdy nie znajdziesz takiego, ktory by odpowiadal na 100%
Ostatnio zmieniony 16 paź 2014, 15:31 przez Klucz Mobile, łącznie zmieniany 2 razy.
Dziękujemynegra pisze:Trzymam za Was kciuki , na marginesie mi odpowiada forma sprawdzania ilości pozostałych w pakiecie minut. Jestem i grono moich znajomych zadowoleni po przejściu do Klucz Mobile
Zawsze staram się szukać kompromisu z rozmówcą - w końcu takie stwierdzenia znalazłem...
Zdanie o modernizacji strony brzmi bardzo pozytywnie.
Kody USSD stosuję gdy nie ma dostępu do internetu - to takie wyjście awaryjne - wolę na spokojnie w domku, po dogłębnej analizie konta na ekranie monitora.
Co do ostatniego zdania, zgadzam się w 100%, dlatego DUAL-SIM jest jedynym słusznym rozwiązaniem przy takim podejściu do sprawy
EDIT:
Jestem rozczarowany, iż ktoś kto reprezentuje swoją markę nie mógł mi przytoczyć dwóch punktów z regulaminu promocji PAKIETY MINUT.
Wystarczyło przytoczyć mi punkt 8 i 19 w.w. REGULAMINU
Czy tak ważne było by mi wypominać "wiarę-niewiarę"
Niedługo zgłaszam wniosek o przeniesienie numeru do Was.
Muszę zaznaczyć, że "informowaliśmy nie raz" nie może dotyczyć wszystkich, w tym mnie - zastanawiam się nad przeniesieniem numeru do Was od dwóch tygodni.Klucz Mobile pisze:о tym ze strona jest w trakcie zmian informowalismy nie raz. nie jest ona najwygodniejsza i nie jest to tajemnica. bedzie lepiej, na prosbe Abonentow.
nigdy nie znajdziesz takiego, ktory by odpowiadal na 100%
Zdanie o modernizacji strony brzmi bardzo pozytywnie.
Kody USSD stosuję gdy nie ma dostępu do internetu - to takie wyjście awaryjne - wolę na spokojnie w domku, po dogłębnej analizie konta na ekranie monitora.
Co do ostatniego zdania, zgadzam się w 100%, dlatego DUAL-SIM jest jedynym słusznym rozwiązaniem przy takim podejściu do sprawy
EDIT:
Jestem rozczarowany, iż ktoś kto reprezentuje swoją markę nie mógł mi przytoczyć dwóch punktów z regulaminu promocji PAKIETY MINUT.
Wystarczyło przytoczyć mi punkt 8 i 19 w.w. REGULAMINU
Czy tak ważne było by mi wypominać "wiarę-niewiarę"
Niedługo zgłaszam wniosek o przeniesienie numeru do Was.
Akurat ja należę do tych, którzy wolą gorszą stronę i niższe ceny. Pamiętajcie, że za nowoczesne i rozbudowane strony internetowe płacą abonenci - nie operator. Im strona lepsza - tym droższa. A im droższa tym abonenci muszą się więcej dorzucić
Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
Ale strona moim zdaniem nie musi wyglądać ładnie. Dla mnie zwykła biała strona z zwykłym tekstem, byleby oferowała odpowiednią funkcjonalność.
Klucz Mobile,
Czy pakiety minut mogą być aktywowane poprzez kontakt z infolinią?
Klucz Mobile,
Czy pakiety minut mogą być aktywowane poprzez kontakt z infolinią?
Już myślałem, że to mi przykleiłeś łatkę "fanboya Klucza", ale całe szczęście nie udzielałem się w odpowiedzi na Twój post. Na razie nie miałem okazji sprawdzić czy coś się zmieniło w kwestii połączeń Klucz > IT. Może ktoś z Was dzwonił ostatnio? Ja i tak korzystam głownie ze Skypa lub stacjonarki do tego typu rozmów, ale czasem trzeba z czegoś zadzwonić do rozmówcy żeby wszedł na Skype.DaveX pisze:Już kilka miesięcy temu pisałem w tym poście, że dzwoniąc z Klucza na włoski Wind jakość rozmowy jest okropna - przerywało, opóźnienia a czasem rozmówcę (w obie strony) było słychać jakby miał kartofle w buzi
Jak pisałem o tym, to jakiś Klucz-fanboy mnie zmył, że to kwestia telefonu, zasięgu. Z tą różnicą, że dzwoniąc z Lycamobile jakość połączeń była o niebo lepsza
Dobra tam, to jak u Was z połączeniami do Włoch?
nie. musi Pan wstukac kod USSDdivhashmorex pisze:Ale strona moim zdaniem nie musi wyglądać ładnie. Dla mnie zwykła biała strona z zwykłym tekstem, byleby oferowała odpowiednią funkcjonalność.
Klucz Mobile,
Czy pakiety minut mogą być aktywowane poprzez kontakt z infolinią?