DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 25 z 72
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 72

 #640048  autor: haluton
 17 cze 2013, 11:14
rozmawiałem z konsultantami z obydwu sieci, i sprawa ma się tak że 20 lipca mam ostatni okres rozliczeniowy, po 20 lipca numer będę "ciągnął" doładowaniami, przy jakiejś okazji albo ja zjawie się w mieście u kolegi albo on u mnie i wtedy dokonamy cesji. Serdecznie dziękuje za pomoc i bardzo szybie odpowiedzi Artixie i Slawku

 #642691  autor: zaczajony9
 27 cze 2013, 14:19
Witam,
wczoraj skończyła mi się umowa Era Nowy Tak Tak Fon w T-mobile i została przedłużona na czas nieokreślony. Chciałbym przenieś numer np. do njumobile i w związku z tym pytanie brzmi: czy muszę składać wniosek o rozwiązanie umowy, następnie przeczekać ten miesiąc i dopiero wtedy prosić nju o przeniesienie numeru? Tak żeby oczywiście nie ponieść żadnych konsekwencji.

 #643762  autor: Deffener
 01 lip 2013, 12:17
Hej mam ogólne pytanie, jak wygląda przeniesienie numeru z plusa do t-mobile (chodzi o tę ofertę 6-miesięcy przed zakończeniem umowy) i na czym polega usługa numeru przejściowego?

 #643875  autor: Ventussi
 01 lip 2013, 20:04
Są jakieś limity odnośnie przenoszenia numeru w pre-paidach? Jakieś 20 dni temu przeniosłem się z Heyah do Plusa, ale ostatnio Plus zaczyna mnie denerwować tym, że internetu w mojej okolicy nie ma już jakiś czas i mam ochotę się przenieść do Play. Mogę to zrobić w tak krótkim odstępie czasu?

 #643879  autor: user_delete27
 01 lip 2013, 20:09
Oczywiscie ze tak, to Twoj numer i to Ty decydujesz kiedy i gdzie go przenosisz. Takie sa zalety prepadia :)

 #643971  autor: Arletta
 02 lip 2013, 09:52
Przenoszenie numeru z Heyah do Play - dzień siódmy...
Po wcześniejszym zarejestrowaniu karty Heyah złożono wniosek o przeniesienie numeru w salonie Play. Następnego dnia numer miał być przeniesiony, a nowy użytkownik szczęśliwy, ale nic takiego nie miało miejsca... Zmartwiony kolejnym dniem oczekiwania podjął próby kontaktu z salonem Play o powód przedłużającego się oczekiwania. Tam nic nie wiadomo. Próba kontaktu z Heyah... gdzie nie można otrzymać swoich danych dla potwierdzenia. Po kilku dniach udało się ustalić, że na karcie rejestracyjnej Heyah brakuje numeru pesel.
No ale jak to brakuje, skoro między rubryką "numer i seria dokumentu" a "pesel" wyraźnie stoi słowo "lub"?!
W związku z powyższym należy ponownie wypełnić i przesłać kartę do Heyah, odczekać kolejnych 7 dni na rejestrację poprawnych danych, następnie ponownie udać się do salonu Play i (miejmy nadzieję) tym razem cieszyć się nowym operatorem...

Nie, żeby nowy użytkownik był człowiekiem niecierpliwym, ale ... jeżeli z tak błahego powodu trzeba tracić 2-3 tygodnie i 3 zł/ msc w Heyah za utrzymanie konta, to chyba każdego mogłoby, lekko mówiąc, wyprowadzić z równowagi...

Taki detal dla przenoszących numer, ku przestrodze :|

 #643972  autor: Marjo
 02 lip 2013, 09:53
Deffener pisze:Hej mam ogólne pytanie, jak wygląda przeniesienie numeru z plusa do t-mobile (chodzi o tę ofertę 6-miesięcy przed zakończeniem umowy) i na czym polega usługa numeru przejściowego?
Twój docelowy numer nie będzie działał w nowej sieci aż do dnia planowanego przeniesienia. Jeśli chcesz już korzystać z usług nowego operatora daje Ci on numer tymczasowy z którego normalnie korzystasz i za to co wydzwonisz+sms+mms+internet dostaniesz fakturę.

 #643980  autor: artix
 02 lip 2013, 10:08
@Arletta
karta rejestracyjna w Heyah i gdzie tu jest "lub" między dokumentem a PESELEM?
A co do 3zł/msc to wystarczyło wyłączyć promocję Rok Ważności Konta i tak to nie zmienia ważności konta.

 #643981  autor: Arletta
 02 lip 2013, 10:15
artix pisze:@Arletta... i gdzie tu jest "lub" między dokumentem a PESELEM?
Poniżej obraz naszego dokumentu:
Obrazek

Swoją drogą, żaden z operatorów nie dał znać, żeby coś było źle... Dopiero interwencja własna ruszyła sprawę, bo czekałby w nieskończoność. Naprawdę jest to tak trudne do zrobienia podczas weryfikacji danych ustalić co jest źle i dać info swojemu przyszłemu klientowi?

 #643986  autor: artix
 02 lip 2013, 10:29
Miałem taką sytuację, że w Heyah zarejestrowali mi kartę oprócz wpisania peselu. Podczas próby przeniesienia numeru otrzymałem od Virgin wiadomość, że dane są niezgodne. Zadzwoniłem do Heyah, sprawdzili moją kartę rejestracyjną i od ręki naprawili błąd.
Więc dziwię się, że Play nie poinformował smsem o problemie.

 #643989  autor: Arletta
 02 lip 2013, 10:35
Heh, chętnie byśmy zadzwonili, tylko że koszt połączenia to zdaje się 1 zł, a na koncie od tygodnia jest właśnie te awaryjne około 1 zł... Brak porozumienia i odrobiny chęci u operatorów jest... smutny :|

 #643991  autor: artix
 02 lip 2013, 10:42
Dlatego do BOK zwykle się dzwoni z numeru w innej sieci :)

 #645758  autor: piotrsnt
 09 lip 2013, 10:54
Arletta pisze: No ale jak to brakuje, skoro między rubryką "numer i seria dokumentu" a "pesel" wyraźnie stoi słowo "lub"?!
W związku z powyższym należy ponownie wypełnić i przesłać kartę do Heyah, odczekać kolejnych 7 dni na rejestrację poprawnych danych, następnie ponownie udać się do salonu Play i (miejmy nadzieję) tym razem cieszyć się nowym operatorem...
Mam dokładnie to samo, tylko że z NIP-em i Regonem (telefon jest zarejestrowany na firmę). Podczas rejestracji cztery lata temu pracownik salonu (jeszcze wtedy) Ery wpisał sam Regon. Ponad tydzień temu, po złożeniu wniosku w Plusie (operator do którego chcę przenieść numer) czekałem cztery dni, a potem zadzwoniłem do T-Mobile dowiedzieć się co tak długo zajmuje. Nikt nie poinformował mnie niemożliwości zweryfikowania numeru z powodu braku NIP-u.

W BOA kazano mi wysłać emailem ponownie kartę rejestracyjną, tym razem z wpisanymi zarówno NIP-em i Regonem, wbrew słowu "lub" w formularzu. Obiecano mi rozpatrzyć ten wniosek w ciągu dwóch dni. Po trzech dniach (to dziś) zadzwoniłem do T-Mobile i okazało się, że muszę dosłać jeszcze wpis do działalności jako potwierdzenie danych, mimo że dwa inne numery abonamentowe są zarejestrowane na dane tej samej firmy w tej sieci. Tym razem obiecano mi, że zostanie to wykonane jutro.

Jak myślicie, czy można to zgłosić do UOKiK-u lub UKE jako utrudnienie w przenoszeniu numeru?

 #648297  autor: ukefake
 18 lip 2013, 16:57
Arletta, jeśli jesteś w warszawie to heyah ma swój punkt na saskiej kepie - sądzę, że szybko wyjaśnią kwestię właściwych danych.
edit 20/07: okazało się, że heyah przeniosła swój punkt z saskiej kępy na marynarską pod ten sam adres co całe tmobile.

piotrsnt, uokik się tym nie zajmie bo to jednostkowy przypadek, a do UKE możesz napisać: tobie nie zaszkodzi a przy okazji dowiesz się jak to działa. Czy brak pełnych danych u operatora jest "utrudnianiem"? osobiscię wątpię. Dam też inny przykład. Otóż jeden z operatorów nie potrafił przenieść numeru z innej sieci z powodu ... "braku w systemie na liście". Dzięki UKE po ponad dwóch miesiącach to się poprawiło ale urząd nic więcej nie zrobił. wyciągnięcie wniosków pozostawiam tobie.
 #650046  autor: bartoszc
 25 lip 2013, 21:36
Mam pytanie do osób zorientowanych. Czy jest zapis w regulaminach operatorów czy tez ogólny który mowi o maksymalnym czasie jaki ma operator na przeniesienie numeru. Pisze o konkretnej mojej sytuacji w której to przechodze z T-mobile do nju mobile.Zaznaczam ze mam numer na karte bez żadnych zobowiązan.W nju mobile złozyłem wniosek 24.07 i podaja termin na 05.08 to prawie 2 tygodnie!!!!!!! A to numer bezabonamentowy bez żadnych zobowiazan?
I jeszcze jedno pytanko, czy istnieje nr telefonu STACJONARNY do BOK w Orange???
 #650059  autor: ciekawy
 25 lip 2013, 22:28
bartoszc pisze:Mam pytanie do osób zorientowanych. Czy jest zapis w regulaminach operatorów czy tez ogólny który mowi o maksymalnym czasie jaki ma operator na przeniesienie numeru. Pisze o konkretnej mojej sytuacji w której to przechodze z T-mobile do nju mobile.Zaznaczam ze mam numer na karte bez żadnych zobowiązan.W nju mobile złozyłem wniosek 24.07 i podaja termin na 05.08 to prawie 2 tygodnie!!!!!!! A to numer bezabonamentowy bez żadnych zobowiazan?
I jeszcze jedno pytanko, czy istnieje nr telefonu STACJONARNY do BOK w Orange???
przechodzisz na nju z rachunkiem ? jak tak to może to trwać tak długo bo tyle czasu może zająć to od złożenia zamówienia aż do przyjazdu kuriera z umową ?
numer stacjonarny do Orange nie mam pojęcia, kiedyś jakiś był stacjonarny do Idei, ale jak nie ma to możesz to obejść kupując starter Orange i możesz ze startera Orange zadzwonić na BOK i niewiele zapłacisz za rozmowe

 #651256  autor: ukefake
 30 lip 2013, 20:25
bartoszc, jeśli chcesz załatwić z orange sprawe przeniesienia numeru do nju to tam ci nie powiedzą - może warto kupić starter jakiejś sieci ze stawką 19gr (virgin, klucz) i zadzwonić? a jeśli rozmowa zapowiada się dłuższa, to starter orange będzie najlepszym rozwiązaniem.

 #652507  autor: Letki
 05 sie 2013, 09:24
siema, mam pytanie, czy jeżeli miałem w Mixplusie i już skończyły mi się doładowania, to czy mogę przenieść numer do np Orange?

 #652512  autor: user_delete34
 05 sie 2013, 09:38
Letki, tutaj masz informację, jak zmienić taryfę na Plus na kartę. Z niej możesz już na pewno przejść np właśnie do Orange.
 #652629  autor: bartoszc
 05 sie 2013, 15:46
mam pytanie odnosnie niedotrzymania terminu przeniesienia mojego numeru od mojego dotychczasowego operatora prze NJU MOBILE. Tryb przeniesienia z konkretną datą okreslił NJU MOBILE na dzień - 05.08.2013. Zostało to mi podane( data przeniesienia numeru) juz w dniu składania u nich zlecenia tj. w lipcu.Do dnia dzisiejszego wszystko przebiegało wg planu ( przybycie kuriera, podpisanie wszelkich dokumentów, właczenie tymczasowego numeru)Niestety dzis kontaktowałem sie telef. z dotychczasowym operatorem - nic im nie wiadomo o przejeciu nr przez NJU MOBILE nie wplyneło żadne pismo z ich strony.Nadmieniam ze z mojej strony wszystko jesy OK dane osobowe itp. wprowadzone poprawnie u obydwu operatorów ( telefon był dotychczas na kartę) Ponawiam więc pytanie co mogę zrobić, czego mogę oczekiwać domagać sie od NJU MOBILE w zwiazku z niedotrzymaniem terminu przeniesienia mojego numeru????
  • Strona 25 z 72
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 72
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 72