DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 35 z 196
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 196
 #1102445  autor: iphoneski
 03 wrz 2020, 23:06
Problem jest tylko gdy masz Esim w Watchu, jeśli masz tylko w telefonie to jest ok. Ja właśnie wstrzymałem się z zamawianiem karty do zegarka do póki tego nie ogarną.
 #1102450  autor: Mixiorek
 04 wrz 2020, 07:34
Najlepsze, że teraz by HD Voice powrócił muszę przenieść numer poza Flex a potem znowu do nich. Paranoja. Witaj ponownie Play...

Serio problem jest tylko gdy eSim idzie do zegarka? Jeżeli siedzi w iPhonie obok tradycyjnej karty np: TMobile jest ok?

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1102451  autor: tomi81
 04 wrz 2020, 07:38
@Mixiorek - potwierdzam, przy korzystaniu z eSima + 2 fizyczna karta sim wszystko jest ok (użytkuję tak IP Xs Maxa z eSimem Orange + Play). Problem jest tylko z dodatkowym eSimem w Watchu....
 #1102453  autor: Mixiorek
 04 wrz 2020, 07:45
Dzięki za potwierdzenie. No to póki co przenoszę numer znowu do Play. A potem zobaczymy czy mi się chce by wrócił do Flexa... chyba dam czas Orange i Apple na ogarnięcie tej usługi.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1102490  autor: Duke
 04 wrz 2020, 16:21
Mixiorek pisze:
04 wrz 2020, 07:34
Serio problem jest tylko gdy eSim idzie do zegarka? Jeżeli siedzi w iPhonie obok tradycyjnej karty np: TMobile jest ok?
Z tego co mi wiadomo, problem bierze się z faktu klonowania karty z tym samym numerem. Rodzaj SIMa nie ma znaczenia.
 #1102511  autor: f0ku5
 04 wrz 2020, 22:27
Duke pisze:
04 wrz 2020, 16:21
Mixiorek pisze:
04 wrz 2020, 07:34
Serio problem jest tylko gdy eSim idzie do zegarka? Jeżeli siedzi w iPhonie obok tradycyjnej karty np: TMobile jest ok?
Z tego co mi wiadomo, problem bierze się z faktu klonowania karty z tym samym numerem. Rodzaj SIMa nie ma znaczenia.
Dam sobie rękę uciąć, że jak miałem dodatkową fizyczną kartę SIM to wszystko było w porządku. Problem jest chyba dopiero, jak ktoś ma eSIM do AW, czyli w moim przypadku dwa eSIM'y na koncie.
 #1102513  autor: muddy
 05 wrz 2020, 00:02
Problem jest nie tylko z Apple Watch i Flex. Ja mam Galaxy Watch (e-sim) oraz abonament indywidualny (standardowy SIM) i problem nadal występuje. Nie tylko w połączeniach z innych sieci - także wewnątrz Orange.
Po wiosennej poprawce zmieniło się tylko to, że w połączeniach przychodzących pokazuje się znaczek HD i tryb serwisowy faktycznie potwierdza że to AMR-WB 12.5kbps, ale jakość dźwięku jest niska: tak jakby dochodziło do ponownego przekodowania i dźwięk już skompresowany AMR-NB był wysyłany kodekiem AMR-WB.
Na palcach jednej ręki mogę policzyć sytuacje w których przydał mi się ten sam numer w zegarku co w telefonie, więc rezygnuję z dodatkowego e-sima, bo raczej nie ma szans doczekać się ogarnięcia sprawy przez technikę Orange.

MM
 #1102515  autor: f0ku5
 05 wrz 2020, 00:20
Też bym chętnie zrezygnował, ale... we Flexie nie da się zrezygnować z dodatkowej karty SIM :D
 #1102539  autor: Mixiorek
 05 wrz 2020, 12:41
Jak dal mnie brak HD Voice to jakiś akustyczny dramat. Na nieszczęście dla Flexa Play na kartę daje jeszcze 200zł i 20GB na 60 dni. Chyba prędko nie wrócę z tym numerem ;) no i w Play jest EVS bez łaski. Szkoda, że w zasadzie mamy 4 operatorów a jak przychodzi co do czego to dwóch odpada od razu a potem jeszcze odpada kolejny i zostaje... tylko Play :/

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1102745  autor: Mixiorek
 08 wrz 2020, 20:35
Zacząłem testować ponownie połączenia w tym dramacie we Flexie. Niezawodny Galaxy z service mode jest nieoceniony. Choć jest rysa. Brak podglądu kodeka podczas rozmowy po VoWiFi :/

Play (iPhone X), VoLTE/ VoWiFi <-> TMobile (S8, XEO), VoLTE rozmowy mam w kodeku AMR-WB 12.65. Czy ktoś zaobserwował coś innego w tej relacji? Lepszego?

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1102857  autor: Moonoon
 10 wrz 2020, 21:04
Panowie i Panie :smt006 tak na szybko, kolega testuje na Iphone X starter na kartę Play za 5zł z Żabki (15Gb)
W menu ma VoLTE włączone ale rozmowy lecą przez 3 G. Co może być powodem :?:

Czy możliwe, że to przez brak konkretnej taryfy na karcie :?:

PS. WiFi calling też nie działa....

Play "ala" 5G
https://www.speedtest.net/result/a/8325716393
 #1102875  autor: piotrzet
 11 wrz 2020, 11:58
Czy ktoś ma problemy z VoWiFi i WiFi 6?
Po jakimś czasie zaczyna rwać połączenie. Sony Xperia 1 II, T-Mobile, Kielce
Na tej samej sieci nawet na WiFi 4 i 5 żadnych problemów nie ma.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1102910  autor: Mixiorek
 12 wrz 2020, 09:28
Mixiorek pisze:
08 wrz 2020, 20:35
Play (iPhone X), VoLTE/ VoWiFi <-> TMobile (S8, XEO), VoLTE rozmowy mam w kodeku AMR-WB 12.65. Czy ktoś zaobserwował coś innego w tej relacji? Lepszego?

Nikt, nic?

P.s.
Na Umidigi A3 cały czas jest wsparcie dla VoLTE i VoWifi u naszych zgrywusów.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1102915  autor: dagonPL
 12 wrz 2020, 11:10
@Mixiorek
W relacji o której piszesz jeszcze nie miałem większego bitrate niż 12.65. Jak na razie wyższy zauważyłem tylko w relacji z Plusem, choć przyznać muszę że połączeń z T-Mobile mam najmniej.

Twitter @FonRuchalFest
 #1102924  autor: dagonPL
 12 wrz 2020, 12:42
Tak, w relacji "Play" Galaxy S8+ VoLTE => "Plus" Galaxy S9 VoLTE miałem bitrate 23.85.
Pisałem o tym w wątku o HD Voice.
kozien70 pisze:
05 wrz 2020, 17:49
Podobnie miewam w przypadku rozmów VoLTE Play -> VoLTE Orange.
W przeciwną stronę 12.65.

Twitter @FonRuchalFest
  • Strona 35 z 196
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 196
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 196