Trafiłeś na jakąś bezczelną. Ja bym prosił o rozmowę z przełożonym. To jest jakby dyskryminacja, że inni mogli zawrzeć umowę w trakcie trwania promocji a ty nie. Jak masz cierpliwość to można dzwonić do skutku, powiedzieć, że ty też rejestrujesz rozmowę, albo straszyć urzędem ochrony konsumenta.
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Jednak za 3 razem udało się zamówić umowę z ofertą 9,99zł/mc za 10GB i no limit sms, mms z lejkiem 1Mbit/s na 24mc.
mateo1995: gratuluje! Daj znać czy masz zapis, w którym po 24 miesiącach kwota bazowa będzie wyższa o 5 zł w każdym kolejnym roku umowy już w części bezterminowej. Jeśli nie, to oznacza, że jest wszystko po staremu do 3go września, jak wspominałem wcześniej.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Już w trakcie odczytywania umowy była mowa o zwiększeniu do 19,99 po 24mc. Gdy kurier dostarczy porównam tą z umową z początku sierpnia.
mateo1995: czyli jest łagodniej, niż myślałem, bo to rabat 10 zł na czas terminowy umowy. Pięknie, już taniej nie dostaniesz
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
A przy okazji. Wiesz może kiedy przychodzi faktura za ten niepełny sierpień? Jak dotąd brak.
W ogólnych warunkach jest zapis o zwiększeniu o 5zł po okresie zobowiązania (dla telefonii komórkowej) czyli to jakaś kombinowana oferta, ale tak czy siak, na 2 lata jest spokój, gratulacje!
mateo1995: fakturki pojawiają się w Vectrze zawsze w okolicach 7 dnia od rozpoczęcia miesiąca kalendarzowego - miesiąc rozliczeniowy w tej sieci jest liczony od 1go do ostatniego. Po jej wystawieniu masz średnio 21 dni na zapłatę rachunku, zazwyczaj termin płatności to ostatni dzień miesiąca kalendarzowego. To przemyślane, gdyż jeśli miesiąc się spóźnisz z zapłatą faktury, będzie wiadomo kiedy dojdzie do blokady usług (nie polecam być dłużnym u operatora).
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Powróciła promocja - tym razem z Planem S, który od Bezlimitu 10 GB różni się wyłącznie ceną - o 1 grosz droższy, niż poprzednio - ale w porównaniu do cennika, oszczędzamy aż 35 zł/mc (40 vs 15 zł)
W skrócie: bez limitu minut/sms/mms + 10 GB (potem gwarantowany lejek 1 mbps) + 8,28 GB w UE (choć cennik podaje 9,46 GB w UE). Oczywiście mamy awaryjny zasięg roamingu krajowego Orange, 5G Playa (bieda edyszon), VoLTE i WiFi Calling. Cena? 15 zł/mc. Umowa bezterminowa, aktywacja za piątaka. Akcja trwa do 30 września 2024. Regulamin: https://tvo-8-6.e.blueonline.tv/s/vectr ... -0.pdf?211
Drodzy, nie wiem czy wiecie, ale biorąc ofertę typu data, czyli z dużą paczką internetu mobilnego, możecie dostać dodatkowo 50 minut na rozmowy do wszystkich sieci + 50 smsów wymiennych na mmsy + włączony niższy limit wydatków pozaabonamentowych 10 zł?
Np. PAKIET S 100 GB. W promocji kosztuje 40 zł/mc od 2go do 23go miesiąca (pierwszy miesiąc 49,99 aktywacyjnego). Oferta ma 100 GB + 50 minut + 50 sms/mms do wszystkich. Po wyczerpaniu minut, płatne 0,09 zł/jednostkę do Play i Vectry, 0,19 zł do innych sieci, a sms 0,09 zł, mms 0,19 zł. Po zużyciu 100 GB lejek 1 mbps. Limit GB w UE: 14,19 GB.
W sumie zobaczcie ciekawą rzecz:
* Voice - PLAN L: 100 GB + bez limitu minuty/sms/mms za 55/mc z gwarancją stałej ceny przez rok, w kolejnym roku 60 zł/mc.
* Data - PAKIET S: 100 GB + 50 minut + 50 sms/mms za 40 zł/mc z gwarancją stałej ceny przez 22 miesiące (pierwszy miesiąc 49,99 aktywacji, 2-22 mies. za 40). Osoba, która mega mało gada, a woli korzystać z internetu i komunikatorów może wybrać ciekawą alternatywę.
W skrócie: bez limitu minut/sms/mms + 10 GB (potem gwarantowany lejek 1 mbps) + 8,28 GB w UE (choć cennik podaje 9,46 GB w UE). Oczywiście mamy awaryjny zasięg roamingu krajowego Orange, 5G Playa (bieda edyszon), VoLTE i WiFi Calling. Cena? 15 zł/mc. Umowa bezterminowa, aktywacja za piątaka. Akcja trwa do 30 września 2024. Regulamin: https://tvo-8-6.e.blueonline.tv/s/vectr ... -0.pdf?211
Drodzy, nie wiem czy wiecie, ale biorąc ofertę typu data, czyli z dużą paczką internetu mobilnego, możecie dostać dodatkowo 50 minut na rozmowy do wszystkich sieci + 50 smsów wymiennych na mmsy + włączony niższy limit wydatków pozaabonamentowych 10 zł?
Np. PAKIET S 100 GB. W promocji kosztuje 40 zł/mc od 2go do 23go miesiąca (pierwszy miesiąc 49,99 aktywacyjnego). Oferta ma 100 GB + 50 minut + 50 sms/mms do wszystkich. Po wyczerpaniu minut, płatne 0,09 zł/jednostkę do Play i Vectry, 0,19 zł do innych sieci, a sms 0,09 zł, mms 0,19 zł. Po zużyciu 100 GB lejek 1 mbps. Limit GB w UE: 14,19 GB.
W sumie zobaczcie ciekawą rzecz:
* Voice - PLAN L: 100 GB + bez limitu minuty/sms/mms za 55/mc z gwarancją stałej ceny przez rok, w kolejnym roku 60 zł/mc.
* Data - PAKIET S: 100 GB + 50 minut + 50 sms/mms za 40 zł/mc z gwarancją stałej ceny przez 22 miesiące (pierwszy miesiąc 49,99 aktywacji, 2-22 mies. za 40). Osoba, która mega mało gada, a woli korzystać z internetu i komunikatorów może wybrać ciekawą alternatywę.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Dziś też bez sukcesu póki co...
"Promocje o identyfikatorach WL24 oznaczają oferty na wiosnę i lato 2024, które są usuwane z systemu".
"Nie jestem w stanie tego wyklikać, ale wiem, o jaką ofertę Panu chodzi".
"Nawet jeżeli przeczytał Pan, że komuś się wczoraj (2 września) udało, to tylko dlatego że systemy wariują i chwilowo mogło to być widoczne".
"Proszę odwiedzać co jakiś czas stronę, bo te promocje wracają".
To była moja trzecia próba wykupienia abonamentu BEZLIMIT 10 GB za 10 zł. Boję się, że zacznę trafiać na osoby, z którymi już rozmawiałem
"Promocje o identyfikatorach WL24 oznaczają oferty na wiosnę i lato 2024, które są usuwane z systemu".
"Nie jestem w stanie tego wyklikać, ale wiem, o jaką ofertę Panu chodzi".
"Nawet jeżeli przeczytał Pan, że komuś się wczoraj (2 września) udało, to tylko dlatego że systemy wariują i chwilowo mogło to być widoczne".
"Proszę odwiedzać co jakiś czas stronę, bo te promocje wracają".
To była moja trzecia próba wykupienia abonamentu BEZLIMIT 10 GB za 10 zł. Boję się, że zacznę trafiać na osoby, z którymi już rozmawiałem
neesamnt: jeszcze masz PLAN S z 10 GB za 15/mc bez proszenia się doradców, bez spiny, do końca września. Korzystaj, bo tanio się kończy.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Hehe, ale to jest 50% więcej od tego, do czego dążę. Tańsze wrogiem tańszego
neesamnt: nie narzekaj, naprawdę. Gdzie podobne warunki dostaniesz u konkurencji (?) - bo ja nie widzę podobnego wariantu (net z wysokim lejkiem, dużo GB w UE niż normalnie, przynajmniej 15 mies. działania zapasowego zasięgu Orange).
Nie łudź się, że dostaniesz ofertę za 10/mc, skoro oferty starszych taryf kończą się dziś i doradcy nie będą skłonni ich dobierać, bo góra ciśnie z ofertami nowszymi.
Operujemy tak małym budżetem, że 5 zł tam i gdzie indziej i tak nie zrobi różnicy - i tak abonament wzrośnie po czasie od podpisania umowy.
Szczęściarzami są osoby, które podpisały umowy dokładnie 2 lata temu - żadnych podwyżek, a warunki cenowe identyczne jak teraz dla nowych przy no-limicie z 10 GB, tak jak ja - więc dobrze, że nie ruszyłem umowy na nowsze warunki.
Nie łudź się, że dostaniesz ofertę za 10/mc, skoro oferty starszych taryf kończą się dziś i doradcy nie będą skłonni ich dobierać, bo góra ciśnie z ofertami nowszymi.
Operujemy tak małym budżetem, że 5 zł tam i gdzie indziej i tak nie zrobi różnicy - i tak abonament wzrośnie po czasie od podpisania umowy.
Szczęściarzami są osoby, które podpisały umowy dokładnie 2 lata temu - żadnych podwyżek, a warunki cenowe identyczne jak teraz dla nowych przy no-limicie z 10 GB, tak jak ja - więc dobrze, że nie ruszyłem umowy na nowsze warunki.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Mozecie mi jeszcze wyjasnic pewna kwestie? Podpisalem ta umowe na bezlimit 10GB w kwocie 9,99zl ktora wynika z promocji WL23 ale w regulaminie tej promocji przeslanej na maila rozmowie z konsultantem jest zapis:
Uczestnikami Promocji mogą być Nowi i Obecni Abonenci, którzy w dniu przystąpienia do niniejszej Promocji, skorzystają
z Promocji określonej w Regulaminie Promocji o symbolu początkowym „WL23” oraz zawrą Umowę lub zmienią warunki Umowy
na:
a. Usługę Internetu Stacjonarnego zawierającą dostęp do pakietu 900 Mb/s, 1,2 Gb/s lub
b. Ofertę Usług zawierającą dostęp do Pakietu Platynowego Telewizji Cyfrowej, Pakietu Super Film&Sport Telewizji
Cyfrowej.
A nie mam u nich zadnych innych uslug.
Uczestnikami Promocji mogą być Nowi i Obecni Abonenci, którzy w dniu przystąpienia do niniejszej Promocji, skorzystają
z Promocji określonej w Regulaminie Promocji o symbolu początkowym „WL23” oraz zawrą Umowę lub zmienią warunki Umowy
na:
a. Usługę Internetu Stacjonarnego zawierającą dostęp do pakietu 900 Mb/s, 1,2 Gb/s lub
b. Ofertę Usług zawierającą dostęp do Pakietu Platynowego Telewizji Cyfrowej, Pakietu Super Film&Sport Telewizji
Cyfrowej.
A nie mam u nich zadnych innych uslug.
Siedź cicho i się nie wychylaj
A tak na serio, to w ofercie WL24 ujęli to zgrabniej i pozostawiając mniej miejsca na wątpliwości:
Jak sądzę, w zamyśle w WL23 chodziło im o to samo, bo napisali
A tak na serio, to w ofercie WL24 ujęli to zgrabniej i pozostawiając mniej miejsca na wątpliwości:
To oznacza, że aby skorzystać z promocji, należy spełnić jeden z 2 warunków:Uczestnikami Promocji mogą być Nowi Abonenci oraz Abonenci, którzy w okresie oferowania Promocji zakupią Usługę w ramach oferty z Tabeli nr 1 oraz zawrą Umowę lub zmienią warunki Umowy na Usługę Internetu Stacjonarnego lub Telewizji Cyfrowej zgodnie z warunkami zawartymi w Regulaminach poszczególnych promocji o symbolu początkowym „WL24”
-
* Być nowym abonentem
* Być obecnym abonentem i dobrać dodatkowo usługę internetu stacjonarnego lub telewizji
Jak sądzę, w zamyśle w WL23 chodziło im o to samo, bo napisali
a ty przecież zawierasz umowę, więc to co po "lub" już cię nie dotyczy. Warunek i tak jest spełniony.Nowi i Obecni Abonenci, którzy w dniu przystąpienia do niniejszej Promocji, skorzystają z Promocji określonej w Regulaminie Promocji o symbolu początkowym „WL23” oraz zawrą Umowę lub zmienią warunki Umowy
Ja w regulaminie mam zapis:
W związku z tym, czy po okresie zobowiązania mogą zwiększyć opłaty, czy będą się trzymali regulaminu promocji?
Natomiast do podpisania dostałem dokumenty z pismem przewodnim, które odwołuje się do klauzul waloryzacyjnych w postanowieniach Ogólnych Warunków Umowy.W przypadku skorzystania z oferty z Okresem Zobowiązania Opłaty Abonamentowe po jego upływie nie zmieniają się.
W związku z tym, czy po okresie zobowiązania mogą zwiększyć opłaty, czy będą się trzymali regulaminu promocji?
mateo1995 & neesamnt: wniosek jest jeden - to pozyskanie nowego klienta, który im się opłaci, tym bardziej, że to proces MNP.
mm120: jeśli podpisałeś umowę w ramach starej taryfy BEZLIMIT 10 GB to są stare zapisy + dodatkowe warunki, np. wyższa kwota zobowiązania po okresie zastrzeżonym umowy. Przy ofertach PLAN XS, S, M , XL jeśli umowa wejdzie w okres bezterminowy, w każdym roku kwota bazowa będzie o 5 zł wyższa (jeśli podpisano umowę bezterminową - wyższa faktura pojawi się po 12 okresach rozliczeniowych z automatu) - operator poinformuje o tym mailem, na adres w którym otrzymywane są e-faktury.
mm120: jeśli podpisałeś umowę w ramach starej taryfy BEZLIMIT 10 GB to są stare zapisy + dodatkowe warunki, np. wyższa kwota zobowiązania po okresie zastrzeżonym umowy. Przy ofertach PLAN XS, S, M , XL jeśli umowa wejdzie w okres bezterminowy, w każdym roku kwota bazowa będzie o 5 zł wyższa (jeśli podpisano umowę bezterminową - wyższa faktura pojawi się po 12 okresach rozliczeniowych z automatu) - operator poinformuje o tym mailem, na adres w którym otrzymywane są e-faktury.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
W Ogólnych Warunków Umowy jest zapis 20.5, że zmiana opłat na podstawie postanowień pkt. 20.1.-20.4 nie stanowi zmiany warunków umowy, czyli nie jest podstawą do rozwiązania umowy bez naliczenia kary umownej (różnicy między ceną normalną a ceną promocyjną). Czyli jeśli dostawca stwierdzi, że koszty jego działalności się zmieniły, to może w dowolnym momencie zmienić ceny.
Artykuł na ten temat, tylko nie wiem na ile aktualny, ale jest dużo artykułów o tym. Warto przeczytać OWU, żeby nie być potem zdziwionym.
Artykuł na ten temat, tylko nie wiem na ile aktualny, ale jest dużo artykułów o tym. Warto przeczytać OWU, żeby nie być potem zdziwionym.
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2024, 18:46 przez mm120, łącznie zmieniany 1 raz.
mm120: takie zapisy w trakcie umowy terminowej zostały zakwestionowane przez UOKiK i Vectra bez większego rozgłosu medialnego oraz groźbą potężnej kary wstrzymali stosowanie tych zapisów - będą one stosowane, zgodnie z prawem, po przejściu umowy na czas nieokreślony.
Ja też mogę nie być bezpieczny również bez zapisów waloryzacyjnych, bo np. za 2 miechy Vectra może mi wysłać "list miłosny" z informacją, że z powodu ulepszenia jakości usług i dobro współpracy zmuszeni będą mi podnieść cenę o 5 zł. Tyle, że oni mają problem, bo Abonent może zrezygnować w każdej chwili i zawrzeć nową umowę na innych warunkach.
A w tej chwili, po wejściu w życie PKE operatorzy z automatu dają nam odpowiednio przygotowane umowy terminowe do 2 lat, na rok czy bezterminową z zapisami, że np. gdy minie odpowiedni czas umowy terminowej lub bezterminowej automatycznie zmieniają się warunki cenowe (jednocześnie firmy postępują zgodnie z prawem, mogąc nam za jakiś czas podnosić opłaty, aż do momentu rezygnacji).
Ja też mogę nie być bezpieczny również bez zapisów waloryzacyjnych, bo np. za 2 miechy Vectra może mi wysłać "list miłosny" z informacją, że z powodu ulepszenia jakości usług i dobro współpracy zmuszeni będą mi podnieść cenę o 5 zł. Tyle, że oni mają problem, bo Abonent może zrezygnować w każdej chwili i zawrzeć nową umowę na innych warunkach.
A w tej chwili, po wejściu w życie PKE operatorzy z automatu dają nam odpowiednio przygotowane umowy terminowe do 2 lat, na rok czy bezterminową z zapisami, że np. gdy minie odpowiedni czas umowy terminowej lub bezterminowej automatycznie zmieniają się warunki cenowe (jednocześnie firmy postępują zgodnie z prawem, mogąc nam za jakiś czas podnosić opłaty, aż do momentu rezygnacji).
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam