DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 35 z 204
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 204
 #776773  autor: 111
 09 sty 2015, 23:46
@Maciej Loret ja właśnie pisałem żebyś na ten numer Virgin zadzwonił i odebrał na chwilę.
 #776775  autor: Maciej Loret
 10 sty 2015, 00:13
111 pisze:@Maciej Loret ja właśnie pisałem żebyś na ten numer Virgin zadzwonił i odebrał na chwilę.
Źle Cię zrozumiałem. W każdym razie dzwoniłem i odbierałem we wszystkie strony i na infolinię.
Po północy sprawdzam i na razie nic. Czekam cierpliwie...

---
Pozdrawiam,
Maciej Loret
 #776780  autor: 111
 10 sty 2015, 00:34
Nieprecyzyjnie się wyraziłem to nie dziwota,że źle mnie zrozumiałeś,przepraszam.
W każdym bądź razie ,dzwoń jutro do CMOKa z reklamacją,bo jesteś w prawie.Wyłuszcz sprawę dokładnie,że nie dostałeś doładowania darmowego za 5zł wydłużającego ważność konta na rok i darmowego pakietu za 19 zł,o problemach z kontem w klubie Virgin też powiedz.
Znając ich, to masz szansę na dodatkowe gratisowe parę złoty na konto,oprócz tych,które Ci się należą rzecz jasna.
 #776946  autor: Maciej Loret
 10 sty 2015, 20:27
111 pisze: W każdym bądź razie ,dzwoń jutro do CMOKa z reklamacją,bo jesteś w prawie.Wyłuszcz sprawę dokładnie,że nie dostałeś doładowania darmowego za 5zł wydłużającego ważność konta na rok i darmowego pakietu za 19 zł,o problemach z kontem w klubie Virgin też powiedz.
Znając ich, to masz szansę na dodatkowe gratisowe parę złoty na konto,oprócz tych,które Ci się należą rzecz jasna.
Wysłałem emaila. Odpisali, że mają jakieś problemy techniczne (rekonfiguracja?)
Zaczekam do jutra i jeśli nie będzie działało, to będę dzwonił...

---
Pozdrawiam,
Maciej Loret
 #777247  autor: kamail86
 12 sty 2015, 00:02
Kilka stron wcześniej toczyła się dyskusja na temat przenoszenia numeru do VM, więc ja dla odmiany dodam coś na temat przenoszenia numeru z VM do innych sieci i o tym jak VM utrudnia przenoszenie numeru z powodu wygaśnięcia połączeń wychodzących. Numery przenosiłem już z kilku sieci i dopiero w VM po raz pierwszy spotkałem się z blokowaniem przeniesienia numeru z takiego powodu, zwłaszcza że wychodzące wygasły już w trakcie trwania migracji do innej sieci (po złożeniu wniosku o przeniesienie). Dzwoniłem w tej sprawie do CMOK, ale konsultant tylko potwierdził że mają takie wymogi i jak chcę przenieść nr to muszę go najpierw doładować. Jak dla mnie takie wymogi to kpina z klienta. Na szczęście nr który chciałem przenieść był dodatkowym (szufladowym), więc jak im tak na nim zależy to niech go sobie zatrzymają bo ja w nich więcej kasy ładować nie zamierzam.
 #777263  autor: Ryszard Lubicz
 12 sty 2015, 04:49
Na rok? Ja wsadziłem kartę z numerem przeniesionym z innej sieci do telefonu, to pokazało mi , że mam na 1 miesiąc. Dopiero po doładowaniu minimum 5 zł przedłużyło mi o rok.

Grażynko wybacz...
 #777264  autor: bazooka
 12 sty 2015, 06:52
kamail86 - poproś o stosowny zapis w regulaminie, a następnie postrasz zgłoszeniem sprawy do UKE...niektóre firmy się uginają w takich sytuacjach. Możesz jeszcze chwilę poudawać, że Ci na tym numerze zależy, bo to ciekawa sprawa...
Mam co najmniej jeden numer, na którym w jakimś stopniu mi zależy - tak być nie może jak piszesz.
 #777267  autor: passat99
 12 sty 2015, 08:24
Nie rozumiem dlaczego ludzie tak stekaja o te 5pln? Przecież jest wyraźnie napisane ze minimum doładowanie 5pln przedłuża o rok w innych sieciach macie 50 dni za 100pln! Wiec w czym problem? Chwała VM ze jest przyjazny użytkownikowi ile razy tam nie zadzwonię z pytaniem lub problemem jestem szybko bez marudzenia obsłużony, Virgin jest ok.
 #777281  autor: qcom
 12 sty 2015, 09:49
Racja, ze te 5 zł to szkoda marnować czasu na połączenia i wykłócanie się na infolinii. Lepiej doładować za tego piątaka i zadzwonić do kogoś i pogadać, albo wysłać sms na jakiś konkurs i jeszcze cos wygrać :lol: haha
 #777302  autor: kamail86
 12 sty 2015, 11:36
Bawić się z tym nie będę bo ten numer to i tak leżak spisany na straty. Po prostu potrzebny mi był nr w Kluczu, więc postanowiłem przenieść do nich jakiś zarejestrowany leżak. Miałem takie dwa (obydwa w VM) - jeden ten opisany wyżej z kończącą się ważnością na wychodzące i drugi z jeszcze długą ważnością konta. Przeniesienia tego pierwszego mi odmówili to przeniosłem drugi i git :) szkoda mi tylko zmarnowanego czasu na nieudaną próbę przeniesienia pierwszego numeru i niepotrzebnej dopłaty do listu poleconego przy wysyłce dokumentów.

I jeszcze gdyby ktoś był zainteresowany, to przed telefonem do CMOK dzwoniłem w tej sprawie do Klucza i powiedzieli że oni takie numery przenoszą bez żadnego problemu. A wcześniej przenosiłem numery z Plusa, Play, mBanku i też nie było żadnego problemu, więc VM jest pierwszą siecią, w której spotkałem się z takim dziwnym wymogiem.
 #777491  autor: pauvre
 12 sty 2015, 22:57
kamail86 pisze:Numery przenosiłem już z kilku sieci i dopiero w VM po raz pierwszy spotkałem się z blokowaniem przeniesienia numeru z takiego powodu, zwłaszcza że wychodzące wygasły już w trakcie trwania migracji do innej sieci (po złożeniu wniosku o przeniesienie).
kamail86, z jakich sieci udało Ci się przenieść numery, które w chwili przeniesienia nie miały aktywnych połączeń wychodzących?
 #777543  autor: kamail86
 13 sty 2015, 11:06
Dokładnie już nie pamiętam, bo dla siebie i znajomych dokonałem z kilkunastu przeniesień. Ale pamiętam że na pewno zdarzyły się takie sytuacje przynajmniej ze 2 razy (a może i więcej) i nie było żadnego problemu. Raz z tego co pamiętam było to w mbank mobile i chyba drugi w play, natomiast w plusie z tego co pamiętam miałem 0zł na koncie, więc też miałem zablokowane wychodzące choć z innego powodu.
 #777590  autor: kovalskybobi
 13 sty 2015, 13:50
aktywowałem dzisiaj starter z promocji paypal. Miało być 10 zł na karcie, a jest 5. Gdzie jest kolejne 5?
 #777591  autor: lluukk
 13 sty 2015, 14:04
kovalskybobi pisze:aktywowałem dzisiaj starter z promocji paypal. Miało być 10 zł na karcie, a jest 5. Gdzie jest kolejne 5?
poczekaj (kilka godzin) będzie

lluukk
 #777767  autor: Maciej Loret
 14 sty 2015, 09:27
kovalskybobi pisze:doszło tuż po napisaniu postu, ale i tak dzięki.
Ja również nie mam.
Dodatkowo próby aktywacji konta napoczęły "Środki dostępne na Twoim koncie". Dlaczego nie schodzi to ze "Środków z pakietu #pełenluz"?
Obrazek
kovalskybobi pisze: Znalazłem odp. też parę stron wcześniej ;)
Gdzie? Proszę o podpowiedź.
Jeśli piszesz o instrukcji martin76, to u mnie chyba nie działa, gdyż efekt jest jak na obrazku powyżej. Próbowałem dwukrotnie, dla pewności...

---
Pozdrawiam,
Maciej Loret
 #777782  autor: martin76
 14 sty 2015, 10:30
Sam tak aktywowalem juz 5 kart i wszedzie zadzialalo. Z zadnego konta nie zszedl nawet 1 grosz.
U Ciebie dziwna sprawa bo ewidentnie nie dostales doladowania 5zl od virgin. Ja na swoich kartach mam rowno 10zl w pierwszej pozycji.

tylko ja nie dzwonie z danego numeru ktory aktywje na niby darmowa infolinie (mze przed aktywacja jednak cos pobiera). Na stronie virgin jest mozliwosc sprawdzenia listy polaczen. Wiec tam powinno byc widac co zjadlo ten 1 gr, no czyba ze zjadlo Ci 5,01 bo miales juz 10 zl.
 #777789  autor: martin76
 14 sty 2015, 11:05
Ale nie trzeba nigdzie dzwonic, nawet na stronie virgin jest napisane, ze wystarczy np kod ussd na sprawdzenie konta *101#. Ja dla pewnosci dzwonie na ten numer z innego mojego telefonu i odbieram.
  • Strona 35 z 204
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 204
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 204