A czemóż to?matek457 pisze: ↑24 kwie 2023, 13:34jak w srode to stracisz to co zgromadzilesmarcz123456 pisze: ↑24 kwie 2023, 13:21Ja mam telefon z dual SIM. Na jednej virgin z mini 3, na drugiej fakt z gratisami. Tyle minut i SMS mi na miesiąc stacza.
Ja SMS aktywuję w środę. Mam nadzieję że do tego czasu poprawią.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Mi w sobotę na czacie odpisali, że czat jest tylko dla klientów Play
Virgin ma własny - to na pewno. Do tej pory myślałem, że Fakt też, choć może byłem w błędzie.
Dziwne że Fakt Mobile nie dorobił się własnej kategorii w Chacie na Play24. Też widziałem że Virgin Mobile ma swoją kategorię "obsługa Virgin".
@Remington @Window
Do tej pory czat Playa i Faktu był wspólny, oparty na wspólnych aplikacjach - mobilnej i www. Można było pisać w sprawie obydwu taryf, bez względu na to jakim numerem było się zalogowanym. Można było nawet nie mieć podpiętego, do aplikacji, numeru, o którym się czatowało.
Wcześniej dotyczyło to również RBM.
Do tej pory czat Playa i Faktu był wspólny, oparty na wspólnych aplikacjach - mobilnej i www. Można było pisać w sprawie obydwu taryf, bez względu na to jakim numerem było się zalogowanym. Można było nawet nie mieć podpiętego, do aplikacji, numeru, o którym się czatowało.
Wcześniej dotyczyło to również RBM.
A temu, że każdy kod (minuty/sms/dane) daje bonus na 7 dni, który jest (w praktyce) przedłużany kolejnym kodem (o ile nie masz ważności dłuższej, ustalonej płatnym pakietem). Kiedy mija ważność bonusu, konto jest zerowane, czyli zmieniając cykl wbijania kodów musisz liczyć się ze stratą skumulowanych pakietów. Aktualną ważność pakietów sprawdź kodem *106#macqmacq pisze: ↑24 kwie 2023, 16:35A czemóż to?matek457 pisze: ↑24 kwie 2023, 13:34jak w srode to stracisz to co zgromadzilesmarcz123456 pisze: ↑24 kwie 2023, 13:21Ja mam telefon z dual SIM. Na jednej virgin z mini 3, na drugiej fakt z gratisami. Tyle minut i SMS mi na miesiąc stacza.
Ja SMS aktywuję w środę. Mam nadzieję że do tego czasu poprawią.
@MariuszY
Wszystko się zgadza, jednak według mnie z posta @marcz123456 wynika, że on standardowo wysyłał SMS-y w środy i stąd zasadne zdziwienie @macqmacq.
Wszystko się zgadza, jednak według mnie z posta @marcz123456 wynika, że on standardowo wysyłał SMS-y w środy i stąd zasadne zdziwienie @macqmacq.
Kiedyś też kody wbijałem w ostatnim terminie, ale jest ryzyko. że jeśli zapomnę, to na następny kod trzeba czekać tydzień. Jak się wbija w 1-szym terminie to co prawda traci się zebrane, ale już od następnego dnia można zbierać nowe.
A mi na czacie napisał, że on nic nie wie o żadnych kodach.
Plumek to zostaje infolinia
Nic nie wiedzą o żadnych Kodach,,?!? ,Dobre a ty uwierzyłeś ? Choć zdarzają się jeszcze co prawda rozgarnięci konsultanci to pisz raz jeszcze ,bedze inny ,może bedze wiedział powodzenia .
VM to był operator wirtualny, a faktu operator to Play i kontakt też, twór oparty tylko na marce z zewnątrz jak kiedyś rbm.
Vieslav pisze:Mi w sobotę na czacie odpisali, że czat jest tylko dla klientów Play
Takie zachowania w P4 wskazują, że są znaczne przepływy P4>Fakt, co nie podoba się w P4. Chcą pewnie więcej zarobić, ale ich umowa z Fakt nie pozwala im na to, więc faulująplumek pisze:A mi na czacie napisał, że on nic nie wie o żadnych kodach.
Czy może ktoś z was dzisiaj próbował wysłać kod ? Jak poszło ?
Kody dalej nie działają
Pisał ktoś do gazety Fakt lub do wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska, że Play ściemnia?
[email protected]
[email protected]
Więc to celowe działanie, czy faktycznie jakaś trudna do określenia awaria?
Wiem, że się powtarzam - to jest świadoma i całkowicie celowa zagrywka Play względem Faktu. Świadczą o tym dokładnie dwie rzeczy:marcz123456 pisze: ↑25 kwie 2023, 18:36Więc to celowe działanie, czy faktycznie jakaś trudna do określenia awaria?
1. awaria której nie było i nie ma, czyli nie ma żadnego przekazu od operatora co się dzieje, usługa nie działa jak powinna, a operator unika przyjmowania reklamacji i aktywuje wszystko "z palca",
2. kody drukujemy jak dawniej, czyli wydawca (i partner biznesowy) udaje że nic się nie dzieje, chociaż obie strony mogłyby się porozumieć i promocję przerwać czasowo lub całkowicie zakończyć.
Dla mnie podstawowe pytanie brzmi: Czy Play chce zakończyć współpracę i zamknąć ofertę?
Zastanawiałam sie nas przeniesieniem numeru do Fakt, czy aktualne problemy oznaczają ze lepiej sie chwilowo wstrzymać i rozważyc przejscie do Virgin? Technicznie obie marki nalezą do Play, po likwidacji Rbm, ktora jest następna w kolejce?
Problemy są z kodami na darmowe usługi. Skoro rozważasz inne taryfy to znaczy, że nie na nich Ci zależy. Wobec tego Fakt wydaje mi się dobry dla Ciebie, bo ma i niskie ceny podstawowe, i 15-złotowy limit cen za rozmowy i sms.