DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 40 z 202
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 202
 #883187  autor: zoltan666
 18 sie 2016, 16:08
Czyli:
- za 5 zł. przedłużam wychodzące o 5 dni
- przychodzące są ważne 30 dni po zablokowaniu wychodzących
- po zablokowaniu wychodzących środki są na koncie jeszcze przez 14 dni, a potem przepadają?
Żeby nie stracić numeru i środków z konta musiałbym doładowywać konto za 5 zł. co 19 dni? Dobrze myślę?
 #883202  autor: kaspeed
 18 sie 2016, 17:31
W heyah działa 100dni za 5zł ;) :mrgreen: + nowa Hyeah mozna dalej RWK aktywowac:] za 3zł miesięcznie:P testowalem i dało rade:]

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #883282  autor: darekka
 19 sie 2016, 08:59
Teoretycznie dzialac powinno ale u mnie na numerze z serii Masz zlotowke (Heyah) z przedluzonym o 100dni kontem system raczyl poinformowac o koncu waznosci za 2dni, po tym czasie zablokowal polaczenia mimo, ze przedluzenie konta bylo do 21listopada2016. Jesli bym mial ten numer w szufladzie (w zasadzie przypadkowo w telefoni byl w tym czasie)to po 14dniach zajumali by kase, a numer skasowali i wez to odkrec. :twisted:
Co ciekawe to to, ze zarowno w MiBoa jak i w systemie konsultantow data waznosci widoczna byla prawidlowa, a i tak system zrobil jak chcial.
Zglosilem problem i ponoc usuneli blad dodajac 1dzien waznosci konta.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #883291  autor: odkrywca1
 19 sie 2016, 10:07
@darekka na system Tmobile nic nie poradzisz
@zoltan666 cenna uwaga co do doładowania co 19 dni nie pomyślałem o tym że T zjada doładowania już po 14 dniach. - to lekkie przegięcie ( ja ładuję za 50 kodem z biedry i mam 60 czyli 2 miechy pełne)
podrzucam ofertę (heyeh) 20% więcej w salonikach kolportera o nominale 25 pln poniżej regulamin
http://goo.gl/gO65oI
Jedyny problem to taki że nie wszędzie są saloniki kolportera
 #883344  autor: darekka
 19 sie 2016, 14:39
Ten ich system to szkoda omawiac ale wnerwia to, ze przez "profesjonalizm" operatora mozna zostac wyrabanym na kase(malo kto przedluza konto jednoczesnie uzywajac tego numeru) i bedzie bardzo ciezko(a moze i nawet nie uda sie) taki zablokowany/skasowany z winy bledow systemu operatora numer odzyskac,ze o kasie numer, ze o zgromadzonych srodkach nie wspomne(slynne nie mamy panskiego plaszcza i co nam pan zrobi). Zenada jednym slowem.

+20% dostaniecie ladujac T-mobile/Heyah przez TMUB

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #883464  autor: zoltan666
 19 sie 2016, 23:54
@odkrywca1 - +20% to mam doładowując numer z konta w TMUB, ale dzięki za tą drugą możliwość
+25% mam kupując doładowanie bezpośrednie na Allegro (50 zł. za 40 zł.)
To co opisywałem powyżej to chodziło mi o jak najtańszy sposób na utrzymanie ważności startera z którego nie będę korzystał regularnie.
 #883582  autor: odkrywca1
 20 sie 2016, 23:52
7 dnie to nie tak źle ja już dzwoniłem z 15 razy na infolinie i dalej moich 47 złotych nie widzę a to już z 3 tygodnie będzie ( reklamacja jest realizowana czy jakoś tak)
ale przynajmniej mam neta bez problemu
 #883601  autor: darekka
 21 sie 2016, 10:37
Na numerze T, który zdechł 12ego w dniu wczorajszym po upłynięciu 30dniowego okresu działania usługi Masz złotówkę udało się ją bez problemu reaktywować i działa normalnie(aczkolwiek technicy nie poinformowali o rozwiązaniu problemu-możliwe, że system zaskoczył po reaktywacji samoczynnie). Oddali 8zł. za dni awarii i dołożyli 10zł.rekompensaty.

Drugi numer T nadal leży na pysku,a spece ponoć działają przy usunięciu problemu...(obym nie czekał do końca działania usługi choć kasę oddają za każdy dzień awarii).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #883604  autor: jarekt
 21 sie 2016, 11:04
darekka pisze:Oddali 8zł. za dni awarii i dołożyli 10zł.rekompensaty
Nie czytam wątku zbyt dokładnie ale czy przypadkiem Wam się salda na tych kartach nieustannie powiększają? Nie dość, że net bez limitu, to jeszcze Wam "efektywnie" za to dopłacają :)
W tych testach alfa/beta tej usługi "trochę" jest męczarni - jak we wczesnej fazie przedprodukcyjnej blockbustera, w której reżyser, producenci, scenarzyści i aktorzy są wszyscy ze sobą bardzo mocno skonfliktowani.
 #883618  autor: darekka
 21 sie 2016, 12:24
Czy dopłacają-tak ale tylko ze swojej winy: pobierają kasę ale usługi świadczyć nie potrafią(ja np. przez tydzień bym był bez dostępu do internetu-uzależniony nie jestem ale takie czasy, że bez sieci to niemal jak bez ręki) . Aby jako tako móc coś ogarnąć zmuszony byłem sponsorować konkurencję(Nju internetowy max 29zł. za 40GB, a ze stażem więcej GBbędzie) co koszty jakieś wygenerowało, bo awaryjne pakiety GB od T wpadły(1GB) w 6dniu awarii(komentarz zbędny, bo profesjonalne to nie jest). Ja i inni "szczęśliwcy" mający tą usługę chętnie zapłacą całe 30zł. za normalnie działającą usługę i nie będziemy marudzić-wystarczy aby operator doprowadził system do sprawnego funkcjonowania, a będziemy wszem i wobec ogłaszać jaki stabilny i profesjonalny jest nasz operator.
Świadomi jesteśmy bycia testerami (w sumie grosze płacimy za faktyczny brak limitów na wszystko) i liczymy się z możliwymi problemami ale skoro one występują, a my je zgłaszamy(domagając się jednocześnie zwrotu kosztów, rekompensat i opierdzielamy brak profesjonalizmu providera na forum) to powinni je usuwać globalnie w systemie(a nie tylko u osoby je zgłaszającej). Jak tego nie potrafią zatrudnieni fachowcy to niech ich wymienią na tych z Play ;-) (tam system stabilny jak skała).

Puki nie ogarną problemów to ja jak i inni darmowi testerzy będziemy domagać się zwrotu kasy i rekompensat i wg. mojej skromnej oceny nic zdrożnego w tym nie ma, bo "pracujemy" dla operatora jako w sumie darmowa grupa testerów, poszukiwaczy problemów, źródło informacji statystycznych itp.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #883625  autor: jarekt
 21 sie 2016, 12:48
Nie, nie, ja nie o tym, że to coś zdrożnego. Wręcz przeciwnie. Po prostu to absurdalne, że po tylu problemach, reklamacjach, ich uznaniu oni wciąż tego nie naprawili.

Ja od siebie mogę dodać, że od ponad roku (prawie 18 miesięcy już będzie) nie można w T-Mobile zarządzać numerami, które są w taryfie Tak Tak Fon (taki MIX na czas sprzed 5-6 lat, taryfa Tak Tak z teleFonem na np. 36-miesięcy, a doładowanie można robić np. co 3 miesiące za 50zł kupione oczywiście taniej np. na Allegro, w dodatku z kuponem zniżkowym np. 20zł) - konkretnie mamy wśród bliższej i dalszej rodziny 3 takie umowy i ja nimi "zarządzam" (tzn. nie zarządzam bo się nie da - pilnuję doładowań, pakietów itp., dzwonię na infolinię, piszę reklamuję (normalnym mailem bo poprzez MiBOA się nie da) i stworzyłem na potrzeby tych numerów arkusz kalkulacyjny który mi zastępuje w części to MiBOA).

JAKAKOLWIEK akcja w MiBOA (www) od 18 miesięcy kończy się komunikatem "Przepraszamy. Wystąpił błąd. Sesja wygasła. Prosimy zalogować się ponownie. Za 10 sekund nastąpi przekierowanie na stronę logowania." albo "Przepraszamy. W tej chwili serwis jest niedostępny prosimy spróbować później.". Zrobiłem nawet teraz przerwę na pisanie tego posta i... nic się nie zmieniło przez kolejny miesiąc.

Rozumiecie: od 18 miesięcy NIE DZIAŁA w ogóle!

Pisałem na początku masę reklamacji (dostawałem rekompensatę w postaci złotówek na konto główne, 10zł, 20zł, 30zł nawet 50zł się zdażało), zapewniano mnie już w marcu 2015 roku, że "Tak, mamy chwilowe problemy. Niedługo wszystko będzie działać prawidłowo". Po ponad roku takiej zabawy, od około 3-4 miesięcy już nie piszę reklamacji tylko co jakiś czas, powiedzmy raz, dwa razy w miesiącu sprawdzam czy już naprawili. Na tych ich rekompensatach mi nie zależy. Umowy się kończą w przyszłym miesiącu.

T-Mobile...
 #883692  autor: odkrywca1
 21 sie 2016, 22:50
to się zgadza co do tych rekompensat - Może i kwotowo wychodzimy na plus ale czas i brak dostępu do neta to duża strata.
Niestety ale oferta jest upierdliwa i bez neta alternatywnego PLAY NJU nie można na niej polegać.
 #883801  autor: kaspeed
 22 sie 2016, 18:45
Jak widać problem rozwiązali.Dalej mam lejek choć w systemie wg techników mam prędkosći ok.Poszła kolejna reklamacja za 12dni nie działania odzyskałem 12zł. :mrgreen: Naprawdę coś się skitrało po aktywacji 10gb za aktywację.Ponowiono zgłoszenie może realnie ktoś jakiś technik zadzwoni bo mam juz dosyć.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #883834  autor: zoltan666
 22 sie 2016, 21:08
Dziwnie to jakoś wymyślili z tym wysyłaniem smsów aktywujących usługę. Jak było wcześniej promo 10 GB za doładowanie za 25 zł. to nic nie trzeba było wysyłać i działało w "Masz złotówkę...", a teraz takie kombinację. Być może obyłoby się bez problemów w innej kolejności, najpierw promo za rejestrację, a dopiero potem aktywacja "Masz złotówkę...".
  • Strona 40 z 202
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 202
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 202