DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #577702  autor: a_lex
 26 sie 2012, 11:46
Od dwóch dni wbijam kod *111*81*1# i nic - 10 zł za 5 zł się nie aktywuje. Jest ten pakiet jeszcze? Czy zależy od taryfy jaką mam?

 #577706  autor: lucash25
 26 sie 2012, 12:10
Pakiet 10zł za 5zł aktywowałem wczoraj. Po 5 minutach pakiet był już aktywny. :) Moja taryfa: PF Darmowe rozmowy i smsy w Play, tak więc w tej taryfie pakiet działa.

 #577712  autor: davvid
 26 sie 2012, 12:16
jest jakaś tabelka czy coś, gdzie jest wyjaśnione w jakich taryfach dostępny jest ten pakiet?

 #577724  autor: Wiola_K
 26 sie 2012, 12:54
http://telefix.ugu.pl/kody_play.htm tu są podstawowe kody dla Playa, myślę, że w miarę aktualne :)

 #577790  autor: bolek2004
 26 sie 2012, 18:28
davvid pisze:jest jakaś tabelka czy coś, gdzie jest wyjaśnione w jakich taryfach dostępny jest ten pakiet?
Ten pakiet aktywny jest we wszystkich taryfach i profilach zaczynając od play fresh, przynajmniej na dzień dzisiejszy.

 #577797  autor: a_lex
 26 sie 2012, 19:03
Chyba wiem, dlaczego pakiet nie chce mi się aktywować - chyba muszę odczekać jakiś czas od zmiany taryfy, bo przecież zmiana taryfy daje możliwość zakupu kolejnego pakietu w terminie krótszym niż miesiąc od zakupu poprzedniego - i pewnie dlatego zaraz po zmianie profilu możliwość zakupu kolejnego pakietu jest zablokowana.

 #577800  autor: NokiaUser
 26 sie 2012, 19:07
Odczekaj, odczekaj, rano powinien już działać.

Jedyne, co mam, to złudzenia, że telepolis.pl na lepsze się zmienia

 #577801  autor: bolek2004
 26 sie 2012, 19:07
Trzeba było od razu tak mówić, jeśli chodzi o zmianę taryfy trzeba trochę odczekać żeby można było aktywować pakiety. To jest pewnie przyczyna.

 #578001  autor: KC-KARLOS
 27 sie 2012, 16:43
Pakiety czy zmiana taryfy najpóźniej jest realizowana (aktywowana) na koncie ok. godz. 1 w nocy (odświeża się wówczas platforma billingowa).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #643712  autor: zielony71
 01 lip 2013, 06:45
Czy komus udalo sie ostatnio uruchomic ten pakiet bo ja mam problemy?

 #643713  autor: loveplay
 01 lip 2013, 07:17
zielony71 pisze:Czy komus udalo sie ostatnio uruchomic ten pakiet bo ja mam problemy?
Mi się udało wczoraj. :wink:

 #643927  autor: Spioszek
 01 lip 2013, 23:47
Uruchamiałem dzisiaj go mamie gdzieś po południu i bez problemu za pierwszym razem się aktywował :)

 #643956  autor: zielony71
 02 lip 2013, 08:45
Kurcze, a u mnie od kilku dni(!) dostaje odpowiedz "zadanie niewykonane"

 #643957  autor: Luks
 02 lip 2013, 08:48
@zielony71 - a jaką masz taryfę?
Ja włączałem w zeszłym tygodniu mamie - play fresha ma, wujek też włączał - play fresh darmo w play.

 #643978  autor: zielony71
 02 lip 2013, 10:02
Play na karte darmowe rozmowy i sms w Play.

 #644169  autor: forum_tg
 02 lip 2013, 19:47
tak, bez problemu - w zeszłym tygodniu

 #644223  autor: wook
 02 lip 2013, 23:06
działa to w RWK? Czy środki promocyjne są ważne tyle samo co główne? Nie mam zbytnio jak otworzyć regulaminu.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #644224  autor: Blank
 02 lip 2013, 23:13
wook,
RWK obowiązuje w taryfie Play na kartę Rok Ważności Konta (Play Fresh), oraz w profilach Play Fresh All Inclusive Rozmowy w Play i Play Fresh All Inclusive SMS, które traktowane są jednakże jako oddzielne taryfy.

Środki promocyjne ważne są 30 dni od momentu przyznania i mogą być wykorzystane wyłącznie na:
    połączenia głosowe do krajowych sieci stacjonarnych i komórkowychpołączenia wideo do krajowych sieci komórkowychSMSy do krajowych sieci komórkowychMMSy do krajowych sieci komórkowych
Ponadto środki te mogą być wykorzystane wyłącznie w Polsce (nie mogą być wykorzystane w roamingu), albo za pośrednictwem TelePlay. Ze środków nie można zakupywać innych usług (np. pakietów, usług, serwisów premium).

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #644227  autor: wook
 02 lip 2013, 23:25
dzięki, czyli nie warto się bawić w doładowania, poczekam aż to co mam na koncie się skońcy i przechodze do Virgin.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #658629  autor: widex
 31 sie 2013, 17:44
Witajcie,
Wprawdzie odkopuję stary temat, ale pisze na temat.
Mam taryfę Mini Max na kartę i kod *111*81*3# zwraca mi informację, że mogę aktywować pakiet 10 za 5 zł.
Niestety *111*81*1# zwraca mi błąd - mam spróbować później. Sytuacja identyczna na numerze mojej mamy.

Dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7