DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 420 z 428
  • 1
  • 418
  • 419
  • 420
  • 421
  • 422
  • 428
 #1178409  autor: Remington
 31 sie 2024, 17:33
babciagienia1p pisze:
31 sie 2024, 17:27
Prawdopodobnie, jak to w Playu, regulamin został zmieniony cichcem.

Play zazwyczaj pisze, że regulamin z dnia takiego, ze zmianami z takiego.

Aktualny PDF jest z października 2020 - może to jakiś trop.
 #1178410  autor: babciagienia1p
 31 sie 2024, 17:55
Szanowna Pani,
dziękuję za zgłoszenie, które dotyczyło aktywacji promocyjnego pakietu z gazety Fakt.
Otrzymałam je 07.09.2019 roku za pośrednictwem Infolinii Fakt Mobile.
Szczegóły zgłoszenia:
Uprzejmie informuję, że dokładnie zapoznałam się z treścią zarejestrowanego zgłoszenia oraz sytuacją na Pani numerze telefonu.
Najmocniej przepraszam za niedogodność, która wystąpiła w trakcie aktywacji pakietu 10 minut z gazety Fakt.
Chciałabym wyjaśnić, iż promocyjne pakiety z gazety Fakt są ważne na 7 dni.
Zgodnie z regulaminem użytkownik dla jednego numeru telefonu w ramach usługi może mieć aktywny jeden Pakiet w tym samym czasie, wobec czego Pakiety nie podlegają kumulowaniu.

Podsumowanie zgłoszenia:
W związku z powyższą informacją chciałabym wyjaśnić, że nie mam możliwości, aby przychylić się do Pani oczekiwań pod względem zwrotu skonfiskowanych minut.
Mam nadzieję, że informacje, które przedstawiłam, są dla Pani pomocne.
Jesteśmy także do Pani dyspozycji pod numerem 799599999.

Z poważaniem,
A… K…
Obsługa Klienta Fakt Mobile

@Remington dziękuję za sugestię o szukaniu przed 2020 rokiem (mam nadzieję, że nie znasz czeskiego).
Powyższa odpowiedź przypomniała mi, że był zapis o jednym aktywnym pakiecie. Teraz nie ma tego zapisu.

Patrząc z perspektywy, jestem zadowolona, że BOK dał się wkręcić w moją narrację o... konfiskacie minut.
 #1178412  autor: neotele
 31 sie 2024, 18:08
Remington pisze:
31 sie 2024, 17:33
Aktualny PDF jest z października 2020 - może to jakiś trop.
Z ciekawości poszukałem (po polsku ;) ) w archiwum internetu i najstarsza wersja strony FM z regulaminami jest z 27-07-2017.
Dostępna tu wersja Regulaminu jest identyczna z obecną.

https://web.archive.org/web/20170101000 ... tmobile.pl
 #1178415  autor: blacQ1
 31 sie 2024, 18:46
Witam , koledzy , kokeżanki , ja natomiast wziołem się na sposób doładowań telefonów w taki sposób iż , na dzień dzisiejszy doładowałem tel które posiadam po przez internet , wcześniej kupowałem doładowania za kwotę 5 zł , 10 zł czy 20 zł i tu te cyferki na karcie doładowań czasem są nie czytelne lub trzeba się w tą kartę wpatrywać , druga sprawa, jechać po kartę doładowójącą jechać , to zajmuje czas , a tu wchodzę na konto bankowe wpisuję kwotę nr tel super sprawa czasu mniej to zajmuje , oraz można się przy tym kawy napić pozdrawiam serdecznie 🙂
 #1178659  autor: rymi
 04 wrz 2024, 16:54
kszaq pisze:
28 sie 2024, 21:36
rymi: w wątku o aplikacji Play24 pisaliśmy o tym błędzie - nieprawidłowym wyświetlaniu taryfy w Play24 po zmianie przez konsultanta. Wpisz na tych numerach *163*12#, dostaniesz SMS o przeniesieniu do taryfy Fakt Mobile, a ważność konta nie zmieni się wobec tego, jaką teraz naprawdę masz. Odczekaj 1 dzień i na podstawie informacji o ważności konta decyduj czy doładować czy nie.
Dzięki za podpowiedź - faktycznie *163*12# naprawiło apkę Play24 [środki nadal są ważne do 19.09.2025], ale dla świętego spokoju i tak doładowałem po 5, aby w razie kłopotów reklamować, że "przecież doładowałem, a każde doładowanie miało dawać rok ważności konta".
 #1178857  autor: Adip
 07 wrz 2024, 21:15
Czy w sprzedaży są dostępne gdzieś startery Fakt Mobile? gdzie można je nabyć? w salonach Play? ,jeżeli nie ma, to czy najlepszym sposobem jest zakup startera Play na kartę i migrację do Fakt Mobile?
 #1178871  autor: Ricki1980
 08 wrz 2024, 08:58
To nie jest obecnie możliwe. Do jutra mają prace serwisowe w systemie i się nie da przejść z numerem przez kontakt z konsultantem.
 #1179151  autor: Remington
 12 wrz 2024, 17:31
onifer2 pisze:
12 wrz 2024, 14:06
Dostałem info, że przynajmniej do października, z powodów technicznych nie ma możliwości przejść z Play do Faktmobile. Lipa

He he niby skąd konsultant na infolinii miałby widzieć ile zajmie naprawa błędu…

Brak możliwości migracji między taryfami Play też był rzekomo błędem.

Obserwujmy regulaminy, bo brak możliwości migracji do Faktu jest łamaniem regulaminu migracji.
 #1179155  autor: lee
 12 wrz 2024, 17:48
No tutaj racja. Błąd techniczny zamieni się w brak możliwości migracji to dowidzenia.
 #1179159  autor: Ricki1980
 12 wrz 2024, 19:17
To zapewne oznacza koniec możliwości migracji do Fakt Mobile. Przypomina to zagrania Play z przeszłości, takie jak bonus za doładowanie przez FB, zamknięcie własnego forum, lejek w roamingu itp. Zawsze tłumaczenie było podobnie, czyli awaria i wkrótce będzie działać jak wcześniej. Jak to się kończy, wiadomo. No może poza lejkiem w roamingu.
 #1179186  autor: MariuszY
 13 wrz 2024, 09:07
Ciekawe jak teraz wygląda przeniesienie numeru od innego operatora bezpośrednio do FM :?: Jeśli ten kanał też został zablokowany to cała sprawa śmierdzi zbliżającym się zamknięciem oferty FM, jak to już wieszczył @Remington:
Remington pisze:
31 sie 2024, 13:22
babciagienia1p pisze:
31 sie 2024, 11:58
Odnoszę wrażenie, że oferta Faktu jest w lekkiej opozycji do ostatnich zmian w Playu...
W totalnej 😉 Tak jak już pisałem kilkakrotnie - Play chętnie by już podniósł ceny w FM, ale zapewne ogranicza ich dowolność umowa z wydawcą gazety. Możemy się więc spodziewać jednego z dwojga - albo uzgodnienia podwyżek między nimi, albo wręcz wypowiedzenia umowy i zamknięcia co-brand’u tak jak było z RBM (kto wie, wypowiedzenie może już przecież biec). Nie znamy bowiem stosunku Iliad do takich form partnerstwa (Virgin to inna bajka).
Jeśli tak się sprawy mają to widzę coraz mniej miejsca dla karciarzy w ofercie Play, bo w uczciwość twierdzeń o przejściowych, niezamierzonych problemach ze zmianą taryfy jakoś nie wierzę.
 #1179190  autor: ArturJ
 13 wrz 2024, 10:25
Z tego co mówiła konsultantka, możliwość migracji zostanie przywrócona za 2-3 tygodnie. Przy czym najpierw trzeba będzie przejść do Play na kartę (z innych taryf), a dopiero potem kodem do FM. Bezpośrednio nie jest i nie będzie to możliwe. Podobnie jest z przeniesieniem z "zewnętrznej" sieci - teraz jest to w ogóle niemożliwe. Natomiast kiedy już - jak to ujęła - ustabilizują platformę do przenoszenia , to będzie to można zrobić tylko poprzez Play. Czyli, najpierw przeniesienie do Play, a dopiero potem kodem do Fakt. A więc znowu, bezpośrednio do FM z innej sieci nie będzie można przejść. To tyle jeśli chodzi o zdanie infolinii w tej sprawie. a jak będzie...
 #1179209  autor: bolek2004
 13 wrz 2024, 13:43
Moim zdaniem to kolejne żenienienie bałachu, konsule w play to wiedzą tyle co zjedzą (rano na śniadanie)
Skoro blokują migrację między taryfami i można tylko do pnk 3.0 to już pewnie i do faktu się nie przejdzie wcale przez kody czy przez konsula.
Za długo człowiek siedzi w play żeby nie dostrzegać tych głupot, tak wiem w innych sieciach lepiej pewnie nie jest no ale na razie piszemy o Play.
Wszystko chcą wykosować i zostawić tylko pnk 3.0, najlepszą i najtańszą taryfę w play:)
Podpowiadam nowe hasło reklamowe: Play jedyna sieć w której jest tylko jedna taryfa na kartę i to ta najlepsza dla klientów:)
Forum play też miało powrócić, a wiemy jak się skończyło, nawet żadne portale nie drążyły tematu żeby temat polubił ciszę.
Zresztą przy cenach 15gr/min rozmowy/sms/mms i no limit za 15zł nie dziwne że im się to raczej nie opłaca (W play jest 0,79gr/min)
Pewnie idzie do likwidacji albo nie chcą już kolejnych klientów, a starzy się z czasem wykruszą.
 #1179217  autor: Ricki1980
 13 wrz 2024, 15:17
Ogólnie to sprawa dla UKE. Jest na stronie Fakt infrmacja jak przejść z oferty Play lub od innych operatorów, ale tak na dobrą sprawę wprowadza to w błąd bo żaden sposób nie działa.
 #1179247  autor: daw806
 13 wrz 2024, 21:36
Zgadzam się z przedmówcami.

Dodam tylko, że jeśli ktoś ma obecnie Play na kartę to może zmigrować się reklamacyjnie do Fakt Mobile - należy powołać się na regulamin znajdujący się na stronie internetowej fakta oraz brak możliwości migracji kodem oraz przez infolinię. Konieczne napisz takie cudne zdanie, które gwarantuje 100 % pozytywnego rozpatrzenia sprawy : Data zlecenia migracji ( Wpisz dzień wprowadzenia zgłoszenia). W przypadku zmiany regulaminu migracji masz tak zwany dupochron :)
Warunkiem koniecznym jest rejestracja zgłoszenia.
 #1179260  autor: Ricki1980
 14 wrz 2024, 08:07
Przez Play 24 stara regułka "Zmiana oferty może być realizowana za pośrednictwem infolinii Fakt Mobile pod numerem 799599999 oraz w salonach własnych Play i salonach dealerskich. Jednocześnie informujemy, że wyżej opisana zmiana nie jest możliwa za pośrednictwem portalu Play24."

Może zgłosić reklamacje przez infoline Faktu?
  • Strona 420 z 428
  • 1
  • 418
  • 419
  • 420
  • 421
  • 422
  • 428
  • 1
  • 418
  • 419
  • 420
  • 421
  • 422
  • 428