Dzięki. A teraz nie wiem czemu, ale mam konto ważne 366 dni. Czy to przez bonus za zgody marketingowe? A może dlatego, że włączona jest usługa? W aplikacji mam Nielimitowane rozmowy, SMSy i 1 GB za 5 zł na 5 dni. Tylko czy jak wyłączę usługę, to ważność konta się skróci?
- Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Pawelek0787: to zależy czy przejdziesz do taryfy GO. Podejrzewam dwie opcje: albo RWK przejdzie, albo się wyłączy i ustawi 30 dni ważności. Na moje ważność powinna przejść gdy zmienisz taryfę (oczywiście po zmianie stracisz no-limity i 1GB co 5 dni).
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Dzięki. Teraz nie zamierzam zmieniać taryfy, ale pytanie czy jak wyłączę usługę Nielimitowane rozmowy, SMSy i 1 GB za 5 zł na 5 dni, to ważność konta się nie skróci do miesiąca? Bo zamierzam zostać w taryfie i wyłączyć usługę
Pawelek0787: jeśli wyłączysz usługę, ważność konta zostanie skrócona do 30 dni, więc ja bym zmienił taryfę i zaryzykował, a nóż przemycisz do GO RWK. >> https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 016775.pdf
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Karlos20 pisze: ↑13 paź 2022, 10:05Pawelek0787: jeśli wyłączysz usługę, ważność konta zostanie skrócona do 30 dni, więc ja bym zmienił taryfę i zaryzykował, a nóż przemycisz do GO RWK. >> https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 016775.pdf
@Pawelek0787
Spróbuj, ale obawiam się, że po zmianie taryfy dostaniesz też tylko +31 dni.
babciagienia1p: przy migracji z NL za 1 zł dziennie wówczas aktywnym, przemyciłem nabytą ważność konta, czyli tą roczną. Warto spróbować. No chyba, że chcemy wykorzystać te 3 bonusy w apce, to można się wstrzymać z migracją.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Czyli lepiej przenieść. Przetestuję różne opcje, bo mam kilka takich starterów.
Do jednej z kart mi wysyłali SMSy z zachęta do migracji do GO wraz z zachowaniem ważności konta.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Ja najpierw dezaktywowałam NL za 1,- zł lub NL na 5 dni i to był pewnie błąd. Czyli trzeba przechodzić bezpośrednio z któregoś z NL.
No to wszystko w rękach @Pawelek0787...
Temat był już wyjaśniany w wątku o Frii, migracja z NL 1zł skraca ważność konta choć nie powinna. A że TM wysyła smsy, w których obiecuje, że ważność konta zostanie zachowana? Tak stanowi regulamin więc info jest legitne i powołując się na ten regulamin można składać reklamację
Zgadza się, jeśli skrócą mi do 30, będzie reklamacja.
Zmiana taryfy skutkuje ustawieniem nowej daty Ważności Konta, która będzie wynosić 30 dni kalendarzowych, jeżeli
dotychczasowa data Ważności Konta była krótsza niż 30 dni. Ważność Konta pozostaje jednak bez zmian, jeżeli okres
Ważności Konta w dniu zmiany taryfy był dłuższy niż 30 dni
Zmiana taryfy skutkuje ustawieniem nowej daty Ważności Konta, która będzie wynosić 30 dni kalendarzowych, jeżeli
dotychczasowa data Ważności Konta była krótsza niż 30 dni. Ważność Konta pozostaje jednak bez zmian, jeżeli okres
Ważności Konta w dniu zmiany taryfy był dłuższy niż 30 dni
Informuje, iż pomyślnie przemyciłem ważność konta z taryfy Frii z dotychczas włączonej usługi "NL+1GB za 5 zł co 5 dni". Początkowo po migracji będzie pokazywać 30-dniowa ważność konta. Po kilku minutach RWK wróciło z automatu, bieżąca ważność konta: 14-10-2023.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Też macie taką sytuację, że te bonusowe pakiety internetu możecie aktywować drugi raz? Raz aktywowałem te bonusowe pakiety - https://ibb.co/wJGp5Ns
https://ibb.co/z2HG9Kf - po tygodniu skończyła się ich ważność, ale widniały w Mój T-Mobile cały czas, a ponoć te pakiety można aktywować tylko raz. No to pomyślałem, aktywuje je ponownie i o dziwo się aktywowały poprawnie drugi raz - https://ibb.co/7NJ4Gmw (screen z innego telefonu, nie chciałem wyciągać z głównego telefonu jednej z kart)
Też macie taką sytuację?
Dorzucam jeszcze screen ze stanu pakietów z aplikacji - https://ibb.co/ZcPVzfh
https://ibb.co/z2HG9Kf - po tygodniu skończyła się ich ważność, ale widniały w Mój T-Mobile cały czas, a ponoć te pakiety można aktywować tylko raz. No to pomyślałem, aktywuje je ponownie i o dziwo się aktywowały poprawnie drugi raz - https://ibb.co/7NJ4Gmw (screen z innego telefonu, nie chciałem wyciągać z głównego telefonu jednej z kart)
Też macie taką sytuację?
Dorzucam jeszcze screen ze stanu pakietów z aplikacji - https://ibb.co/ZcPVzfh
Tak, pisałem o tym w wątku o taryfie GO. Potwierdziłem ten fakt. Korzystaj
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
UKR już nie działa? Możecie sprawdzić?
Oferta zakonczyla sie i nie jest dostepna do aktywacji...
Oferta zakonczyla sie i nie jest dostepna do aktywacji...
191177: ten kod już nie działa, teraz są dostępne 3 pakiety: 20, 15 i 10GB. W taryfie Frii idą do jednego salda, w taryfie GO są na osobnych przegrodach i też są ważne 7 dni. Aktywacja w aplikacji Mój T-Mobile.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Po przeniesieniu z taryfy Frii do GO utrzymał się RWK, tak samo jak u Karlosa20
Mam i ja ... :-)
Mówiłem?
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Pakiety jubileuszowe można aktywować ponownie trzeci raz.