Niby tak ale Regulaminy do czegoś chyba zobowiązują(my płacimy Oni realizują swoje zobowiązanie do świadczenia danej usługi na danych zasadach)? Delikatnie mówiąc jestem zniesmaczony takim "profesjonalizmem" w sumie dużego operatora(ile można szlifować system-kilka miesięcy regularnych i identycznych problemów nie jest dowodem na marność systemu albo niedouczenie informatyków?)?
Cena 24zł. za miesiąc jest MEGA korzystna ale na własnym doświadczeniu wiem, że działa to zwykle kilka-kilkanaście dni od aktywacji(bez zapasowego neta ani rusz)-mam NJU internetowy w zapasie ale to koszty zawsze są jak zdechnie "Masz złotówkę...", a zdycha coraz częściej(chcą nas zniechęcić)
.
Podejrzewam, że swoją rolę już zagraliśmy(dostali statystyki nolimit) i nie jesteśmy już potrzebni, a Usługi zgodnie z jej zasadami(sami napisali jej Regulamin) nie mogą skasować i liczą na to, że sami z czasem się wykruszymy(mając dość "stabilności" działania). Jest to logiczne, bo za takie pieniądze to nic na nas nie zarabiają, a do niczego chyba już nas nie potrzebują. Opieram się na ociężałości (a raczej braku) działań Działu technicznego, częstych i długotrwałych awarii, które w zasadzie nie są usuwane(szybciej kończy się 30dni ważności Usługi niż następuje usunięcie usterki), a jak wiem na swoim przykładzie nawet po tym terminie awaria nie jest jeszcze usunięta tylko realizowana w Dziale technicznym(przez chyba wolontariuszy, bo żadem profesjonalista by takiego czegoś nie odwalał). Zwróćcie uwagę, że awarie dotyczą WYŁĄCZNIE działania internetu(wszystko inne śmiga) dla, którego to większość z posiadaczy tych limitowanych starterów zapewne je nadal usiłuje użytkować(gdzie za 24-30zł.msc dostaniemy prawdziwy nolimit internetu, a do tego jeszcze nielimitowane poł.głosowe,sms,mms
). Nie wierzę, że po kilku miesiącach zgłaszania(w sumie identycznych problemów) nie są w stanie ich usunąć(choćby i dając np.1TB ważny 30dni w momencie aktywacji), bo to akurat taki szarak jak ja jest w stanie wydumać, a wdrożyć to byle informatyk jest w stanie. Pamiętacie zapewne, że na początku to dość szybko usuwali wszelkie problemy, a teraz delikatnie mówiąc coś im to coraz słabiej idzie( demonizuję czy coś w tym jest
).
Dostałem inform.smsem, że usunęli problem zgłoszony 16sierpnia(T-mobile z blokada neta od 15sierpnia do 30dnia usługi)-po telefonie okazało się, że nie rozwiązali problemu tylko informują, że dali 30dnia 2GB internetu. Jaja jakieś-awaria nadal nie usunięta(nie reaktywuję usługi, bo akurat nie potrzebuję) pomimo 4 ponagleń, Reklamacji. Dziś zrobiliśmy dodatkowe zgłoszenie przekazane do zwierzchników Działu technicznego-poczekamy...