DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 49 z 193
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 193
 #902299  autor: grzesio0401
 29 gru 2016, 20:00
BUDZAK
Ja jestem z okolic Limanowej i też przenosiłem do RBM żeby mieć DIL, kilka postów wyżej byłem dość aktywny. W Nowym Sączu nie sprawdzałem, najpierw poszedłem do salonu w Limanowej i nie mieli możliwości przenieść mnie do RBM7MNP, tylko do Energy więc podziękowałem. Udało się za drugim razem w punkcie w Wieliczce i to odrazu kilka numerów.
 #902405  autor: garfield-
 30 gru 2016, 10:15
Prawda, można, w krajowym roamingu (czyli w Polsce) nie bedzie dodatkowych kosztów.
 #902408  autor: darekka
 30 gru 2016, 10:17
Tylko dotyczy to posiadanej paczki GB, minut, sms ale nie działa darmowe LTE w roamingu krajowym(zeżre posiadane GB i ograniczy prędkość).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #902498  autor: Kolejny Tomek
 30 gru 2016, 12:48
Znajomy kupił starter Orange na kartę i go zarejestrował. Następnie poszedł do salonu Play i przeniusł numer do Red Bulla. Po przeniesieniu aktywował bonus za rejestrację i dostał rok ważności konta. Na koniec w red bullu zmienił taryfę na tą w której jest darmowy internet LTE, rok ważności konta z bonusu został bez zmian.

Czy to nadal tak działa? Czy można ten sam efekt osiągnąć jakoś prościej, bez biegania od salonu do salonu?
 #902500  autor: Gregrin
 30 gru 2016, 12:57
Kolejny Tomek pisze:Czy można ten sam efekt osiągnąć jakoś prościej, bez biegania od salonu do salonu?
Nie.
Kolejny Tomek pisze:Czy to nadal tak działa?
Prawdopodobnie, jednak nikt ci gwarancji nie da.
 #902504  autor: grzesio0401
 30 gru 2016, 13:06
Żeby być w salonie 1 raz(przy założeniu, że wiesz w którym salonie będą mogli przenieść cię do RBM7MNP) najlepiej:
- Zamówić darmowy starter VirginMobile - rejestracja odbywa się przy odbiorze u kuriera
- Iść do salonu Play i przenieść do RBM7MNP
- Jak już przeniosą, na Play24 założyć konto do numeru Redbull na który przeniesiony został numer, zalogować się i aktywować bonusy za rejestrację, poczekać aż przyznadzą RWK(bonus).
- Na Play24.pl zmigrować do RBM5 Na kartę
- Przelewem zasilić konto(minimum 30 zł) optymalnie 75zł
- Włączyć DIL na Play24.pl(pamiętać o włączaniu co miesiąc)
- Po trzech miesiącach włączyć autoodnawiającą się paczkę 600MB internetu(5zł/mc)
 #903843  autor: KrP
 06 sty 2017, 14:11
Może mi wytłumaczycie bo trochę się gubię i nie mogę znaleźć info.

Rok temu robiłem ten cały myk z przejściem z Fakt Mobile do RBM by zachować RWK. Zmieniłem tak taryfę na dwóch numerach i teraz tak:

- na jednej mam taryfę RBM5
- na drugiej mam (wg Play24) taryfę RBM, a (wg kodu USSD) taryfę RBM7

W obu jest dostępny DIL, taryfy różnią się nieco dostępnymi pakietami (w tej drugiej jest np. pakiet 25MB za 3zł).

Moje pytanie brzmi, o ile zostanie przedłużone konto po doładowaniu za 50zł? W RBM5 na 100% będzie to 100 dni, ale nie mam pewności co do tej drugiej taryfy. Nie jest to RBM7 MNP, a nie jestem też pewien czy jest to właśnie ta stara taryfa gdzie przedłużenie by wyniosło 150 dni.

Nie mogę znaleźć konkretnych informacji w regulaminach, może pomożecie? ;)
 #903849  autor: jarekt
 06 sty 2017, 14:53
Na drugiej karcie masz oryginalną taryfę RBM1 ("RBM na Kartę I" albo "RBM na Kartę" - tak jak jest w Play24) w której jest DIL, nie ma RWK w "Bonusie za Rejestrację" ale jest 150 dni ważności konta po doładowaniu za 50zł (i 500MB również ważne 150 dni i przedłużające pozostałe GB na koncie).

Nazwa "RBM na Kartę 7" zwracana po kodzie USSD jest błędna i od 3 lat nie poprawiona przez Play/RBM.

Normalnie kartę z taryfą RBM1 się kupowało, a kartę z taryfą RBM7MNP uzyskiwało się (i dalej uzyskuje) poprzez przeniesienie numeru od innego operatora do operatora RBM.
"7" w nazwie oznacza ilość środków na start (w nagrodę) po przeniesieniu (1zł na głównym i 6zł na promocyjnym) a MNP oznacza po prostu, że to numer z przeniesienia.

Przez pewną chwilę można było telefonicznie/zgłoszeniem/mailem/kodem (bez wizyty w salonie) przenosić numery zarówno do RBM7MNP jak i do RBM1 z Faktu (technicy/konsultanci mieli możliwość wyboru dowolnej taryfy, nawet takich których oficjalnie nie ma w cennikach i regulaminach Play/RBM/Fakt). No ale to się już dawno skończyło (oficjalnie :) ).
 #903870  autor: KrP
 06 sty 2017, 16:26
Świetnie! Dziękuję za rozwianie wątpliwości. Czyli RBM5 idzie do kosza po końcu ważności konta, a później zaczynam korzystać z RBM i doładowywać 50zł co 150 dni.

Czyli dobrze, że tego numeru nie wyrzuciłem bo do kupienia jest teraz niemal nieosiągalny (pomijam chore ceny na Allegro).

Chyba, że jest jakiś inny sposób na aktywowanie taryfy ze 150 dniami ważności po doładowaniu?
 #904813  autor: avataravatar
 12 sty 2017, 09:54
grzesio0401 pisze:Żeby być w salonie 1 raz(przy założeniu, że wiesz w którym salonie będą mogli przenieść cię do RBM7MNP) najlepiej:
- Zamówić darmowy starter VirginMobile - rejestracja odbywa się przy odbiorze u kuriera
- Iść do salonu Play i przenieść do RBM7MNP

Witam wszystkich serdecznie.
Czy któryś z szanownych forumowiczów może mi przesłać na PW gdzie w Krakowie bądź okolicy znajdę salon Play, w którym będę mógł przenieść numer do RBM7MNP i ew. jakich użyć argumentów w razie niechęci konsultantów do zmiany na tak archaiczną taryfę. Akurat mi zależy na ważności konta 150 dni po doładowaniu za 50zł, nie muszę mieć RWK
Z góry dziękuję.
 #904891  autor: adacomp
 12 sty 2017, 13:59
Taryfa RBM na kartę 1 czyli 150 dni po doładowaniu za 50zł jest dostępna tylko jako oryginalny starter czasem dostępny na portalach aukcyjnych i tam jest dostępny DIL ale nie ma RWK za rejestrację.
RBM II lub RBM 5 to 100dni za 50zł i też tam jest dostępny DIL ale jest za to RWK za rejestrację. Do tej taryfy można się przenieść z Play, Fakt i RBM.
RBM 7 MNP jest tylko dostępna z przeniesienia z innych sieci (poza Play itp.) ale tam nie ma DIL niestety ale jest RWK za rejestrację.
 #904897  autor: jarekt
 12 sty 2017, 14:05
@adacomp: W RBMII/2/5 NIE MA RWK za rejestrację!!!

RWK za rejestrację jest tylko w RBM7MNP i RBM Energy (ja używam skrótu rbmE dla tej taryfy).

Łatwo zapamiętać: tam gdzie jest DIL (RBM1, RBM2/II/5) nie ma RWK za rejestrację, a tam gdzie DILa nie ma (RBM7MNP, rbmE) to jest RWK za rejestrację.
 #905161  autor: Malgosia
 14 sty 2017, 11:11
Proszę o pomoc - czy zrobiłam coś źle przy włączaniu darmowego internetu LTE?
Kupiłam starter Virgin i zarejestrowałam go. Następnie przeniosłam do go RBM, do taryfy RBM 7 MNP.
Dzisiaj aktywowałam bonus i jak się pokazał na koncie chciałam zmienić taryfę, ale zniknęła opcja zmiany na RBM 5 (przed aktywacją bonusu była). Jest tylko RBM Enenrgy.

Wyjaśnienie: Trochę zakręciłam z aktywacją bonusu. Zrobiłam to kodem USSD. Po przyjęciu kodu do realizacji chciałam wyjść z tej wiadomości i kliknęłam "Anuluj". Na Play24 widziałam, że usługa włączania bonusu była w trakcie wyłączania, jednakże został mi przyznany RWK. Teraz bonus jest wyłączony, ale RWK pozostał, zniknęły tylko dodatkowe środki.
Wydaje mi się, że nie ma to wpływu na możliwość zmiany taryfy...?
Ostatnio zmieniony 14 sty 2017, 11:16 przez Malgosia, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 49 z 193
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 193
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 193