Mam nadzieję, że wreszcie w naszej usłudze problemy rozwiążą wdrażając nowy system.
U mnie dzisiaj jakieś cuda z siecią T-mobile/Orange: zanikanie zasięgu, zrywanie sesji itp. Jako ciekawostkę podam, że oprócz zasięgu zgłaszałem dziś problem ze zrywaniem sesji(mrożenie transferu) równiutko po przetransferowaniu 10GB co może wskazywać na nową platformę bilingową(kiedyś w RBM z DILem miałem identycznie i po zgłoszeniu zdjęli limit 10GB, który miał ułatwić aktualizowanie ilości danych pobranych przez platformę bilingową). To jk i mega aktualność ilości GB w MiBoa daje opcję, że zaktualizowali platformę.
Do grudnia masz aktywny pakiecik ratunkowy?
EDYCJA: już wiem co się stanie jak zużyjemy pakiet GB przyznany pierwszego dnia po aktywacji usługi-dostaniemy smsa z informacją, że wykorzystaliśmy paczkę internetu i następuje blokada internetu. Nie zadziałał Bezpieczny internet ale internetu brak. Zgłoszenie poszło.
EDYCJA 2: T-mobile mnie zszokował POZYTYWNIE
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-wczoraj na 1 numerze T-mobile zaskoczył Bezpieczny internet(skosiło 9zł i zablokowało internet-zgłoszone do techników), a dzisiaj patrzę do zużycia 50,2GB ważne 1dzień, w bilingu pobranie 1zł. i 2 doładowania no i internet śmiga. Czyży Reklamacje zmotywowały włodarzy aby prześwietlić Dział techniczny i przesiać leni od uczciwych pracowników, a może jednak to nowy system(pisałem, że na bieżąco podlicza ilości danych) zaczyna dorastać do naszej oferty
Na drugim T-mobile gdzie brakło nielimitowanego internetu(zużyte 50,2GB z pierwszego doładowania po aktywacji usługi) i nastąpiła jego blokada dziś poszła Reklamacja oficjalna z żądaniem zwrotu kaski, rekomensaty, przedłużenia konta o miesiąc oraz wniosek o zwiększenie paczki codziennej do 500GB(tego już nie damy rady zużyć w normalnym użytkowaniu
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
).
No i od wczoraj mam problemy z siecią(zrywanie sesji, znikanie zasięgu, problemy z logowaniem, zamrażanie transferu) na 2 numerach z aktywną usługą. Ale to nie jest problem tylko naszej usługi ponieważ znikał zasięg Orange siejącego z tej samej stacji, Play nie chciał działać w roamingu T, a sąsiad co ma telefony w T również marudził, że jakieś problemy są. Albo lokalne problemy albo aktualizacja stacji bądź systemów operatora.
Ale że by nie było, że tylko chwalę: pamiętacie bździungwe i jej słynne "No i..."?. Coś mnie tknęło i sprawdziłem jaki pakiet awaryjny mi dała-dała 1GB za 10zł. odnawialny co 30dni.Żebym się nie skapnął chyba to najpierw doładowała mi za 10zl. po czym odpaliła ten pakiet za te same 10zl. Dobrze, że ich z zasady sprawdzam. Zadzwoniłem dziś tuż po północy i w miarę ogarnięty konsul na moje zlecenie wyłączył ten 1GB i uruchomił 6GB ważne 5dni, które to dziś już znikły w momencie jak się pojawiło 50,2GB.
No i weź ich nie kontroluj(albo babka taka "szprytna").
EDYCJA 3: no i dalej ciekawie: na numer gdzie dziś pojawiło się 50,2GB pomimo ponad 50GB widocznych w MiBom otrzymałem przed chwilą sms o treści:"Wykorzystales caly pakiet danych. Regulamin:
http://www.t-mobile.pl" ale internet działa-jaja normalnie. Chyba, że sms dotyczy dezaktywowanej paczki 3GB awaryjnie przydzielonej.