Cześć, mam problem z połączeniami na 1 numerze w tmobile, wcześniej pisałem post, że dzieje się tak tylko na huawei, ale po dłuższych testach wychodzi, że sony, iphone i inne też mają problemy!! Jak to wygląda ? Ja słyszę bardzo dobrze, ale mnie nie słyszą rozmówcy, dzieje się to coraz częściej niezależnie od zasięgu (i moje lokalizacji). Inne numery z tmobile działają b. dobrze.
Telefony sprawdzane różne, telefony które z innymi kartami działają ok to z 1 numerem mają problem. Telefony po ustawieniach fabrycznych dla pewności.
VOLTE i VOWIFI nie ważne czy włączone czy wyłączone (próbowaliśmy nawet u mnie i u rozmówcy wyłączać) nic to nie daje
Problem występuje nawet na 2G!!
Karta SIM wymieniana.
Telefon restartowany w miarę dość często.
ON/OFF tryb samolotowy nic nie daje
APN na każdym z tel takie same tzn domyślne z tmobile
Wybór operatora na każdym tel automat
A teraz najważniejsze, Tmobile przez rok zwalał winę na mój sprzęt, moją kartę SIM itd, dzisiaj przyznali się pisząc:
"Sprawdziłam parametry zasięgowe w Pana lokalizacji. Skontaktowałam się z Działem technicznym naszej sieci. Pracownik Działu technicznego potwierdził, że w chwili obecnej mogą występować utrudnienia w korzystaniu z naszych usług, za co serdecznie przepraszam. Zapewnił mnie także, że są prowadzone prace nad jak najszybszym usunięciem niedogodności."
i
"Przepraszam Pana za problemy techniczne dotyczące numeru *********.
Wynikają one z problemów zasięgowych w Pana lokalizacji. Przewidywany czas na rozwiązanie tych problemów mamy określony na 26/05/2022."
Z tym, że zasięg jest dobry (między innymi większość rozmów w centrum Katowic się odbywa) i jak do tego samego tel wkładam kartę sim z innym numerem (też z Tmobile!) to problem NIE WYSTĘPUJE.
Co proponujecie zrobić ? Zobowiązania jest niestety jeszcze spoooooro
A dział techniczny rozkłada ręce i każe pisać reklamacje których było już kilka, rabaty poprzyznawali, ale co z tego jak numer nie jest w pełni sprawny ?
PS: Także jeśli ktoś ma problemy z jakością połączeń, zwłaszcza na terenie Katowic to może to być spowodowane wspomnianymi pracami technicznymi, szczegółów niestety podać nie chcą, albo nie mogą.
Telefony sprawdzane różne, telefony które z innymi kartami działają ok to z 1 numerem mają problem. Telefony po ustawieniach fabrycznych dla pewności.
VOLTE i VOWIFI nie ważne czy włączone czy wyłączone (próbowaliśmy nawet u mnie i u rozmówcy wyłączać) nic to nie daje
Problem występuje nawet na 2G!!
Karta SIM wymieniana.
Telefon restartowany w miarę dość często.
ON/OFF tryb samolotowy nic nie daje
APN na każdym z tel takie same tzn domyślne z tmobile
Wybór operatora na każdym tel automat
A teraz najważniejsze, Tmobile przez rok zwalał winę na mój sprzęt, moją kartę SIM itd, dzisiaj przyznali się pisząc:
"Sprawdziłam parametry zasięgowe w Pana lokalizacji. Skontaktowałam się z Działem technicznym naszej sieci. Pracownik Działu technicznego potwierdził, że w chwili obecnej mogą występować utrudnienia w korzystaniu z naszych usług, za co serdecznie przepraszam. Zapewnił mnie także, że są prowadzone prace nad jak najszybszym usunięciem niedogodności."
i
"Przepraszam Pana za problemy techniczne dotyczące numeru *********.
Wynikają one z problemów zasięgowych w Pana lokalizacji. Przewidywany czas na rozwiązanie tych problemów mamy określony na 26/05/2022."
Z tym, że zasięg jest dobry (między innymi większość rozmów w centrum Katowic się odbywa) i jak do tego samego tel wkładam kartę sim z innym numerem (też z Tmobile!) to problem NIE WYSTĘPUJE.
Co proponujecie zrobić ? Zobowiązania jest niestety jeszcze spoooooro
A dział techniczny rozkłada ręce i każe pisać reklamacje których było już kilka, rabaty poprzyznawali, ale co z tego jak numer nie jest w pełni sprawny ?
PS: Także jeśli ktoś ma problemy z jakością połączeń, zwłaszcza na terenie Katowic to może to być spowodowane wspomnianymi pracami technicznymi, szczegółów niestety podać nie chcą, albo nie mogą.