DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1089104  autor: Rodess
 30 sty 2020, 10:58
Cześć, mam problem z połączeniami na 1 numerze w tmobile, wcześniej pisałem post, że dzieje się tak tylko na huawei, ale po dłuższych testach wychodzi, że sony, iphone i inne też mają problemy!! Jak to wygląda ? Ja słyszę bardzo dobrze, ale mnie nie słyszą rozmówcy, dzieje się to coraz częściej niezależnie od zasięgu (i moje lokalizacji). Inne numery z tmobile działają b. dobrze.

Telefony sprawdzane różne, telefony które z innymi kartami działają ok to z 1 numerem mają problem. Telefony po ustawieniach fabrycznych dla pewności.
VOLTE i VOWIFI nie ważne czy włączone czy wyłączone (próbowaliśmy nawet u mnie i u rozmówcy wyłączać) nic to nie daje
Problem występuje nawet na 2G!!
Karta SIM wymieniana.
Telefon restartowany w miarę dość często.
ON/OFF tryb samolotowy nic nie daje
APN na każdym z tel takie same tzn domyślne z tmobile
Wybór operatora na każdym tel automat



A teraz najważniejsze, Tmobile przez rok zwalał winę na mój sprzęt, moją kartę SIM itd, dzisiaj przyznali się pisząc:
"Sprawdziłam parametry zasięgowe w Pana lokalizacji. Skontaktowałam się z Działem technicznym naszej sieci. Pracownik Działu technicznego potwierdził, że w chwili obecnej mogą występować utrudnienia w korzystaniu z naszych usług, za co serdecznie przepraszam. Zapewnił mnie także, że są prowadzone prace nad jak najszybszym usunięciem niedogodności."
i
"Przepraszam Pana za problemy techniczne dotyczące numeru *********.
Wynikają one z problemów zasięgowych w Pana lokalizacji. Przewidywany czas na rozwiązanie tych problemów mamy określony na 26/05/2022."


Z tym, że zasięg jest dobry (między innymi większość rozmów w centrum Katowic się odbywa) i jak do tego samego tel wkładam kartę sim z innym numerem (też z Tmobile!) to problem NIE WYSTĘPUJE.

Co proponujecie zrobić ? Zobowiązania jest niestety jeszcze spoooooro :(
A dział techniczny rozkłada ręce i każe pisać reklamacje których było już kilka, rabaty poprzyznawali, ale co z tego jak numer nie jest w pełni sprawny ?

PS: Także jeśli ktoś ma problemy z jakością połączeń, zwłaszcza na terenie Katowic to może to być spowodowane wspomnianymi pracami technicznymi, szczegółów niestety podać nie chcą, albo nie mogą.
 #1089107  autor: Rodess
 30 sty 2020, 11:18
Też mi się tak wydaje, bo przez większość czasu zasięg prawie full, no ale jak im coś udowodnić, jak ja im smaruję długie pisemko, a oni odpisują skromne 2 zdania, olewając większą treść emaila...

A przy kontakcie w inny sposób odsyłają do działu reklamacji właśnie na email :|

I nie potrafię zrozumieć jak według nich problem z zasięgiem ma dotyczyć 1 numeru, bo przecież w 1 domu używamy kilku numerów tmobile i żaden nie ma problemu poza tym 1 pechowym który jest najdłużej w sieci.
W dziale technicznym mi powiedzieli, że telefony łączą się z różnymi nadajnikami, a jak testuje to w 1 pokoju, przekładam kartę sim to co na 1 sim łączy się z prawidłowymi nadajnikami, a na innej sim z innymi, wadliwymi ?
Coś czuje, że piszą byle co byle się od nich odczepić, na wsparciu technicznym zaraz na początku rozmowy wspomnieli o rabacie 50 % za abonament (wow całe 10 zł netto, bo za sprzęt oczywiście zniżki nie ma) i mam się chyba cieszyć, bo numer nie działa prawidłowo ale jest rabat :twisted:
 #1089123  autor: Rodess
 30 sty 2020, 13:24
Tak było testowane na tym samym urządzenia, w tej samej lokalizacji.

huawei p10 lite był z 7-8 razy w serwisie, twierdzą, że wszystko z nim, ok, ale to samo na iphonie, sonym xz1 , asusie zenfone 2 i innymi tel.
Poza tym jak już tmobile przyznał, że mają problemy, to chyba jednak mój sprzęt jest OK, bo nie wierzę, że nagle wszystkie telefony których używam są wadliwe i to tylko z 1 kartą SIM.
Na prawdę nie potrafię zrozumieć czym ten numer się różni od innych które posiadam, ba cała reszta nawet jest na mnie zarejestrowana, wszystko mają tak samo ustawione tylko, że je dobrałem kilka lat później niż ten problematyczny numer. I inne działają OK, a chyba wiecie jak to jest ze zmianą swojego głównego numeru, gdzie wszędzie się go podaje - mega dużo roboty by było ze zmianą numeru, poza tym na wsparciu technicznym twierdzą, że to nic nie da :( A też brać nowy numer u innego operatora i płacić 2x to też nie o to chodzi