DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #1097578  autor: Viking3
 18 cze 2020, 16:16
Do wczoraj wszystko mi działało w telefonie, potem była burza i raz miałem zasięg i internet a raz nie, tak przez 2-3 godziny. Potem całkowicie straciłem zasięg i do tej pory nie mam. Karta sim dobrze działa bo sprawdzałem na innym telefonie, teraz też dobrze włożyłem bo inaczej jak włączałem dane komórkowe to miałem komunikat o błędzie w karcie SIM. Dodatkowo siadł głośnik, mało go używałem, podczas rozmowy trochę słabiej było słychać ale nic po za tym. Co jakiś czas cicho trzeszczy. Przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych i dalej to samo. Czy da się co z tym zrobić, ewentualnie ile naprawa by kosztowała?
Telefon już dawno po gwarancji. Dodam jeszcze że u brata też był problem z zasięgiem w tej samej sieci ale teraz już wszystko u niego działa. Udało mi się odzyskać sieć i zasięg ale tylko na kilka minut i znowu mam problem z dźwiękiem czasem jest a czasem nie ma.