W małym mieście nie ma w Media Expert urządzenia które chciałabym kupić. Czy jeśli je zamówię to je przywiozą, czy może nie ma mowy żeby był dostępny w tym sklepie w najbliższym czasie?
- Tu można pisać o wszystkim w jakikolwiek sposób - ale bez używania wulgaryzmów i obrażania innych.
Nawet jeśli chcę wziąć na raty? A ile się czeka? (Sory za być może głupie pytania, ale nie znam się na tym)
Wszystko masz na stronie Media Expert https://www.mediaexpert.pl/lp,zakupy-na-raty-internet
Szukanie nie boli.
Patrzyłam już tam, ale piszą o internecie, a ja chcę coś kupić na raty bez udziału internetu.marcin19883 pisze: ↑29 kwie 2021, 16:00Wszystko masz na stronie Media Expert https://www.mediaexpert.pl/lp,zakupy-na-raty-internet
Szukanie nie boli.
Kto pyta, nie błądzi: 756 756 756
W takim razie pozostaje wizyta w sklepie. Inaczej nie weźmiesz nic na raty. Możesz zamówić przedmiot do sklepu przez neta(odbierz za godzinę) a potem po niego przyjść i wziąć na raty. Gdy zamawiasz coś przez neta, to masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Możesz zwrócić bez podania przyczyny i rozwiązać umowę ratalną
Moim zdaniem, jest zupełnie inaczej. Odstąpić można od zakupu dokonanego przez internet. Tymczasem, jeśli nie płacimy lub nie zawieramy umowy ratalnej przez net, to jest to zwykła rezerwacja towaru i zakup stacjonarny.
Nie wiem jednak czy ten sklep pozwala łączyć dwie formy - zamówienie internetowe, ale raty stacjonarne. Na logikę, zamówienie internetowe to i raty przez internet (wtedy z prawem do odstąpienia od obu).
Dlatego lepiej zadzwonić i zapytać. Albo skorzystać z karty kredytowej, obecnie oprocentowanie na większości z nich jest bardzo niskie.
Nie wiem jednak czy ten sklep pozwala łączyć dwie formy - zamówienie internetowe, ale raty stacjonarne. Na logikę, zamówienie internetowe to i raty przez internet (wtedy z prawem do odstąpienia od obu).
Dlatego lepiej zadzwonić i zapytać. Albo skorzystać z karty kredytowej, obecnie oprocentowanie na większości z nich jest bardzo niskie.