Temat tworzę jako swego rodzaju przestrogę, ale też sam już nie wiem co mam robić. Mam światłowód T-Mobile 300/30.
Problem występuje od ponad 3 miesięcy i nic nie jest z tym robione. Podwyższony ping (i często utrata pakietów) występuje na trasie zwrotnej przez Level3, gdzie T-Mobile widocznie ma problem. Ping jest podwyższony od 10 rano do 1 w nocy, więc przez 15h w ciągu doby. Dodam, że na tym nagraniu testowałem po południu, wieczorem pingi są jeszcze gorsze i dochodzi utrata pakietów. Nie wiem co mam z tym fantem zrobić, bo to jawna kpina z klienta. Z zaufanych źródeł wiem że wiedzą o problemie ale tak jak napisałem, od ponad 3 miesięcy nic nie jest w tej kwestii robione. Jest tak samo źle lub nawet coraz gorzej z miesiąca na miesiąc. Gdyby chcieli ten problem naprawić to uważam że ponad 3 miesiące to wystarczająco czasu, ale jak widać nie bardzo im się chce. W wiele gier nie da się grać, a jedną z nich jest właśnie PUBG Mobile. Pewne serwisy działają wolniej. Przez styk z Level3 idzie całkiem sporo tras i problem uważam za poważny, ale T-Mobile chyba uważa inaczej. Zawiodłem się na tej sieci i umowy z nimi nie przedłużę. Kpina i plucie klientowi w twarz. To jednak nie wszystko, bo T-Mobile ma również problemy na stykach z siecią Cogentco. Jednym słowem - syf. Sieć T-Mobile jest totalnie popsuta i nikt u nich nic z tym nie robi. Prędkości również są różne, do wielu serwerów prędkość potrafi być ucięta 300 krotnie do 1Mb/s. Często ze Steam pobiera się po 200Kb/s lub mniej i to nawet po zmianie serwera na inny.
https://www.youtube.com/watch?v=zOfHNWiuQ00 - tutaj wideo jak wygląda sprawa z pingiem.
Oczywiście różnorakie problemy występowały już wcześniej, ale teraz to stało się naprawdę upierdliwe. Cóż, jeśli ktoś myśli o tym internecie jako o czymś fajnym do gier z niskimi pingami no to się zawiedzie. Sam przeszedłem do TM z Orange bo myślałem że będzie lepiej, a tu w sumie z deszczu pod rynnę...
Problem występuje od ponad 3 miesięcy i nic nie jest z tym robione. Podwyższony ping (i często utrata pakietów) występuje na trasie zwrotnej przez Level3, gdzie T-Mobile widocznie ma problem. Ping jest podwyższony od 10 rano do 1 w nocy, więc przez 15h w ciągu doby. Dodam, że na tym nagraniu testowałem po południu, wieczorem pingi są jeszcze gorsze i dochodzi utrata pakietów. Nie wiem co mam z tym fantem zrobić, bo to jawna kpina z klienta. Z zaufanych źródeł wiem że wiedzą o problemie ale tak jak napisałem, od ponad 3 miesięcy nic nie jest w tej kwestii robione. Jest tak samo źle lub nawet coraz gorzej z miesiąca na miesiąc. Gdyby chcieli ten problem naprawić to uważam że ponad 3 miesiące to wystarczająco czasu, ale jak widać nie bardzo im się chce. W wiele gier nie da się grać, a jedną z nich jest właśnie PUBG Mobile. Pewne serwisy działają wolniej. Przez styk z Level3 idzie całkiem sporo tras i problem uważam za poważny, ale T-Mobile chyba uważa inaczej. Zawiodłem się na tej sieci i umowy z nimi nie przedłużę. Kpina i plucie klientowi w twarz. To jednak nie wszystko, bo T-Mobile ma również problemy na stykach z siecią Cogentco. Jednym słowem - syf. Sieć T-Mobile jest totalnie popsuta i nikt u nich nic z tym nie robi. Prędkości również są różne, do wielu serwerów prędkość potrafi być ucięta 300 krotnie do 1Mb/s. Często ze Steam pobiera się po 200Kb/s lub mniej i to nawet po zmianie serwera na inny.
https://www.youtube.com/watch?v=zOfHNWiuQ00 - tutaj wideo jak wygląda sprawa z pingiem.
Oczywiście różnorakie problemy występowały już wcześniej, ale teraz to stało się naprawdę upierdliwe. Cóż, jeśli ktoś myśli o tym internecie jako o czymś fajnym do gier z niskimi pingami no to się zawiedzie. Sam przeszedłem do TM z Orange bo myślałem że będzie lepiej, a tu w sumie z deszczu pod rynnę...