Witajcie forumowicze,
Na starość uznałem, że trzeba podarować sobie "odrobinę luksusu" i mocno noszę się z zakupem 13. Niestety, pracuję w miejscu, gdzie mój wysłużony S8+ radzi sobie całkiem nieźle z dostępem do sieci, ale kontrahenci, którzy się u mnie pojawiają i są użytkownikami telefonów spod znaku nadgryzionego jabłka, mają problem z netem.
W związku z powyższym, chciałbym kupić telefon z oficjalnego źródła, sprawdzić go w miejscu, gdzie będzie najczęściej używany i w razie problemów móc go zwrócić korzystając z 14 dniowego terminu na odstąpienie od zakupu zawartego na odległość.
Czytałem, że niektóre sieci handlowe różnie traktują zakup online i odbiór osobisty w sklepie, część robi również "pod górkę" w związku z aktywację telefonu i uruchomieniem biegu gwarancji dla sprzętu Apple'a.
Czy ktoś z Was przerabiał temat odstąpienia od zakupu online w dużych sieciach handlowych i/lub przez stronę apple.com ? Były z tym problemy, jakieś problemy z odzyskaniem kasy?
A może macie jakieś inne pomysły na "sprawdzenie" sprzętu w miejscu rzeczywistego użytkowania (nie chodzi mi o mapę zasięgu operatora)?
Pozdr,
K.
Na starość uznałem, że trzeba podarować sobie "odrobinę luksusu" i mocno noszę się z zakupem 13. Niestety, pracuję w miejscu, gdzie mój wysłużony S8+ radzi sobie całkiem nieźle z dostępem do sieci, ale kontrahenci, którzy się u mnie pojawiają i są użytkownikami telefonów spod znaku nadgryzionego jabłka, mają problem z netem.
W związku z powyższym, chciałbym kupić telefon z oficjalnego źródła, sprawdzić go w miejscu, gdzie będzie najczęściej używany i w razie problemów móc go zwrócić korzystając z 14 dniowego terminu na odstąpienie od zakupu zawartego na odległość.
Czytałem, że niektóre sieci handlowe różnie traktują zakup online i odbiór osobisty w sklepie, część robi również "pod górkę" w związku z aktywację telefonu i uruchomieniem biegu gwarancji dla sprzętu Apple'a.
Czy ktoś z Was przerabiał temat odstąpienia od zakupu online w dużych sieciach handlowych i/lub przez stronę apple.com ? Były z tym problemy, jakieś problemy z odzyskaniem kasy?
A może macie jakieś inne pomysły na "sprawdzenie" sprzętu w miejscu rzeczywistego użytkowania (nie chodzi mi o mapę zasięgu operatora)?
Pozdr,
K.