Postanowiłem przenieść nr na kartę z virgin mobile do orange. Pierwsza wizyta w salonie orange - podpisane papiery o przeniesienie, druga wizyta odebrana karta sim i ustalenie terminu przeniesienia na 30.11 br. Nie dostałem żadnego powiadomienia zarówno w virgin jak i w orange, że nr został przeniesiony.
Na karcie virgin (mogę wykonywać połączenia) ale nie można się do mnie dodzwonić i nie docierają do mnie smsy. W aplikacji virgin numeru brak.
Na karcie orange zasięg jest, brak możliwości dzwonienia i wysyłania smsow, w aplikacji mój orange nr widnieje jako aktywny
Wizyta w salonie orange 2. 12 br. Konsultant zdziwiony ze nie działa. W systemie widnieje informacja, że nr aktywny, zalecił wymianę karty sim, po zmianie bez zmian.
Konsultował na jakimś wewnętrznym czasie, dzwonił do kogoś z orange, przedstawił jaki jest problem i nikt nie pomógł (lol) wspomniał na koniec że złoży jakis wniosek i w poniedziałek lub wtorek powinno coś ruszyć.
Miał ktoś podobna sytuację, co można zrobić, ewentualnie gdzie szukać pomocy?
Na karcie virgin (mogę wykonywać połączenia) ale nie można się do mnie dodzwonić i nie docierają do mnie smsy. W aplikacji virgin numeru brak.
Na karcie orange zasięg jest, brak możliwości dzwonienia i wysyłania smsow, w aplikacji mój orange nr widnieje jako aktywny
Wizyta w salonie orange 2. 12 br. Konsultant zdziwiony ze nie działa. W systemie widnieje informacja, że nr aktywny, zalecił wymianę karty sim, po zmianie bez zmian.
Konsultował na jakimś wewnętrznym czasie, dzwonił do kogoś z orange, przedstawił jaki jest problem i nikt nie pomógł (lol) wspomniał na koniec że złoży jakis wniosek i w poniedziałek lub wtorek powinno coś ruszyć.
Miał ktoś podobna sytuację, co można zrobić, ewentualnie gdzie szukać pomocy?
Ostatnio zmieniony 04 gru 2022, 15:33 przez baicik, łącznie zmieniany 1 raz.