Numer zarejestrowany w Fakt Mobile. Nieaktywne połączenia wychodzące od początku lutego 2023. Połączenia przychodzące nadal aktywne. Po miesiącu operator Play postanawia wyzerować saldo konta głównego.
Na zapytanie o podstawę prawną takich działań odpowiedź cytuje
"Witam, dziękuję za zgłoszenie. Uprzejmie informuję, że konfiskata jest prawidłowa. Nie ma możliwości zwrotu środków. "
Nie chcą podać podstawy prawnej pozwalającej w białych rękawiczkach zabierać pieniądze z konta głównego.
Jak postąpić w tej sprawie? Ma ktoś pomysły?
Na zapytanie o podstawę prawną takich działań odpowiedź cytuje
"Witam, dziękuję za zgłoszenie. Uprzejmie informuję, że konfiskata jest prawidłowa. Nie ma możliwości zwrotu środków. "
Nie chcą podać podstawy prawnej pozwalającej w białych rękawiczkach zabierać pieniądze z konta głównego.
Jak postąpić w tej sprawie? Ma ktoś pomysły?