24 marca 2015 r. zleciłem przeniesienie numeru do sieci Red Bull na krte. Numer został przeniesiony w dniu kolejnym (tj. 25 marca).Przez pierwsze kilka godzin wszystko działało poprawnie ale około 11 nastąpił jakiś error a mianowice: Ja Mogę wykonywać połączenia, natomiast nie jestem w stanie ich odbierać - dzwoniący słyszy komunikat "abonent nie odpowiada", a połączenie przychodzące jest odrzucane.
Tak samo jest z sms. Moje smsy dochodzą do kogoś ale już żadne nie przychodzą.
Dziś latałem od salonu do salonu, dwa razy wymieniłem karty sim i dalej to samo. W salonach straszne mieli wywalone na mój problem gdyż argumentowali się ze sa salonem " play" i mogą jedynie zmienić kartę sim i nic więcej. Usłyszałem nawet tekst " to nie jest salon Red bulla tylko play " .
Zadzwoniłem na obsługę klienta i złozyłem reklamacje. Obiecywali ze problem zostanie rozwiązany do wieczora , ale dalej to samo.
Oczywiście wykluczam możliwość ze bład lezy po stronie telefonu gdyż zanim pierwszy raz zrobiłem duplikat sprawdziłem czy działa na innym telefonie - i równiez były takie błędy.
Mam pytanie, czy ktoś miał taki sam problem ? A jak tak to jak to zostało rozwiązanie?
Tak samo jest z sms. Moje smsy dochodzą do kogoś ale już żadne nie przychodzą.
Dziś latałem od salonu do salonu, dwa razy wymieniłem karty sim i dalej to samo. W salonach straszne mieli wywalone na mój problem gdyż argumentowali się ze sa salonem " play" i mogą jedynie zmienić kartę sim i nic więcej. Usłyszałem nawet tekst " to nie jest salon Red bulla tylko play " .
Zadzwoniłem na obsługę klienta i złozyłem reklamacje. Obiecywali ze problem zostanie rozwiązany do wieczora , ale dalej to samo.
Oczywiście wykluczam możliwość ze bład lezy po stronie telefonu gdyż zanim pierwszy raz zrobiłem duplikat sprawdziłem czy działa na innym telefonie - i równiez były takie błędy.
Mam pytanie, czy ktoś miał taki sam problem ? A jak tak to jak to zostało rozwiązanie?