asdaf pisze:W salonach jest problem z przeniesieniem bo "konsulowie" nie chcą za darmo pracować.
Nie zgadzam się całkowicie. Ze swojego doświadczenia z 3 salonów:
1. Konsul próbuje i mówi ze wniosek trzeba przesłać i to trochę potrwa i sugeruje salon firmowy.
2. Konsul próbuje, nie wie ale dzwoni na infolinie i znowu informuje ze trzeba wysłać zgłoszenie ale ja dziękuje bo liczę ze podejdę do salonu firmowego.
Po podejściu do salonu firmowego i zobaczeniu ze w soboty jest tylko do 14 podszedłem do 3 salonu.
3. Konsul próbuje, dzwoni na infolinie i informacja ze ten problem będzie rozwiązany i zgłoszenie już poszło a konsul poprosił o moje dane i zapowiedział ze zadzwoni gdy będzie można już przyjść i podpisać papiery. Dzięki temu gdy przyszedłem mimo awarii systemu w orange wystarczyło ze podpisałem dokumenty a zlecenie zostało zrealizowane następnego dnia.
Wiec nie dam sobie złego słowa na konsultantów powiedzieć
A to ze wszędzie znajda się czarne owce to normalka a nie domena Orange, przynajmniej w moim mieście.
No i kłopoty z systemem to tez osobny temat wiec rozdzielajmy system od konsultantów,
asdaf pisze:Ps. przenoszę numer eksperymentalnie w celu wypróbowania procedury.
Super, przyda się informacja z pierwszej reki jak działa to w praktyce
. Z ciekawości, miałeś kiedyś problem z przejściem do orange (jakieś stare konta przeszkadzają) ?