Podpisałem umowę w T-Mobile w kwietniu 2017. Mam taryfę T3 z różnymi "dodatkami" typu społecznościówki bez limitu, różne radia internetowe bez limitu danych, MyDysk 25 GB itp.
Dodatkowo mam też Międzynarodową Strefę T-Mobile oraz co najważniejsze
miałem mieć 4 miesiące Netflixa.
Mam nawet zrzut ekranu z wyboru taryfy T3, tam jest "ptaszek" przy Netflixie.
Korzystałem do tej pory z konta kolegi, ale uznałem, że warto spróbować i skorzystać z własnego darmowego pakietu Netflixa. Nie wiedziałem jak go uruchomić, więc napisałem na
[email protected] i dostałem odpowiedź:
Dodatkowo informuję, iż regulamin taryfy nie przewiduje możliwości korzystania z darmowego okresu NETFLIXA
Czy ktoś z Was ma taryfę T3, podpisywał umowę w pierwszej połowie 2017 roku i dostał Netflix i z niego skorzystał? Czy dostaliście PDF z regulaminem?
Jak "podejść" T-Mobile i co im napisać w reklamacji? Na co się powoływać? Bo przecież nie napiszę reklamacji "proszę zbadać sprawę"...
Dziwna sytuacja - sami reklamowali, że rozdają Netflix w T3, a teraz twierdzą, że takie coś nie ma miejsca...
https://firma.t-mobile.pl/pl/dla-mediow ... 63a8f33219