DAJ CYNK

Aplikacja Credit Agricole z nową funkcją. Powinna być od początku

Patryk Łobaza (BlackPrism)

Aplikacje

Od teraz w aplikacji CA24 Mobile będzie można łatwiej znaleźć to, czego potrzebujemy. Dodano wygodną wyszukiwarkę, która wskaże konkretną transakcję lub ofertę.

Wyszukiwarka nie jest niczym odkrywczym, lecz przedsiębiorstwa finansowe nadal nie zawsze mają zaimplementowane to narzędzie w swoich aplikacjach. Bank Credit Agricole postanowił to zmienić. Już teraz jego klienci korzystający z aplikacji CA24 Mobile mogą wygodnie przeszukiwać jej zawartość.

Jak działa wyszukiwarka w CA24 Mobile?

Wyszukiwarka jest widoczna na ekranie głównym oraz w głównym menu na dole aplikacji. Już po wpisaniu trzech pierwszych liter wyświetlają się proponowane odpowiedzi. Przeszukiwany jest szeroki zakres danych: przelewy, odbiorcy, cała historia transakcji do 90 dni wstecz, a także produkty klienta (np. rachunki czy kredyty), inne produkty w ofercie banku, potrzebne funkcje w aplikacji (np. kantor walutowy) czy konkretne oferty z Klubu Korzyści.

Wiemy, że narzędzie to doskonale sprawdza się w różnych typach aplikacji mobilnych. Nasz sektor jeszcze nie wykorzystał pełni potencjału tego rozwiązania. Biorąc pod uwagę te obserwacje, ale i oczekiwania naszych klientów, aby korzystanie z cyfrowej bankowości było jeszcze łatwiejsze, zdecydowaliśmy się wprowadzić do aplikacji wyszukiwarkę. Stawiamy na przyjemne zaskoczenie. Użytkownik nie musi przeszukiwać menu aplikacji czy dalszych ekranów w poszukiwaniu danej funkcji, bo może ją znaleźć za niemal jednym kliknięciem

– tłumaczy Janusz Kępiński, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej w Credit Agricole.

Nowa funkcja jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Zobacz: Klienci PKO BP zagrożeni. Oskubią cię nim się obejrzysz
Zobacz: Cinkciarz z nową funkcją. Ułatwi codzienne rozliczenia

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: JPstock / Shutterstock.com

Źródło tekstu: Materiały prasowe. oprac. własne