Bank Millennium ma awarię. Klienci nie mają dostęp do aplikacji mobilnej.
Około godziny 11:00 klienci Banku Millenium stracili dostęp do swoich kont w aplikacji mobilnej. Zamiast tego ich oczom ukazuje się komunikat o chwilowych utrudnieniach.
Aktualnie nie da się zalogować do aplikacji mobilnej Banku Millenium. Co ważne, serwis bankowości internetowej działa poprawnie. Warto jednak pamiętać, że w przypadku logowania część użytkowników korzysta z autoryzacji za pomocą aplikacji i wtedy mogą i tak mieć problem z dostaniem się na konto.
Obecnie mogą występować utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Przepraszamy klientów za wszelkie niedogodności.
- potwierdza problemy Bank Millenium.
Nie wiadomo, co jest przyczyną awarii. W serwisie downdetector widać, że problem dotknął ponad 2 tys. osób, a przynajmniej tyle zgłosiło problem, więc prawdopodobnie jego skala jest dużo większa.
Źródło zdjęć: własne
Źródło tekstu: oprac. własne