DAJ CYNK

Kiedy do sklepu? Mastercard i Carrefour powiedzą, kiedy nie ma tłoku

Anna Rymsza

Aplikacje

Carrefour Posnania

W myśl zasady #zostańwdomu warto robić zakupy wtedy, gdy obłożenie w sklepach jest najmniejsze. Tylko jakie to godziny? Mastercard i Carrefour uruchomili wspólnie stronę, gdzie znajdziesz odpowiedź.

Kiedy do sklepu? Sprawdź na nowej stronie

Carrefour i Mastercard uruchomili wspólnie stronę carrefour.kiedydosklepu.pl. Kliienci robiący zakupy w sieci Carrefour mogą dzięki niej dowiedzieć się, kiedy w marketach i supermarketach jest najmniejszy ruch. To oczywiście przekłada się na możliwość zrobienia zakupów szybciej, ale też uniknięcia tłoku, a więc zachowania względnego bezpieczeństwa poza domem.

Najbliższe dni będą bardzo trudne pod tym względem. Już zaczyna się wzmożony, przedświąteczny ruch w sklepach, a im bliżej Bożego Narodzenia, tym będzie intensywniejszy. W takich warunkach trudno zachować zasady dystansu społecznego, obowiązujące w czasie pandemii. Nowe narzędzie online dostępne dla klientów Carrefour bazuje na bieżących analizach trendów zakupowych w sklepach tej sieci, dostarczanych przez Mastercard.

Mastercard Kiedy do Carrefour

Nowe narzędzie online dla klientów Carrefour jest kontynuacją projektu, który Mastercard rozpoczął w maju 2020 roku. Wtedy to uruchomiona została platforma kiedydosklepu.pl. Na stronie stworzonej specjalnie dla sieci Carrefour wystarczy wpisać adres marketu, do którego chcesz się wybrać lub udostępnić lokalizację, by automatycznie znaleźć najbliższy. Następnie trzeba wskazać dzień tygodnia. Strona pokaże wizualizację obłożenia sklepu w przedziałach godzinowych. 

Analizy trendów zakupowych dostarczane przez Mastercard na potrzeby nowego narzędzia Carrefour są aktualizowane w cyklu tygodniowym, dzięki czemu konsumenci mogą planować zakupy na podstawie aktualnych danych z kilku ostatnich dni. Narzędzie to wykorzystuje informacje na temat wydatków konsumenckich, które są agregowane i anonimizowane zgodnie z zasadami bezpiecznego przetwarzania danych stosowanymi przez Mastercard. To demonstracja mocy, jaka drzemie w analizie ogromnych zbiorów danych. Otrzymujemy wartościową wiedzę, która pomoże nam zachować bezpieczeństwo i podejmować lepsze decyzje. Dotyczy to nie tylko zakupów, ale i wielu innych aspektów naszego życia.

Zobacz: TransferGo i Mastercard ułatwią przelewy międzynarodowe
Zobacz: Alior Bank udostępnia katalog nagród dla firm w programie Mastercard Bezcenne Chwile

Aby zachęcić klientów do odwiedzania sklepów w godzinach porannych, gdy zazwyczaj panuje w nich najmniejszy ruch, Carrefour i Mastercard proponują użytkownikom programu Bezcenne Chwile specjalną promocję. Konsumenci, którzy w godzinach 8:00-10:00 za zakupy w sklepie Carrefour zapłacą kartą Mastercard wydaną przez jeden z 15 partnerskich banków, otrzymają podwojoną liczbę punktów w programie lojalnościowym. Banki biorące udział w promocji to: Alior, Bank Pekao, BOŚ, Citi handlowy, Edenred, GetIn Bank, Grupa PBS, Lion's Bank, mbank, Millenium, Noble bank, PKO BP, Bank Pocztowy, Santander i SGB.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Carrefour

Źródło tekstu: Mastercard