Jest już nowa wersja aplikacji IKO PKO Banku Polskiego. Wśród nowości są dodatkowe możliwości Asystenta głosowego oraz funkcja Moje dane.
PKO Bank Polski stale rozwija możliwości swojej aplikacji mobilnej IKO, czego potwierdzeniem jest wprowadzenie jej nowej wersji, oznaczonej numerem 3.138, dostępnej dla smartfonów i tabletów z systemem Android. W aplikacji pojawiły się nowe funkcje.
Zobacz: PKO Bank Polski przystąpił do Europejskiej Inicjatywy Płatniczej
Zobacz: PKO Bank Polski: w aplikacji IKO można otworzyć konto firmowe
Pierwsza z nowości dotyczy Asystenta głosowego IKO. Teraz korzystając z niego klienci banku mogą:
Drugą nowością jest funkcja „Moje dane”, dzięki której można:
Niektóre dane (PESEL, nr dokumentu tożsamości, nr telefonu) ze względów bezpieczeństwa są w IKO prezentowane w formie zamaskowanej. Żeby je zobaczyć, trzeba podać PIN do aplikacji. Jeśli klient chce zmodyfikować inne dane (oprócz adresu e-mail), zrobi to tak, jak dotychczas – w serwisie iPKO.
Zobacz: Bank Millennium udostępnia lokaty strukturyzowane w swojej aplikacji mobilnej
Zobacz: Zegarki Swatch z płatnościami SwatchPAY! wchodzą do Polski
Użytkownicy aplikacji IKO na urządzeniach z systemem iOS mogą dodać w Asystencie głosowym skróty do Siri, dzięki czemu wydawanie poleceń będzie jeszcze szybsze. Można ustawić własne komendy do wywoływania Asystenta głosowego lub zaakceptować te zaproponowane domyślnie, takie jak:
Źródło tekstu: PKO BP