DAJ CYNK

PKO BP aktualizuje aplikację. Jedna z funkcji przyda się na majówkę

Marian Szutiak

Aplikacje

PKO BP aktualizuje aplikację. Jest kilka przydatnych nowości

PKO Bank Polski wdraża wiosenne nowości w aplikacji IKO. Osoby wybierające się w podróż podczas zbliżającej się majówki z pewnością docenią powiadomienia e-TOLL.

Płatne odcinki autostrad i e-bilet

Klienci PKO Banku Polskiego po tym, gdy włączą lokalizację na telefonie i pozwolą aplikacji IKO na ciągły dostęp do tej funkcji, będą teraz otrzymywać automatyczne powiadomienia za każdym razem, gdy zbliżą się do bramki wymagającej kupna e-biletu autostradowego. W praktyce oznacza to, że gdy kierowca będzie zbliżał się do odcinka  autostrady obsługiwanej przez system e-TOLL, dostanie powiadomienie push z przypomnieniem o zakupie e-biletu autostradowego. Z tego powiadomienia może przejść bezpośrednio na ekran zakupu e-biletu, gdzie będzie już uzupełnione miejsce wjazdu. W ten sposób bilet może kupić szybciej i wygodniej.

Inwestycje w złoto

Osoby zainteresowane zakupem złota inwestycyjnego mogą też teraz kupić w IKO produkty z tego kruszcu z oferty Mennicy Polskiej. Wystarczy wejść w zakładkę „Moje produkty” , a następnie w „Inwestowanie” i „Złoto Mennicy Polskiej”. Tam wybieramy odpowiedni produkt (dostępne są sztabki o różnej wadze i monety bulionowe), złożyć zamówienie, potwierdzić lub podać adres dostawy i zapłacić.

Ubezpieczenia motoryzacyjne

W aplikacji IKO można teraz również kupić szeroki pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych PKO Moto. Przygotowany przez PKO Ubezpieczenia pakiet obejmuje ubezpieczenia OC, Autocasco, Auto Assistance, od następstw nieszczęśliwych wypadków i Zieloną Kartę. Klienci mogą wybrać Autocasco (AC) w trzech wariantach, a Auto Assistance w czterech. Dane pojazdu i jego właściciela wpisują się automatycznie, klient musi wskazać tylko opcję ubezpieczenia. Użytkownik IKO może kupić PKO Moto wchodząc w „Moje produkty” , „Ubezpieczenia” i „Komunikacyjne”.

Inne nowości w IKO

IKO ma też nowy kafel „Codzienne”, w którym użytkownik może umieścić ulubione funkcje. W aplikacji da się dowolnie zmieniać i dopasowywać ekran startowy do swoich aktualnych potrzeb. Wystarczy na kaflu „Codzienne” wybrać ikonę trzech kropek i następnie:

  • jeśli użytkownik chce ustawić widok kafli dla całego ekranu startowego powinien kliknąć „Dostosuj widok kafli”,
  • jeśli użytkownik chce ustawić skróty na kaflu „Codzienne” powinien wybrać „Dostosuj skróty”.

W najnowszej wersji aplikacji banku PKO BP klienci mogą też dodawać i edytować odbiorców podatkowych. Wystarczy wejść w „Płatności” i „Odbiorcy”, a następnie kliknąć ikonę „+” w prawym dolnym rogu i dodać nowego odbiorcę podatkowego. Po uzupełnieniu danych, klient przechodzi do podsumowania i autoryzuje dodanie odbiorcy kodem PIN do aplikacji. W każdym momencie można zmienić dane odbiorcy w menu kontekstowym (3 kropki) przy danym odbiorcy.

Z kolei ikona (chmurka dialogowa) Asystenta głosowego została umieszczona teraz w prawym dolnym (wcześniej w prawym górnym) rogu ekranu. Dzięki temu można z niej szybciej i wygodniej korzystać, na przykład operując kciukiem.

Wszystkie nowe funkcje i zmiany w IKO są dostępne na urządzeniach z systemem Android i iOS. Są one odpowiedzią na oczekiwania, opinie i uwagi wyrażane przez użytkowników aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego.

Zobacz: PKO BP w ogniu afery. Fałszywy pracownik dzwoni i okrada klientów
Zobacz: PKO znosi ograniczenia. Nowość dostępna dla wszystkich

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: PKO Bank Polski

Źródło tekstu: PKO Bank Polski